PDA

View Full Version : Improvisatie over een Little Wing backing track



tomswaelen
21 juni 2006, 15:11
In één keer opgenomen, met een zelfgeknutselde Telecaster, in een Guitarport...

Die Tele was niet in Eb gestemd, dus ik was soms wel wat verward op het fretbord; vandaar de paar foutjes :)


http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=259654&songID=4088798

scholier
22 juni 2006, 13:08
ik vind het wel redelijk klinken hoor, ik bedoel, hoe lang ben je nou bezig? Het is niet super, maar je hoort echt wel dat je met gevoel speelt, blijf gewoon elke dag soleren en het zal vanzelf beter worden. Ga zo door, en blijf vooral met gevoel spelen!

tomswaelen
22 juni 2006, 13:09
ik vind het wel redelijk klinken hoor, ik bedoel, hoe lang ben je nou bezig? Het is niet super, maar je hoort echt wel dat je met gevoel speelt, blijf gewoon elke dag soleren en het zal vanzelf beter worden. Ga zo door, en blijf vooral met gevoel spelen!

Euh, in de zomer zal ik 3 jaar bezig zijn geweest denk ik. Ben al 25 hoor, ben gewoon wat laat begonnen... :)

Noid
23 juni 2006, 09:00
Het droge gitaargeluid en daarbij de manier waarop je gevoel er in gooit doet me denken aan donkere kroegen, teveel drank en SRV, da's een compliment. Je noot keuze is echter hier en daar wat dubieus en je speltechniek wat onzeker en hakkelig. Die laatste 2 kun je nog het nodige verbeteren.

jaspie
25 juni 2006, 20:51
hoe komje aan die relaxte backing als ik zou mogen vragen?

tomswaelen
25 juni 2006, 20:57
hoe komje aan die relaxte backing als ik zou mogen vragen?

www.google.com :D

WICKED
26 juni 2006, 13:06
werk aan je bends en je vibrato.

jaspie
26 juni 2006, 18:19
kanje een link pasen, Ik kannem nie vinde.