PDA

View Full Version : zwarte blues Jr. discontinued?



hanzeman
16 juni 2006, 00:15
Klopt het dat de zwarte Fender Blues Junior niet meer wordt gemaakt en vanaf augustus wordt vervangen door de tweed versie met de Jensen C12N speaker?

DREAMMACHINE
16 juni 2006, 08:44
....beter toch?

hanzeman
16 juni 2006, 10:25
Op zich wel, maar dan moet ik nog tot eind agustus wachten voor ik hem heb...

Weet iemand misschien een winkel waar nog een Blues Jr. staat voor een redelijke prijs?

Angel
16 juni 2006, 11:06
Op zich wel, maar dan moet ik nog tot eind agustus wachten voor ik hem heb...

Weet iemand misschien een winkel waar nog een Blues Jr. staat voor een redelijke prijs?

Wat versta je onder een redelijke tweedehands prijs?

hanzeman
16 juni 2006, 12:41
wilde hem eigenlijk nieuw kopen...'
maar als je een goede tweede hands hebt voor een leuke prijs... doe me een voorstel zou ik zeggen...

Angel
16 juni 2006, 12:52
Wat is eigenlijk de nieuwprijs en een goede tweedehandsprijs?

Pat85
16 juni 2006, 12:59
nieuwprijs is 499 euro/500euro geloof ik

meestal staan ze wel bij de (oeh das vloeken hier) Feedback voor die prijs.
Ik heb een aantal zaken gezien waar ie toch een stuk duurder is

hanzeman
16 juni 2006, 14:38
precies, soms vragen ze er rond de 650 voor. Overal waar hij rond de 500 kostte, is ie uitverkocht. Ook bij Feedback trouwens.

Van de Tweed versie is het vooralsnog totaal onduidelijk wanneer ze leverbaar zijn. Bij de bekende Duitse internetboeren is ie nog niet leverbaar (ze zeggen in augustus), bij Feedback is hij in bestelling maar daar weten ze nooit iets dus ook niet wanneer ze evt binnenkomen.

Dat wordt dus toch wachten tot hopelijk in augustus die Tweeds komen (kost dan wel meteen 669) en dan maar hopen dat ze niet gelijk zijn uitverkocht want het is blijkbaar een gelimiteerde oplage en zelfs Feedback heeft er maar 50 in bestelling staan.