PDA

View Full Version : Fusion-achtig stukje



Jax
19 juni 2006, 13:29
Hee,

Op een vrije ochtend even een stukje geschreven en opgenomen, klinkt een beetje fusion-achtig. Gaat hier vooral om de simpliciteit, simpele drum en bas partij met daaroverheen een gitaarpartij zonder al teveel trucjes. Om een idee te krijgen van mogelijke invloeden, ik luister op het moment veel naar Greg Howe, Richie Kotzen, Dennis Chambers, en Bosch van het forum :)

Ik vind het zelf wel ok gelukt voor een probeerseltje, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Je kan het hier (http://www.xs4all.nl/~epedel/fusion.mp3) vinden

Roy K.
19 juni 2006, 14:13
Om een idee te krijgen van mogelijke invloeden, ik luister op het moment veel naar Greg Howe, Richie Kotzen, Dennis Chambers, en Bosch van het forum :)


Cool, zijn allemaal coole gitaristen!! Tip: Cab, met MacAlpine. Probeer vooral de albums Cab en Cab4, zul je wss geweldig vinden.

Over je mp3: Klinkt leuk, een paar keer had ik het idee licks afkomstig van Bosch' mp3-tjes te horen die gespeeld werden op halve snelheid. Verder door blijven gaan en posten!! :cool:

Jax
19 juni 2006, 14:26
Hehe, ik was me er niet van bewust dat ik een lickje van Bosch had geript, maar in het geval dat dit wel zo is, sorry Bosch, niet de bedoeling ;) Bedoel je trouwens rond 0:26?

Thnx in ieder geval voor het luisteren en de tips, ik zal zeker die cab albums proberen te vinden! :)

Roy K.
19 juni 2006, 14:33
Zeker doen, Dennis op drums!! 8)

Ik meende op 0.33 maar wat maakt het uit als het ergens op lijkt, als het maar klinkt right?