PDA

View Full Version : Wouter J aan de LTD



Wouter J
17 juni 2006, 18:32
Zo, ik heb van de week drie gitaren verkocht en van de opbrengst kocht ik een LTD Eclipse EC 50 in zilver.

http://i36.photobucket.com/albums/e22/guitarman91/My%20musical%20instruments/Eclipse.jpg

Heerlijke gitaar, lekkere vette hals, goed klinkende humbuckers, licht gewicht, hangt lekker om je lijf, niets mis mee.

Dus nu is mijn vraag, waarom heeft iedereen zo'n lage pet op van LTD, overal lees ik dat ze slecht zijn afgewerkt, dat de hardware ondermaats is, dat ze niet lekker spelen. Dat is niet wat ik met deze gitaar heb ondervonden, heb ik toevallig een goed exemplaar getroffen of zijn de mensen die slecht spreken over LTD slecht op de hoogte?

iwamoto
17 juni 2006, 18:36
nou wouter, allereerst...VETTE TOPIC TITEL :D

maare, nee volgens mij is er niets mis met LTD, want zelfs op LTD's zetten ze orginele floyd roses, dus dan neem ik al gelijk aan dat ze geen onzin verkopen.

robert-gitarist
17 juni 2006, 18:38
Ik heb ook een LTd alleen dan een verbouwde Viper :)
Super te vreden mee..ik gebruik hem veel voor lage stemmingen enzo..heel vet ding zowiezo wel goeie ervaring met LTD :)
Ik wil na de vakantie kijken na een LTd EC alleen dan in het cherry black..zilver vind ik echt niet mooi..smaken verschillen ;)
Maare veel pelzier ermee enne goeie keus haha

vasnd
17 juni 2006, 18:52
gefelictiteerd met een mooie gitaar !

hadden ze hem niet met emgtjes ? dat vind ik het enige minpunt ( ik hou niet van pole pieces)

met ltd is niet zoveel mis alleen is het een ondermerk van iets en dan wordt er altijd negatief/neerbuigend over gedaan.

Wouter J
17 juni 2006, 18:57
Ze hadden de EMG versie maar ik hou niet van het geluid van EMG elementen.

Op de site van ESP staat dat de Eclipse EC 50 niet meer in zilver word geleverd, alleen nog maar in zwart en metallic rood.

Gitaro
17 juni 2006, 19:13
Haha, goeie keuze!

Er zijn 2 soorten mensen die niet van LTD houden. De eerste soort heeft een slecht exemplaar in z'n handen gehad, de tweede soort is een kortzichtig mannetje dat xenofobisch is tegenover alles wat met metal te associeren is. De derde soort verzint gewoon een lulverhaal, maar die heb je overal wel.

Maargoed, zo negatief is men er over het algemeen niet over, toch? Volgens mij behoren LTDs zonder twijfel tot de beste soorten gitaren die uit Korea komen.

Anders Destium
17 juni 2006, 19:33
Gefeliciteerd :)


Ik hoor zelf meestal juist positieve verhalen over LTD!


>Iwa

Op welke LTDs zitten OFRs dan?

iwamoto
17 juni 2006, 19:43
Gefeliciteerd :)


Ik hoor zelf meestal juist positieve verhalen over LTD!


>Iwa

Op welke LTDs zitten OFRs dan?
volgens mij op alle signature LTD's zie hier zo al de hammett en laiho LTD met een OFR

EpiCenturiesAWAy
17 juni 2006, 19:48
Ik heb ook eens gespeeld op zo'n beginners gitaartje van LTD..
Zo'n H-50 ofzo..
Het geluid zuigde apeballe, heel slechte pickups vond ik dan toch..
Maar de bespeelbaarheid; manman! Echt zalig!
M'n volgende wordt esp/ltd 'fo sure!

tomazz
18 juni 2006, 13:54
Ik heb een ec-400at, niets mis met die gitaar. Ben zeer tevreden ervan en hij speelt heel lekker, er zitten wel sd's in de mijne.