PDA

View Full Version : peavey valve king buizenversterker



sembo
18 juni 2006, 11:29
hoi allemaal ik heb een vraagje aan jullie ???


wat vinden jullie van die peavey valveking 112 buizenversterker?


geef allemaal antwoord

spreek jullie later :B

AART
18 juni 2006, 11:38
geef allemaal antwoord




ok, heb je veel aan hoor, als niemand hem gehoord heeft...

Wizz
18 juni 2006, 11:45
Ik heb hem wel gehoord. Zou er mijn Fenders en Marshalls niet voor verkopen, maar de komplete halfstack kost minder dan een Marshall-cab, dus voor zijn prijs blijt het toch een ongelooflijk ding.

Wizz

john.3001
18 juni 2006, 16:38
hey, ik heb m gekocht (zie ook mijn topic), vind m voor de prijs zeker de moeite waard, maar t is idd geen fender of marshall natuurlijk.. ik kan er heel bruikbare geluiden uithalen, voor op t podium istie sowieso top denk k..

Negative K3 fan
18 juni 2006, 18:47
ik ben er iig erg benieuwd naar

jorrit
18 juni 2006, 19:22
ik heb hier de 1x12 versie thuis staan. Het is voor het geld (390) een super ding. Verwacht uit de combo geen beukend lowend, hij is openback en niet speciaal voor metal oid. gemaakt. De clean vind ik erg lekker, maar die vergelijk ik dan met mijn high gain bakkies.. De draaiknop achterop om van ab naar a te schakelen (nou jah schakelen, traploze overgang is het) is een leuk extra. Heb er nog niet genoeg op gespeeld om echt een uitgebreid oordeel te geven.

heavy-metal-thunder
19 juni 2006, 11:40
ik heb zowel de 50 als 100 w gehoord en ik vond het fantastich goed klinken. Als je niet zit met het extra gewicht, zou ik voor band-gebruik naar de 100W 2*12 gaan. Deze kostte enkele maanden geleden in België maar 60 euro meer.

Het clean vond ik goed, zitten leuke drives in en is door de verschillende knoppen ook een breed spectrum aan drives aanwezig. Maar, het clean is niet zo goed dan een goeie Fender en de overdrive is geen Marshall. Als je dit niet zoekt, lijkt het me een zeer goeie deal.

Ik heb ooit een Laney LC 30 gehad (class A), en die was toch duurder dan de Peavey, maar kon echt niet tippen aan de Valveking.