PDA

View Full Version : Boss GT-6B



DrLijpo
17 november 2002, 19:52
Al een tijdje zit ik erover te denken om een basspedaal te kope. Aangezien ik niet na een half jaar alweer een andere wil kopen, koop ik liever gelijk maar een goede. Nou heb ik vernomen dat de Boss GT-6B een zeer heftig geval is. Heeft iemand ervaring met dit ding, of suggesties voor een andere?

skabouter
18 november 2002, 00:09
ik heb zelf een GT-6 voor de gitaar. de GT-6(b) is gewoon het nieuwste van het nieuwste !

bij mij is het geluid echt top ! en je kan het zo gek niet verzinnen of het zit erop. en alles wat je eventueel anders wil kan annders.

een miskoop is het nooit ! maar het is wel veel geld. en je ziet de GT-6b nergens tweedehands...

skabouter
18 november 2002, 15:52
heej, jij boft !!er staat er nu 1 op marktplaats.nl ! de eerste die ik ooit tweeedehands heb gezien.

is maar 375 ! ik zou echt snel reageren, ze zijn al aan het opbieden.

take your change ! GT-6 rules !

DrLijpo
18 november 2002, 17:30
Nie echt duur. Helaas is ie niet voor de bass. Maar toch bedankt voor de tip.

DrLijpo
18 november 2002, 19:44
Oh, het is er toch een voor de bass. Ik zal eens ff een mailtje sture.

skabouter
19 november 2002, 00:08
ja, succes ermee !! laat het horen als je hem kan kopen !

basswasp
19 november 2002, 14:33
Hoe zit 't nu eigenlijk met de Big Muff van Allodox? :smile:

DrLijpo
20 november 2002, 08:57
Gistere had ik een spontane ingeveing. De GT-6B is bijna drie keer zo duur als mijn bas gitaar (cort action bass 4 string). Dat klopt niet helemaal... Ik denk dus maar dat ik eerst een andere bass ga hale. Gistere ben ik tegen een Ibanez sr1000 aangelope in mijn favoriete muziek zaak in Den Bosch (Klomp). Hij kost 395 maar er ligge flinke kutsnare op. Denk dat ik em wel koop als ik er een fatsoelijke set snare bij krijg. Maarjah, ik zal strax toch nog eens ff gaan kijke.

AllodoX
20 november 2002, 10:10
Jij bent goed bezig.. Klomp is de beste muziekwinkel in 's-Hertogenbosch e.o. wessing is poep :smile:

b.t.w doe Cor de groetjes van Tim als je er heen gaat :smile:

DrLijpo
20 november 2002, 16:25
Ook al was het tegen mij principes (ik schaam me kapot) ben ik toch ff bij wessing binnegelope. En daar hadde ze mijn droom (ibanez edb600) hange voor een zeer aantrekkelijke prijs. 540 euro. En normaal is hij 669 euro. Dat is nogal een verschil. Dus ik toch maar ff probere. Enb ik kon het echt niet laten. Ik heb gezegd tegen die gozer die er stond dat ik er nieuwe snare bij wilde hebbe en een service beurt. En da was goed. Heb wel wah geld moete lene want ik had eigenlijk maar 400 euro. Maar damn wat is die bas VET!!!

skabouter
20 november 2002, 19:40
zoooo, beter man !!!vlugge aankoop, maar wel goed ! die bas is echt mooi !

gefeliciteerd.

ga je nou ook nog een GT-6b kopen ? of zijn de centjes nou op....

DrLijpo
20 november 2002, 22:33
Mn centjes zijn zeker op... Ik heb zelf geld moeten lenen. Maar da ding is et meer dan waard!

AllodoX
21 november 2002, 07:52
Die parelemoer witte ? hahaha.. da's een goeie :grin:

Ik had begin vorig jaar een zwarte EDB-600 bestelt.. en toen kwam die witte aan.. dus toen was ik verder gaan kijken en heb toen een minte EDC705 gekocht bij hun ( die staat ook op me site b.t.w. :wink: )

DrLijpo
21 november 2002, 09:28
Ahhhhhhhh, die! Zo eens tond er ook in vier snare uitvoering. Ook voor 542 euro.
En het ergste is is dat ik nu niet kan bassen aangezien ik een overbelaste pols heb... (GODVERDOMME, en ik zit nog wel de hele dag thuis omdat ik nu nie kan werken). Ik ga maar snel eens opzoek naar ander werk.

AllodoX
21 november 2002, 14:09
Wat voor iets doe je dan ? :smile:

DrLijpo
21 november 2002, 14:14
Op dit moment werk ik in het magazijn van sps (zo'n verf boer). Ik moet heel de dag emmers verf tillen enzo. Echt kut werk. Ik heb net een brief naar com4 (computer tent in denbosch) gestuurd. Ik zou daar erg graag gaan werken. Pc's in mekaar schroeven en verkopen enzo. Gaaf werk is da, en niet zo zwaar. Maarjah. Net is er zo'n gozer van het GAK geweest om me te controlere of ik wel echt ziek was, en die zei ook dat ik misschien maar ander werk moest gaan zoeke. Maar waar vind je tegenwoordig nog werk..

AllodoX
21 november 2002, 21:33
Hehe.. SPS.. da's geloof ik hier vlak bij ( maaspoort ) :smile:

DrLijpo
21 november 2002, 21:47
Nee, ik werk bij sps op de Brand. In de maaspoort zit er idd ook een jah. Maar woon je in de maaspoort? Over anderhalve week ik iig wel.
Ik ben trouwes ontslagen vandaag. Uitzenbureaus's.... maarjah. Snel maar iets anders zoeke ander kan ik dalijk de oefenruimte nie meer betale. En mn bas niet afbetalen...

flearulez
21 november 2002, 21:52
muziekant in hart en nieren HAHA!

FleaBass
21 november 2002, 23:19
ja, kweet precies wat je bedoelt, same here :wink:

AllodoX
22 november 2002, 07:35
Ik woon ( nog ) bij mams + paps op de maaspoort jah, maar ik heb een mooi koopflatje in Leerdam op het oog :smile:

DrLijpo
22 november 2002, 08:18
Ah das mooi. Ik woon ook nog thuis. En das maar goed ook aangezien ik geen inkomen meer heb... maarjah strax weer hard gaan zoeke naar nieuw werk. En ff naar de oefenruimte :smile: