PDA

View Full Version : Remote wah



Rewind
16 juni 2006, 12:56
Hey mensen,

zat te twijfelen of ik het nou hier of bij rackgear zou posten. Ik was namelijk op zoek naar wat info over remoted wah's/rackwah's. Ik weet dat dunlop een rackversie van de crybaby maakt, maar zijn er ook andere fabrikanten als rmc, morley enzo waarbij je de wah met een remote kan bedienen?

Groeten!

vinni
16 juni 2006, 21:14
EMB maakte vroeger ook rackwah's...

Op TPG zijn er wat topics over.

Je kunt ook een gewone wah modden.....

Zie ook TPG voor de tips en truuks.

Groet,
Vinni

armageddon
16 juni 2006, 23:56
Hey mensen,

zat te twijfelen of ik het nou hier of bij rackgear zou posten. Ik was namelijk op zoek naar wat info over remoted wah's/rackwah's. Ik weet dat dunlop een rackversie van de crybaby maakt, maar zijn er ook andere fabrikanten als rmc, morley enzo waarbij je de wah met een remote kan bedienen?

Groeten!

Zozo, grootse plannen Erwin? :)
Die rackwah van Dunlop is volgens mij minstens 1000 euro :D

Waarom wil je uberhaubt een rackwah?

BeeJee
17 juni 2006, 11:47
@Vinni: TPG :???: als in www.tpg.nl (http://www.tpg.nl)? Ik dacht dat die alleen de verzending van onze GAS-aanvallen verzorgen? Jij bedoelt natuurlijk een ander forumk ofzo, ben wel benieuwd welk.

vinni
17 juni 2006, 12:07
TPG = www.thegearpage.net (http://www.thegearpage.net)

Site waar de superfreaks onder de pedaalgebruikers bijeenkomen.

Warning!.......kan duur worden! :sssh:

Vinni

Rewind
17 juni 2006, 22:13
Vinni, bedankt!!
Ik zal zeker naar die mods kijken, dat zal uiteindelijk toch stuk goedkoper zijn dan een rackwah. Alleen wel minder praktisch

ik zie op tgp nergens waar ik naar 'wah mods' oid kan searchen, kan dit kloppen? :S

haha arjan, nog niet zulke grote plannen. Ik wilde alleen binnenkort ergens een wah gaan halen. Maar omdat ik uiteindelijk efecten en schakelen van kanalen midi wil gaan sturen (ooit) leek het me niet praktisch om dan een kabel van rack (zender-ontvanger) naar board (wah) en terug te leggen. Qua signaal kan je het dan beter allemaal gewoon in je rack laten. Maar waren gewoon wat brainwaves van me, komt omdat ik m'n toekomst rig nu al zo'n beetje vaststaat, het geld (en speeltechniek) ontbreekt alleen nog.

harrie-beton
18 juni 2006, 00:19
In de nieuwe software update van de podxt en de vetta zitten 7 soorten wah wah. Het proberen waard.