PDA

View Full Version : Nette patchkabels



E-J
18 juni 2006, 16:56
Hadio,
Ik ben op zoek naar 'kant en klare' patchkabels, en vond deze:

http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp/artnr/100014360/sid/!08071695/quelle/listen

Ernie Ball patch-cable

http://www.musik-produktiv.de/bilder2/10/00/14/100014360l.jpg

WAT VINDEN JULLIE HIERVAN?

Alvast bedankt!

Angel
18 juni 2006, 17:15
Hadio,
Ik ben op zoek naar 'kant en klare' patchkabels, en vond deze:

Redelijk veel geld, indien je pedalen net iets verder uit elkaar staan of de input- en outputjack anders staan, kan je ze niet gebruiken, ...

dano
18 juni 2006, 18:01
george L :)

www.gvees.com

Rhythm Machine
18 juni 2006, 19:43
Ik had er 6 gekocht bij MP en heb ze teruggestuurd. Kabel te dik, pluggen te weinig solide. Dan maar zelf gesoldeerd met George L kabel en Switchcraft platte pluggen. De George L pluggen vind ik maar niks (het idee bedoel ik, ik heb ze nooit geprobeerd, maar een gesoldeerde kabel geeft me toch een geruster gevoel).

RM

E-J
18 juni 2006, 20:23
Na nader inzien zijn die kabeltjes toch inderdaad wat te kort.

Misschien toch beter om het zelf te doen. Ik denk dat ik de knoop doorhak, wat George L dingen bestel...nu nog wat pluggen. Die Switchcraft dingen zijn dus wel goed? Waar kan ik die bestellen, heeft Gvees ze ook?

thieske
18 juni 2006, 22:22
weet iemand of je die george l kabels per meter besteld? of gewoon losse stukken?>

DREAMMACHINE
18 juni 2006, 22:30
gewoon van de rol, dus kan je zelf uitmaken hoeveel je wil.

renier
18 juni 2006, 22:34
Ik had er 6 gekocht bij MP en heb ze teruggestuurd. Kabel te dik, pluggen te weinig solide. Dan maar zelf gesoldeerd met George L kabel en Switchcraft platte pluggen. De George L pluggen vind ik maar niks (het idee bedoel ik, ik heb ze nooit geprobeerd, maar een gesoldeerde kabel geeft me toch een geruster gevoel).

RM

erg zonde. ik vindt het juist een enorm prettig idee dat ik een kappotte kabel binnen 10 seconden gerepareerd heb. dat kan niet met soldeer kabels

renier
18 juni 2006, 22:35
Na nader inzien zijn die kabeltjes toch inderdaad wat te kort.

Misschien toch beter om het zelf te doen. Ik denk dat ik de knoop doorhak, wat George L dingen bestel...nu nog wat pluggen. Die Switchcraft dingen zijn dus wel goed? Waar kan ik die bestellen, heeft Gvees ze ook?

gewoon George L pluggen kopen: snel, solide en een kapotte kabel is binnen 10 seconden gerepareerd.

Rhythm Machine
18 juni 2006, 23:14
erg zonde. ik vindt het juist een enorm prettig idee dat ik een kappotte kabel binnen 10 seconden gerepareerd heb. dat kan niet met soldeer kabels

Dat is het hele punt renier. Een goed gesoldeerde patchkabel gaat niet kapot.

RM