PDA

View Full Version : Fender FM212R helup!



N00By
17 juni 2006, 11:05
hallo, ik ben opzoek naar de Fender FM212r in friesland, wie heeft er 1 zien staan in de winkel?

Al vast bedankt:P

AART
17 juni 2006, 11:31
zijn er winkels dan in Friesland?

hanzeman
17 juni 2006, 11:58
hebben ze internet in Friesland?

Wizz
17 juni 2006, 12:12
hallo, ik ben opzoek naar de Fender FM212r in friesland, wie heeft er 1 zien staan in de winkel?

Al vast bedankt:P

Weet je dat zeker ? Ik vind het een vreselijk ding ! De naam Fender onwaardig.

Wizz

Mr.Bluesbreaker
17 juni 2006, 14:43
Niet om negatief te doen, maar...

Ik moest laatst een gig doen en had geen zin om mijn eigen amp mee te slepen. Dat is voorgoed de laatste keer dat ik dat deed, want ik moest over dat type versterker spelen. Ik vond het de slechtste versterker waar ik de afgelopen 2 jaar over heb gespeeld.

voor hetzelfde of minder geld haal je een fender deluxe 112 het oudere model van een (andere?) reeks. Veel betere sound.

d'oh
17 juni 2006, 16:29
Pro:
veel watts voor weinig

Neg:
slechte distortion, rommelige clean, slechte reverb, bad looks

serieus kijk naar een tweedehands fender op marktplaats en je zult zien dat er veel op staan voor weinig geld en die zeer zeker beter zullen zijn

zoals mr.bluesbreaker al zegt: kijk naar een deluxe 112, fijne amp!

Joey Handsome
17 juni 2006, 17:12
Ook voor mij is dit de meest waardeloze Fender waar ik tot nu toe over gespeeld heb. Ja, hij gaat hard, maar daar is dan ook echt alles mee gezegd. Ik weet niet waar je hem zoal voor zou willen gebruiken, maar vergeet niet dat hij ook niet zacht te zetten is, dus thuis kan je hem zowieso niet gebruiken. Maar ja, het is echt een barrel, dus...