PDA

View Full Version : Nashville Electric/Acoustic



SilverFoo
21 juni 2006, 12:00
Wie kent ze? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het ziet er wel ok uit. Ik ben op zoek naar een simpel electrisch/akoestisch gitaartje, gewoon voor erbij om thuis wat te pingelen en eventueel wat op te nemen. Zou dit een goede keuze zijn?

Herman
21 juni 2006, 14:48
Wij hebben hier een thuis staan, een acoustische. Geleend van m'n nicht, maar die is vrij brak, afwerking is ook bagger...maar dit was dan ook wel echt een budget ding zoals ze zei. Het is een Nashville FAW nogwat

SilverFoo
21 juni 2006, 20:25
Bedankt herman.

Iemand anders die deze gitaartjes kent?

imm
22 juni 2006, 16:27
hallow
ik heb zelf een akoestische nashville en heb er geen problemen mee.. hij kan op versterker maar ook zonder versterker komt er genoeg geluid uit heb er een mooi klank in zitte en verder niets mis mee dus...
groetjes imke

Bluesbreaker
2 juli 2006, 22:10
hallow
ik heb zelf een akoestische nashville en heb er geen problemen mee.. hij kan op versterker maar ook zonder versterker komt er genoeg geluid uit heb er een mooi klank in zitte en verder niets mis mee dus...
groetjes imke

Heb je ooit een andere akoestische gitaar vastgehouden?

Ik ben op zoek naar een akoestische gitaar in deze prijsklasse, dus ik denk ik kijk hier eens, maar als ik dit soort reacties lees lijkt het me vrij nutteloos om hier te zoeken. Ik ken die Nashvile gitaren toevallig wel, en kijk en luister wél kritisch naar elk instrument dat ik in handen krijg, maar Nashville moet je dus echt niet kopen als je een aardig gitaartje wilt.

Van Nashville weet ik dit dus toevallig, maar van die andere merken die hier genoemd worden niet, maakt een topic als dit vrij nutteloos...

ponq
2 juli 2006, 22:14
Ik ken iemand met n nashville... Je kunt ze beter links laten liggen. De actie is zwaar beroerd en hij speelt als n zak hooi. Electronica viel me nog mee trouwens, kwam best goed geluid uit. Deze schijnt rond de 100 euro gekost te hebben.