PDA

View Full Version : Ik hou van mijn V-Twin!



paulusdeBKB
20 juni 2006, 23:32
Ben een uurtje met mijn apparaten aan het stoeien geweest en mijn V-twin zit nu rechtstreeks in een FRFR powered monitor. Godsamme wat klinkt dat ding rechtstreeks toch goed!!!

Dat wilde ik ff kwijt :hippie:

Globetrotter
21 juni 2006, 00:17
Hoi!

Die V-twin is toch van mesa hé? Ik wist niet dat dit als direct apparaat gebruikt kon worden (bv. zoals DI met speakercab simulatie). Is dit dan wel zo? Ik heb een Tubefactor, maar die kan je beter niet recht in de PA pluggen of heel de zaal loopt binnen een fractie van een seconde leeg...
Cheers,

Bart

paulusdeBKB
21 juni 2006, 00:38
V-Twin heeft wel een frquentiegecompenseerde uitgang en die werkt erg goed, moet ik zeggen. Ik had hem nog nooit op deze manier aangesloten en ik was het pedaal eigenlijk een beetje moe, omdat hij heel raar samenwerkt met mijn HotRod Deville. Als de Hotrod niet hard genoeg staat (en dat staat 'ie bijna nooit ivm flauwvallende zangeressen), dan is het volumeverschil tussen crunch en lead van de V-Twin enorm groot. Kan de hotrod wel lekker blazen dan verdwijnt dat volumeverschil weer. Heel raar en een beetje onhandig bij optredens...

Maar rechtstreeks klinkt ie dus als een klokje!

vester86
22 juni 2006, 13:27
heb je de rackversie??

die heb ik in ieder geval, ik kon er niet superblij van worden, misschien dak het nog eens moet proberen dan :)

lineout van mijn mesa klinkt wel erg lekker op gewone boxjes

paulusdeBKB
22 juni 2006, 15:55
Nee, de pedalenversie. Heb jij de rackversie? Ruilen?

vester86
22 juni 2006, 19:15
k zou nie van mn rack afwillen, helaas ;-)

paulusdeBKB
22 juni 2006, 21:29
Dacht ik al :satisfie: Maar viel te proberen toch?

vester86
23 juni 2006, 00:44
altijd :)

zal binnenkort eens opnames maken nu mijn tentamens klaar zijn