PDA

View Full Version : Tony MacAlpine, Billy Sheehan & Virgil Donati



Botje
18 juni 2006, 08:50
Tony MacAlpine en band (Billy Sheehan en Virgil Donati) komen in September voor wat shows naar Nederland. 23 september Boederij - Zoetermeer, 24 september Bosuil - Weert. Bijna de complete Begeleidingsband van Steve Vai.
Mooi Killer Trio. Kijk op de zaal websites voor meer info.

patricia
18 juni 2006, 09:49
dat gaat knallen!!
ik ga er zeker naar toe.
patricia

Roy K.
18 juni 2006, 12:30
En of dat gaat knallen!! Ben de laatste tijd zwaar into T-Mac, ik moet er bij zijn!! Het is alleen zo ver weg :sneaky:

Botje
18 juni 2006, 15:09
En of dat gaat knallen!! Ben de laatste tijd zwaar into T-Mac, ik moet er bij zijn!! Het is alleen zo ver weg :sneaky:

geruchten gaan dat er begin september een oostelijke show gaat komen

DivisionBell
18 juni 2006, 15:29
ooo VET.. daar wil ik ook naar toe. Heb Billy en Tony al een keer live gezien met VAI en op verschillende DVD's. Ook luister ik regelmatig naar het fusiewerk van Alpine (CAB).. en ik ben er echt helemaal weg van, top muzikanten!

En hun weten het ook altijd leuk te maken voor het publiek.. zoals het hoort :)

Mvgr,

Maiden Michiel
18 juni 2006, 16:20
Geen toetsenist :(

Bloodline
18 juni 2006, 20:08
hey gozer bedankt !!

en tony is toch zelf al een toetsenist/ gtarist ? goh dit wil ik niet misse.

Roy K.
19 juni 2006, 09:28
Hopen dat die oostelijke show er komt Mendel!


geruchten gaan dat er begin september een oostelijke show gaat komen

8-) 8-) 8-)


ooo VET.. daar wil ik ook naar toe. Heb Billy en Tony al een keer live gezien met VAI en op verschillende DVD's. Ook luister ik regelmatig naar het fusiewerk van Alpine (CAB).. en ik ben er echt helemaal weg van, top muzikanten!


Cab is supervet, vooral het laatste album!!

Anders Destium
21 juni 2006, 15:15
Daar ga ik bij zijn als ik het niet vergeet! Ik ben een steeds grotere fan van Macalpine :)

Tony blaast als pianist ook iedereen van het podium, damn wat kan die man spelen zeg!