PDA

View Full Version : Ex-Ram-Air gitarist zoekt aansluiting bij bestaande band



JohnRijsdijk
19 juni 2006, 20:33
Ex-Ram-Air gitarist zoekt aansluiting bij bestaande band. Stijl: neo-klassiek, symfonisch, progressief, met of zonder vocalen, subtiel tot heftig, bedenk het maar. Ruimte voor gitaar in artistieke zin is echter belangrijk voor mij, vanaf mijn 9e jaar speel ik zeer intensief gitaar en ben nu 38. Heb zo een behoorlijk niveau opgebouwd en zoek dus mensen die kunnen lezen en schrijven op hun instrument. Vergelijkbaar niveau: professioneel, verdere intentie: hobbymatig, doch fanatiek muziek willen maken c.q. schrijven en arrangeren. Willen improviseren en het hebben van een goed c.q. absoluut gehoor geniet zeker mijn voorkeur, is n.l. de ultieme en meeste vrije manier van muziek maken J
Ben i.b.v. vervoer en goede apparatuur, zo nu en dan optreden is OK. O ja, en voor ik het vergeet, voor de mensen die alleen willen reageren gaat mijn interesse in eerste instantie uit naar een toetsenman/keyboardspeler i.v.m. de muzikale klik! Hoop op veel reacties, maar bovenal serieuze. Groetjes, John. 06-42070430. snoefiedog@hotmail.com
http://www.ongekendtalent.nl/clubs/clubstek/clubstek.asp?clubid=21264