PDA

View Full Version : Coxx patchkabels?



Jeanken
19 juni 2006, 13:55
http://www.rockinger.com/ArticlePage.html?cat=WG206&art=FX116/FX117
Kent iemand ze?

dano
19 juni 2006, 14:31
zien er wat goedkoop uit, net als die gekleurde dingen die veel zaken verkopen

Jeanken
19 juni 2006, 14:38
In afwachting van een deftig pedalboard wil ik nog niet meteen super kabels gaan maken omdat ik dan binnenkort weer nieuwe moet maken (nog geen idee hoe lang ze moeten zijn nu) dus als het een doenbare kwaliteit is kan het wel door hoor, kost nu niet bepaald veel ook.
Maar het is al wat ze hebben bij rockinger en meestal verkopen die niet echt shit, en die haakse plugjes lijken wel handig, of zijn er betere dingen te krijgen (voor niet teveel geld als tussenoplossing welteverstaan).

fullorder
19 juni 2006, 15:03
In afwachting van een deftig pedalboard wil ik nog niet meteen super kabels gaan maken omdat ik dan binnenkort weer nieuwe moet maken (nog geen idee hoe lang ze moeten zijn nu) dus als het een doenbare kwaliteit is kan het wel door hoor, kost nu niet bepaald veel ook.
Maar het is al wat ze hebben bij rockinger en meestal verkopen die niet echt shit, en die haakse plugjes lijken wel handig, of zijn er betere dingen te krijgen (voor niet teveel geld als tussenoplossing welteverstaan).

Je kunt toch gewoon George L's maken? Die pluggen kun je steeds weer opnieuw gebruiken en heb je dus in no-time weer nieuwe op maat gemaakt patchkabeltjes als je eenmaal een nieuwe plank hebt ingericht. Eenmalige investering voor de pluggen en op z'n hoogst een enkele keer een nieuw stukje kabel bestellen en dat zijn de kosten niet.

Jeanken
19 juni 2006, 15:08
Je kunt toch gewoon George L's maken? Die pluggen kun je steeds weer opnieuw gebruiken en heb je dus in no-time weer nieuwe op maat gemaakt patchkabeltjes als je eenmaal een nieuwe plank hebt ingericht. Eenmalige investering voor de pluggen en op z'n hoogst een enkele keer een nieuw stukje kabel bestellen en dat zijn de kosten niet.
Nja, maar ik soldeer normaalgezien mijn kabels, en dan is het best wel een klotejobje om voor een paar weken een hele set patchkabels te maken.
Khad nog niet direct aan George L's gedacht, dat valt idd best wel te doen.

Speeddemon
19 juni 2006, 22:01
Check deze site:

http://www.lavacable.com

Daar vind je zo'n beetje alle goeie gitaarkabel soorten.
En uiteraard kan John Lewman @ www.effectsconnection.com je ook helpen aan Switchcraft pluggen en Canare GS-6 kabel voor schappelijke prijzen.

thieske
21 juni 2006, 00:38
hmmm ff snel off topic...waarom word er niet gereageerd op mijn vragen over george l's bij gvees?? zou wel t spul snel willen bestellen.. iemand zelfde ervaring?

Robbert
21 juni 2006, 01:04
hmmm ff snel off topic...waarom word er niet gereageerd op mijn vragen over george l's bij gvees?? zou wel t spul snel willen bestellen.. iemand zelfde ervaring?

Ik zie heel je vraag niet staan in dit topic?

thieske
21 juni 2006, 01:30
daarom ist off topic.. ik bedoelde de vragen per email aan gvees...sorry voor de onduidelijkheid..

Robbert
21 juni 2006, 09:33
daarom ist off topic.. ik bedoelde de vragen per email aan gvees...sorry voor de onduidelijkheid..

Aha. Dan is je zin wat onduidelijk ;)

Maar waarom.. geen idee. Ik kan je alleen zeggen dat mijn ervaring met Gvees niet geheel vlekkenloos was :(

Jeanken
21 juni 2006, 10:34
Check deze site:

http://www.lavacable.com

Daar vind je zo'n beetje alle goeie gitaarkabel soorten.
Thanks, leuke site.
George L is op het eerste zicht maar een dun kabeltje daar.
Ik had viavia wat Mogami gescoord (overschotje), ik was daar best tevreden van, maar kan je nou bv Mogami kabel met die George L pluggen gebruiken of is het enkel Geurge L/George L combi die werkt?

Einzeln
22 juni 2006, 10:04
Waar koop ik hier in Nederland Sommer gitaarkabel of Klotz La Grange?

gvink
22 juni 2006, 16:43
Even een korte reactie van mijn kant.. :)
Ik ben momenteel erg druk met een verbouwing, een tweede baan en nieuwe mogelijkheden binnen Gvees. Dit zijn geen excusen maar daarom duurt het langer dan ik zou willen om alle email te beantwoorden...

Als je nog geen antwoord op je mail hebt gehad stuur 'm alsjeblieft nog een keer...

@Robbert::nervous: Wat kan ik doen om het goed te maken? :)

Robbert
22 juni 2006, 17:07
@Robbert::nervous: Wat kan ik doen om het goed te maken? :)

Heh, het was geen slechte ervaring hoor! Duurde alleen iets langer dan verwacht, maar je zat toen ook in een drukke week (met die beurs) ;)

gvink
22 juni 2006, 22:08
phew... :)

thieske
22 juni 2006, 22:38
bij mij ook geen slechte ervaring.. duurde alleen langer.. dus heb antwoorden ergens anders gezoch(hier)
Bestelling komt er waarschijnlijk binnenkort aan...
:hippie: