PDA

View Full Version : Drumkit from hell 2



Emocide
17 juni 2006, 19:38
heb zojuist dit prog gekocht (2e hands) en er zit geen manual bij :(
nu vroeg ik me af of iemand toevallig nog een manual op zijn pc heeft staan want zo snap ik niks van mijn net gekochte software :gitarist:

hoofd
17 juni 2006, 19:40
Onderwerp verplaatst.

hendrix2
17 juni 2006, 19:43
vlug even op google gekeken, maar daar vond ik enkel een chinese handleiding. Als je daar iets mee bent, laat maar weten ;)

Emocide
17 juni 2006, 19:46
nouja als er plaatjes bij staan al in elk geval iets verder....
is het echt met dit soort progs dat je moet klikken om een sound opgenomen te krijgen ? hoe moet je dan in godsnaam een blastbeat maken ?! en dan bijv een snare er door heen

hoofd
17 juni 2006, 19:51
Als je niet weet hoe de software werkt, waarom koop je het dan? DFH 2 kost volgens mij wel rond de 200 euro, lijkt me een beetje dom als je 't koopt en geen idee hebt hoe het werkt of welke andere (soort) programma's je erbij nodig hebt...

Emocide
17 juni 2006, 19:52
2e hands gekocht =D en had overal gelezen dat het erg geod moest zijn :D

hendrix2
17 juni 2006, 20:03
kan het niet toevallig zijn dat je het illegaal gedownload hebt?

Emocide
17 juni 2006, 20:07
nee gewoon 2e hands gekocht voor laag prijsje =D

Ic3gl0vE
17 juni 2006, 20:53
nouja als er plaatjes bij staan al in elk geval iets verder....
is het echt met dit soort progs dat je moet klikken om een sound opgenomen te krijgen ? hoe moet je dan in godsnaam een blastbeat maken ?! en dan bijv een snare er door heen


er zijn ook wel drummaps voor bijvoorbeeld de yamaha DTX of roland Vdrums. Je kunt het dan gewoon inspelen. Maar blastbeats kun je prima met de muis maken hoor, wel een beetje de velocity van elke noot aanpassen want anders klinkt het nep.

Bloodline
17 juni 2006, 21:39
Dfh2 moet e gebruiken in bijv Cubase, of Pro Tools.
installeer hem terwijl je cubase bijv al genstalleerd hebt.
pm me anders maar, dat pharaoh's empire gedoe va mij dat was met dfh2.

Maxxas
18 juni 2006, 00:03
Je mot zoeken naar een manual van Native Instruments Kompakt.