PDA

View Full Version : Lowlands



Aron Maiden
20 juni 2006, 21:56
Hoi hoi!,

wie gaat er allemaal nog naar lowlands? eigelijk vind k lowlands een beetje zon overgewardeerd-mtv-altenatief festival, ik bedoel als je die line-up ook, ziet, wel leuke bandjes, maar geef toe er komt (tot nu toe dan) maar 1 goede band en dat is Iggy pop and the stooges, oke dit is natuurlijk een kwestie van smaak,

Ik weet dus niet of ik ga, eigelijk wil ik wel, maar dan zal ik alleen gaan voor iggy pop,

gaan er nog meer mensen naar lowlands?

jonathan
20 juni 2006, 23:26
ja,
ik ga er ook heen..
ga van de week met wat maten me ticket halen

maar over de line-up..
ik vind dat er voor lowlands een aardige bandlist is met
artic monkeys, anouk, jose gonzales, him, iggy pop, the raconteurs, placebo zijn tog wel bands die het zeker waard maken..

maar ik d8 dat franz ferdinand ook zou komen, maar die zie ik er niet meer tussen staan..

Bl44t44p
20 juni 2006, 23:35
Ik ga ook. Vind die line up zeker niet slecht hoor, maar ik ga toch vooral voor Muse en Opeth. Verder zijn Bloc Party, Arctic Monkeys, Anouk, Spinvis, Danko Jones, Placebo, Lostprophets (en meer) ook absoluut niet mis!

Tupelo
21 juni 2006, 00:37
Placebo zoog big time op pinkpop moet ik zeggen..
Vind het best lekkere muziek, maar het laatste album is echt teveel van het goede & ze zijn op dit ogenblik echt alleen nog maar voor hit-waardig aan het gaan. Doet ze nu niet bepaald goed. :stop:

fullorder
21 juni 2006, 01:16
Infadels
The Kooks
Massive Attack
Noisettes
Scissor Sisters
Snow Patrol
Tiefschwartz
en meer...

Genoeg redenen voor mij om naar Lowlands te gaan :rockon:

cosmos
21 juni 2006, 11:46
Ik vind het in vergelijking met Pukkelpop behoorlijk tegenvallen, maar goed. Het is dat ik zo dichtbij woon, want anders... :)

Keesz
21 juni 2006, 22:27
weer hopen op OQTSA en Millionaire

vorig jaar naast DFA twee vd betere

Sliver
22 juni 2006, 12:49
~Keesz: Death from above 1979 viel me live eerlijk gezegd een beetje tegen op Lowlands 2005. QOTSA en Millionaire is vrijwel altijd leuk natuurlijk, maar QOTSA is een album aan het opnemen gelovens mij :)

On-topic: denk dat ik dit jaar niet naar Lowlands ga, line-up is matig en de dingen die leuk zijn komen ook naar het Belgische pukkelpop wat net voor Lowlands is en ongeveer even duur is. Daar komen ook nog wat andere interessante dingen die niet naar Lowlands gaan.

biels
22 juni 2006, 13:01
jup ik ga dit jaar ook weer naar lowlands. Line-up vind ik wel oke, tot nu toe vind ik iggy pop 1 van de betere namen

Pat85
22 juni 2006, 18:26
ik ben dit jaar, voor het eerst, ook van de partij!

drap
22 juni 2006, 20:01
Iggy Pop komt! En notabene met de Stooges! En drap gaat heen :cooler: Oh ja, en Urban Dance Squad, zo tof. Dat was ooit de eerste band waarvan ik naar een concert ben geweest

Tupelo
24 juni 2006, 15:36
Twilight Singers op Lowlands :blast: :blast: :blast:
GD, net nu ik besloten had niet te gaan. :confused:

.

mdb
10 juli 2006, 14:49
Ik weet het nog niet, er zijn niet echt veel mensen die ik ken die gaan maar voor mij is de lineup best wle de moeite waard. Less than Jake, Pennywise, Iggy en The Kooks, Arctic Monkeys wil ik ook wel een slive zien.

sugarfish
10 juli 2006, 16:15
Ik ga al bijna 10 jaar naar lowlands, jammer dat ze steeds meer mensen op zo'n kleine ruimte proppen. Dat is wel eens anders geweest.

Er komen altijd meer onbekende acts (alhoewel dat ook anders begint te worden), maar dat zijn toch altijd bands die vervolgens 1 of 2 jaar later heel bekend zijn geworden. Denk aan een Coldplay die daar stond toen ze nog niet bekend waren bij groot publiek. Zo ook Faithless, Krezip....noem maar op.
Het is juist leuk om die onbekende bands te bekijken en te ontdekken!!
Ik ben er nog niet over uit of ik dit jaar ga......maarja het blijft kriebelen....het is zo verslavend! :hippie:

Keesz
10 juli 2006, 17:23
Twilight singers nemen mark lanegan mee....pukkel pop wordt ook erg leuk idd

Tupelo
10 juli 2006, 17:42
Twilight singers nemen mark lanegan mee....

Zingt ook op Number Nine op Blackberry bell... klinkt heel erg Lendard Cohen daarop.

Toch jammer dat ik niet naar lowlands ga.
Ben erg benieuwd hoe ze live zijn.
Bovendien schijnt Dulli toch nog aardig wat whigs nummers te spelen.

Joey Handsome
10 juli 2006, 19:51
Mmmm... Ik kom eigenlijk alleen voor Iggy, dat moet ik zien.

http://www.bbc.co.uk/6music/shows/natasha/media/iggy_pop_205.jpg

SDMF_Lispel
14 juli 2006, 13:57
als ik het geld had zou ik eigenlijk alleen voor Ministry en patatje metal gaan de rest is niks voor mij

Aibynn
25 juli 2006, 21:12
Ik ga wel naar lowlands wou eerst niet gaan maar toen hoorde ik dat epica komt en ja dat mis ik best wel.Het gevoel bij een optreden van hun en ik ga nu dus met een vriendin dus we gaan wel lol maken. Het gaat immers voornamelijk om de sfeer ;)

sickpunk
25 juli 2006, 22:29
ik ben ook weer bij lowlands....
en iggy ga ik zien, welke andere band er ook komt...
1eX dat ik ging rancid gezien, vorig jaar social distortion gezien(2weken daar voor in de melkweg, man wat waren ze kut die avond) en dit jaar iggy!
en less than jake wil ik zeker wel zien ook! en verder tjah ik ga een beetje bandjes hoppen denk ik, en blijf maar hangen bij wat leuk klinkt... vind de line-up niet echt geweldig dit jaar...

robzilla
30 juli 2006, 20:12
Het is bijna weer zover! YES!

Pat85
31 juli 2006, 10:10
Het programma/blokken schema is ook weer bekend!

baal ervan dat pennywise pas klaar is in de grolsch stage op het moment dat danko jones ergens anders begint te spelen...dat zijn juist 2 acts die ik wil zien!

sickpunk
31 juli 2006, 12:02
ik baal van muse en LTJ op zondag avond... echt gare planning, en moet zeggen vind de hele line-up wat minder... of het is brittpop of het is numetall achtig... (vooral in de onbekende bandjes) vind et dit jaar niet zo geweldig(mede omdat ik van beide genres geen grote fan ben)

Joey Handsome
31 juli 2006, 12:50
Ben ik het wel mee eens ja. Jammer, britpop heeft me nooit zo getrokken en nu metal al helemaal niet. Het is dat Iggy komt en meer ook niet voor mij. Oh ja, en Mark Lanegan verschijnt nog ten tonele.

Primitive
7 augustus 2006, 13:56
ik ben er ook!!!!!!
ga er aankomende zondag al heen :punk: ,
werk bij evenementen bureau dat lowlands organiseerd:D
en ben op zondag gelukkig vrij dus kan dan alle bandjes zien:D

qroy
7 augustus 2006, 19:15
Er werd al flink gebouwd afgelopen week. Het terrein zag er al aardig bekend uit vanuit de Goliath en Robin Hood :P

Reigor
7 augustus 2006, 19:17
Waarom moet je in godsnaam perse een kaartje voor alle 3 de dagen kopen, ook als je maar 1 dag wilt?!

Joey Handsome
7 augustus 2006, 19:21
De andere twee zul je je ook wel vermaken toch.

Reigor
7 augustus 2006, 20:25
De andere twee zul je je ook wel vermaken toch.
Ik ben maar een arme scholier, dus was graag 1 goedkoop dagje gegaan. Nu moet ik in een keer 3 dagen betalen..

qroy
8 augustus 2006, 00:02
Ja helaas, Lowlands is een 3-daags volledig all in festival. Het heet niet voor niks A Campingflight to Lowlands Paradise.