PDA

View Full Version : ervaaring met



max2
15 juni 2006, 21:27
ik ga over een week deze gitaa kopen Squier Electrische gitaar
Fatstrat met duncan elementen.
heeft iemand ervaring met deze gitaar?
zo ja zou je het dan met me kunne zeggen.
gr max :rockon:

http://www.alphenaar.com/b_473.jpg

Blen-D*?
16 juni 2006, 07:13
geen ervaring mee...

maar ik vind hem echt onwijs mooi ;) netjes hoor :hippie:

max2
16 juni 2006, 09:17
geen ervaring mee...

maar ik vind hem echt onwijs mooi ;) netjes hoor :hippie:ok ja ik vind hem ook mooi en hij speelt ook erg lkkr.
gr max

FruscianteFan
16 juni 2006, 09:51
ok ja ik vind hem ook mooi en hij speelt ook erg lkkr.
gr maxDan is het goed, toch? Ga ervoor, anders krijg je nog spijt. Want het is inderdaad een mooie en voor een strat niet alledaagse gitaar.

TRC
16 juni 2006, 10:02
Hoeveel kost ie eigenlijk?
Zat eerst naar deze gitaar te kijken maar heb hem uiteindelijk toch niet gekocht.
Ben alleen vergeten hoe duur ie was ;)

Anders Destium
16 juni 2006, 10:05
Het is belangrijk dat een gitaar lekker speelt, of in jouw taal: Ht s blngrk dt n gtr lkkr splt! Misschien is het handig om je post nog even door te lezen voordat je hem op het forum zet, dat is wel zo prettig voor anderen die je post moeten lezen :)

Weet je het zeker van die elementen? Ik zou eerder verwachten dat er Duncan Design elementen inzitten in plaats van "echte" Seymour Duncans.

Luke-wannabe
16 juni 2006, 15:16
Het is belangrijk dat een gitaar lekker speelt, of in jouw taal: Ht s blngrk dt n gtr lkkr splt! Misschien is het handig om je post nog even door te lezen voordat je hem op het forum zet, dat is wel zo prettig voor anderen die je post moeten lezen :)

Weet je het zeker van die elementen? Ik zou eerder verwachten dat er Duncan Design elementen inzitten in plaats van "echte" Seymour Duncans.
Volgens mij zijn het Duncan Designed elementen. Zitten ook in die Tele Customs van Squier.

max2
16 juni 2006, 17:27
hoi de prijs is 300 euro.
en het is inderdaad duncan Designed.
wat voor versterker zal hier goed bij klinken?
ik zat te denken aan een marshall 30w of een fender g-dec

hendrix2
16 juni 2006, 17:51
uitproberen wat je zelf goed vind klinken...
er gaan hier waarschijnlijk 15 mensen reageren, en alle 15 iets anders zeggen (want smaken verschillen nu eenmaal). Ikzelf heb het zeer voor de marshall valvestates en MG serie, maar anderen vinden dit dan bv. niet echt super. Terwijl ik dan weer dingen niet super vind die anderen wel super vinden...Je moet gewoon op je eigen gevoel afgaan, uitproberen dus...

max2
16 juni 2006, 21:33
oke ga ik dan doen. :hippie:

max2
18 juni 2006, 21:23
hoi
ik nu inplaats van deze gitaar een fender strat made in mexico gekocht die speelt egt veel lekerder.
gr max

Fumi SG
18 juni 2006, 21:42
supah gast ik hoop dat je er veel plezier van hebt maar pas op hoor straks krijg je gas en wil een lespaul en een stack en nog een lespaul en een echte fender.
gr fumi

max2
19 juni 2006, 13:22
ja wie weet :P
gr max

Anders Destium
19 juni 2006, 13:33
Gefeliciteerd ermee, en veel plezier ervan :B