PDA

View Full Version : Nieuwe pedalendag?



robzilla
20 juni 2006, 20:29
Misschien leuk om eind deze vakantie of begin september ofzo weer een pedalendag te organiseren? Volgens mij is er genoeg nieuw spul ed?

Goed idee, of nog even wat langer wachten?

:)

BS
20 juni 2006, 20:37
Ben zelf nog niet eerder op een pedalendag geweest dus lijkt mij in ieder geval wel leuk.

Heb ook wel een aantal leuke dingen om mee te nemen.

E-J
20 juni 2006, 20:46
Ligt er alleen aan waar...

nielsduursma
20 juni 2006, 20:49
count me in! ik heb dan wel niet zulke bijzondere pedalen. maar ik heb tot nu toe geen mensen gezien die ook maar 3 dezelfde hebben in combinate :p
sinds vandaag ook allemaal mooi in 2 koffertjes verdeelt.

Robbert
20 juni 2006, 21:05
Ook interesse, maar hangt er vanaf of het weer zo groots opgezet "gaat" worden.

robzilla
20 juni 2006, 21:09
Ook interesse, maar hangt er vanaf of het weer zo groots opgezet "gaat" worden.

Hoe bedoel je? Vond je Leiden of Amsterdam beter?

Speeddemon
20 juni 2006, 21:45
Ik denk dat Robbert en ik de intimiteit van Schiedam prefereerden. :satisfie:

MatthijsBlom
20 juni 2006, 22:47
Hopelijk kan ik er deze keer dan ook bij zijn.
Op de vorige pedalendag was het helaas voor mij niet mogelijk aanwezig te zijn...

Robbert
21 juni 2006, 00:03
Ik denk dat Robbert en ik de intimiteit van Schiedam prefereerden. :satisfie:

Dat is waar ik op doel. Het was dan wel gezellig in Amsterdam, van de shootouts kwam niets terecht ;) :p

Globetrotter
21 juni 2006, 00:11
Het jammere is dat ik nooit iets kan laten zien van meerwaarde op een pedalendag... precies of jullie zitten allemaal te wachten om mijn H&K Tubefactor, mijn Vox Wah of mijn Boss CE20 te zien. De enige die misschien nog fijn is om even te laten zien is mijn 'near mint' Boss CE1, mja, die is ook zo heel speciaal ook niet...
Als ik ooit mijn Moog's heb, kom ik wel eens af...
Cheers, en de leute op pedalendag!!!

Bart

cosmos
21 juni 2006, 10:16
Dat is waar ik op doel. Het was dan wel gezellig in Amsterdam, van de shootouts kwam niets terecht ;) :p

Klopt, maar ik moet zeggen dat het toch wel relaxed was daar. Het was mijn eerste pedalendag, maar het feit dat je verschillende hokken had was toch wel mooi!

Mitch
21 juni 2006, 10:26
Het had allebei zijn charmes. Met een paar man in één hokkie en o je gemak luisteren naar verschillen: harstikke leuk !
Verschillende ruimtes waar mensen hun complete setup kunnen neerzetten en waar ontzettend veel te zien en te horen is: ook hartstikke leuk, maar je mist soms het overzicht en inderdaad was de planning niet te handhaven. Nou is dat geen ramp, maar wel minder 'efficient' :(


Anyway, ik had zoiets van: september/oktober heb ik er wel weer tijd voor/zin in, maar deze week is net duidelijk geworden dat ik met de ene band minimaal 3 optredens in september heb en met de andere een mini-tour ga doen in oktober, dus ik ga er nog even over denken hoe en waar ik dat in ga en wil passen....
Goede mogelijkheid is natuurlijk dat iemand de grote meeting organiseert in Amsterdam en ik een kleinere hier :)

Dylan61
8 september 2006, 03:03
Oke ik wil wel, ik neem mee een:
Timmy, Red Snapper, Rat en een
Toneburner:

http://www.generalguitargadgets.com/sounds/toneburner.mpga

PS Schiedam is prima.

Dirk_Hendrik
8 september 2006, 08:31
Ai,
Da's een aardig lijk wat je daar omhoog kickt.... ;)

Mitch
8 september 2006, 09:28
Inmiddels ingehaald door de grote meeting in Amsterdam inderdaad :)

zoon van Piet
8 september 2006, 10:44
Maar desalniettemin een leuk idee...
want ik kon niet, afgelopen maand. Maar wil best een keer de blits maken met een zooi van mijn ouwe afgeleefde, maar op scherp staande landmijnen...
niet alles, maar een selectie. samen te stellen in overleg.

Robbert
8 september 2006, 14:43
Maar desalniettemin een leuk idee...
want ik kon niet, afgelopen maand. Maar wil best een keer de blits maken met een zooi van mijn ouwe afgeleefde, maar op scherp staande landmijnen...
niet alles, maar een selectie. samen te stellen in overleg.

Toch wel alles dus? :seriousf: