PDA

View Full Version : Dean Hardtail Usa?



Audaz
15 juni 2006, 15:26
ik zit er over te denken om een DEAN hardtail usa te kopen....
weet iemand wat over deze gitaar te vertellen?
www.myspace.com/audaciousrocks dit is de muziek die ik maak met mijn band... zou een hardtail hier goed voor zijn?
bedankt! :rockon:

Negative K3 fan
15 juni 2006, 15:33
wat betreft het geluid van zo een hardtail moet je kijken richting PRS en gibson, zit wel snor denk ik. Waarom probeer je er niet een uit? dan kun je zelf horen hoe ze klinken.

Anders Destium
15 juni 2006, 17:13
Zonder meer goede gitaren voor wat jij zoekt, er zijn wel mensen op het forum die er een hebben :rockon:

Wormaap
15 juni 2006, 17:44
Spammerdespam:
Ik heb een Hardtail USA Professional te koop staan.
Is de wat goedkopere USA-serie, maar in tegenstelling tot de 'normale' USA Hardtail wél met het originele Dean V-nekprofiel.

Om dan nog maar wat nuttigs toe te voegen, en dit is géén verkooppraatje ;)
De Hardtail speelt echt ENORM goed, mits het halsprofiel je ligt. Upper fret-access is erg lekker.
Qua geluid: Hij scheurt wel, maar wordt nergens echt 'bruut' ofzo (dat is dan ook de reden dat die van mij weggaat, hij is als een Rolls Royce, en ik rijd liever in Ford Mustang of Dodge Charger ;) )
Als ik zo jullie muziek hoor denk ik dat een Hardtail daar prima bij past.
Je bent ook van harte uitgenodigd om'm eens uit te komen proberen :P

Audaz
15 juni 2006, 20:06
en wat voor stack zou ik hier bij kunnen gebruiken?
voor een mooie metal souns maar ook goeie clean...
graag reacties

bedankt :rockon:

Audaz
15 juni 2006, 20:06
metal sounD that is... :soul:

Orpheo
15 juni 2006, 20:51
en wat voor stack zou ik hier bij kunnen gebruiken?
voor een mooie metal souns maar ook goeie clean...
graag reacties

bedankt :rockon:

pff zoek t zelf eens op kerel. zoek eens op wat metallica gebruikt, of pennywise, of who else jou grote held is. straks zeg ik 'recto' en haat jij de recto, of zeg ik 'mark2c+' en haat je de mark2c+, en is juist diezel herbert jou ding. tis gewoon ff zoeken en testen dus. ook met die dean.

Audaz
15 juni 2006, 21:13
toch zou ik ook graag weten wat anderen van deze gitaar vinden..... :)

Audaz
15 juni 2006, 21:14
of dat ze dus tips hebben over dé beste versterker....

Orpheo
15 juni 2006, 21:15
of dat ze dus tips hebben over dé beste versterker....

die is er dus niet, de beste versterker. ik vind de jcm800 het beste, DE beste zelfs, de BESTE allertijden. maar anderen KOTSEN erop.

Negative K3 fan
15 juni 2006, 22:57
of dat ze dus tips hebben over dé beste versterker....

tip 1, die is er dus niet :D

Audaz
16 juni 2006, 11:17
ik begrijp dat dat voor iedereen anders is..... maar dat zou ik juist willen weten, welke VIND je dé beste....? :B

Orpheo
16 juni 2006, 11:30
ik begrijp dat dat voor iedereen anders is..... maar dat zou ik juist willen weten, welke VIND je dé beste....? :B

dat zegt ie net kerel! DIE IS ER NIET!! en al helemaal niet van negk3fan; hij is (weet ik bij toeval) gek van zijn zelfbouwamps, de herbert, de ac30. zoals je ziet: er is niet EEN beste amp.

Negative K3 fan
16 juni 2006, 11:33
en jcm800s en oude fenders en 5150s en recto's ennnnnnnnnnnn.......

iwamoto
16 juni 2006, 12:17
ik heb over een week of 2 mijn eigen eerste JCM 800 combo, ik ben heel benieuwd, zal wel leuker zijn als een pod xt :D

Orpheo
16 juni 2006, 12:18
ik heb over een week of 2 mijn eigen eerste JCM 800 combo, ik ben heel benieuwd, zal wel leuker zijn als een pod xt :D

leuker DAN een pod? zeker weten! :D

iwamoto
16 juni 2006, 12:20
leuker DAN een pod? zeker weten! :D
maar zal ik een line6 ubermetal, of liever een maxon od-9 kopen? ik wil wel dikke subtiele ruisloze scheur sound :p

iwamoto
16 juni 2006, 16:33
ja ik wacht op het verlossende woord van bijv. mijnheer orpheo :P

gorgasm
16 juni 2006, 23:38
toch zou ik ook graag weten wat anderen van deze gitaar vinden..... :)
waarom? moeten zij ermee spelen?

de beste, dat maak JIJ uit.

tijs12
17 juni 2006, 12:16
ik zit er over te denken om een DEAN hardtail usa te kopen....
weet iemand wat over deze gitaar te vertellen?
www.myspace.com/audaciousrocks dit is de muziek die ik maak met mijn band... zou een hardtail hier goed voor zijn?
bedankt! :rockon:
Heeft iemand het al gezegt?Maar dat klinkt echt goed op die space, ...

Orpheo
17 juni 2006, 12:58
ja ik wacht op het verlossende woord van bijv. mijnheer orpheo :P

mijn post was eigenlijk een verbetering van wat jij zei ;) maar goed; ik zou voor de maxon gaan. niet omdat t line6 is, die ander, maar omdat je al een lekkere metalsound krijgt uit je 800 met een tubescreamer. ligt er natuurlijk ook aan WAT voor metal je wilt maken. echte trashmetal lukt er natuurlijk niet mee, met een maxon, maar lekker stevig beukwerk lukt makkelijk.

over de dean; tis n goeie gitaar, daar is geen twijfel over mogelijk. maar ik vind de vorm lelijk; een PRS is weer mooier vind ik.