PDA

View Full Version : VHT PITBULL met neon verlichting?



Toaster
18 juni 2006, 11:27
Hoi,

Gisteren op Festival Mundial de Postman gezien. Gitarist speelde daar met een versterker waarop met neonverlichting PITBULL op stond.

Dan denk ik natuurlijk aan een VHT. Maar ik kan zo snel niks vinden> Weten jullie meer?

P.s. Hij klonk lekker moet ik zeggen.


O ja.
Intwine ook nog gezien. Zij speelde over Koch (powertones.) met een prs en een Les Paul.
High Gain hiervan is toch wel bruut hoor. Echt lekker!

Jax
18 juni 2006, 11:45
Kan het niet zo zijn dat het gewoon een VHT was, met custom neon?

Hell's Engl
18 juni 2006, 15:15
Hoi,

Gisteren op Festival Mundial de Postman gezien. Gitarist speelde daar met een versterker waarop met neonverlichting PITBULL op stond.

Dan denk ik natuurlijk aan een VHT. Maar ik kan zo snel niks vinden> Weten jullie meer?

P.s. Hij klonk lekker moet ik zeggen.


O ja.
Intwine ook nog gezien. Zij speelde over Koch (powertones.) met een prs en een Les Paul.
High Gain hiervan is toch wel bruut hoor. Echt lekker!

Ik ben er ook geweest en vroeg me het zelfde af....

Ennuh.... Intwine is en blijft errug vet!!! Maaruh.... Maar ik zag geen mic voor de cabs.... Alleen van die DI kastjes (?) op hun tops...
Alleen staat op de site van Erik v/d Haar dat Jacob 'n XTC heeft... Misschien is dit ook weer zoiets van; endorsement bij Koch, maar ondertussen 'n XTC achter de buhne laten blazen....

Dacht trouwens dat ze op Multitones speelden en niet op Powertones...

zjanke
18 juni 2006, 15:40
Een aantal attenuators heeft ook een DI functie. Bij mijn hotplate dus ook geen mic voor de cab en wel volle oversturing op het podium zonder dat het beestachtig hard moet. (maar het kan wel :sneaky: )

Bruce
18 juni 2006, 17:18
Dacht trouwens dat ze op Multitones speelden en niet op Powertones...
Nee het zijn echt de Powertones

ieme
18 juni 2006, 23:57
Ik ben er ook geweest en vroeg me het zelfde af....

Ennuh.... Intwine is en blijft errug vet!!! Maaruh.... Maar ik zag geen mic voor de cabs.... Alleen van die DI kastjes (?) op hun tops...
Alleen staat op de site van Erik v/d Haar dat Jacob 'n XTC heeft... Misschien is dit ook weer zoiets van; endorsement bij Koch, maar ondertussen 'n XTC achter de buhne laten blazen....

Dacht trouwens dat ze op Multitones speelden en niet op Powertones...

jacob heeft een xtc classic gekocht maar speelt er nog niet mee.... zal binnenkort wel komen

Toaster
19 juni 2006, 00:20
Bij Kane stonden er trouwens ook een partij versterkers op het podium niet normaal.

Een vox, een orange een VHT en volgens mij stonden er in het rack nog twee versterker topjes. Iemand kunnen zien wat dat was? Ik gok dat de onderste een Fargen was.

ieme
19 juni 2006, 15:30
Bij Kane stonden er trouwens ook een partij versterkers op het podium niet normaal.

Een vox, een orange een VHT en volgens mij stonden er in het rack nog twee versterker topjes. Iemand kunnen zien wat dat was? Ik gok dat de onderste een Fargen was.


de vox en orange zijn van dinand
dennis gebruikte tot voor kort 2 vht 45pittbull en een mesa roadking
Fargen heb ik nog niet bij dennis gespot maar het zou zomaar kunnen...

Toaster
19 juni 2006, 21:27
Sorry de VHT is een Hiwatt zag ik net op de Kane website

ieme
19 juni 2006, 22:10
Sorry de VHT is een Hiwatt zag ik net op de Kane website


hiwatt, ik zie hem staan. en zo te zien is dennis ook blij met zn firebird...

Hell's Engl
19 juni 2006, 22:16
Nee het zijn echt de Powertones

Heb er eigenlijk niet zo op gelet, maar kan me herinneren dat ik in 'n interview had gelezen dat ie 'n Multitone gebruikte...
Ach wat maakt 't uit.... ze klonken bruut toch?!!!

Zag trouwens op hun site dat ze in de studio 'n Rivera Knucklehead, 'n Marshall, 'n Mesa Recto en 'n Engl Powerball hebben gebruikt....

ieme
19 juni 2006, 22:17
Heb er eigenlijk niet zo op gelet, maar kan me herinneren dat ik in 'n interview had gelezen dat ie 'n Multitone gebruikte...
Ach wat maakt 't uit.... ze klonken bruut toch?!!!

Zag trouwens op hun site dat ze in de studio 'n Rivera Knucklehead, 'n Marshall, 'n Mesa Recto en 'n Engl Powerball hebben gebruikt....

volgens paul lenders heeft intwine de eerste plaat ingespeeld met een oude marshall en een H&K warp pedaal...

Hell's Engl
19 juni 2006, 22:23
Zoiets heb ik ook gehoord ja.... Maar zag 'n foto op hun site met John, die nieuwe gitarist... dus za 't voor de nieuwe CD zijn...