PDA

View Full Version : aan Dirk_Hendrik



tijs12
14 juni 2006, 20:11
Even een rechtzetting , ik weet niet echt wat jij bedoeld met stoere praat maar in mij ogen was dit een topic als een andere, wat verstaan jullie in nederland onder stoere praat? daar geven wij in belgie een hele andere betekenis aan ,,Ik had het wel in 1 topic kunnen zetten ja,, is dit dan z'on ramp,?

robert-gitarist
14 juni 2006, 20:18
lalalalalalala....----> PM!
Dit soort dingen doe je dus over PM of wel Privat Message...staat onder Gebruiker CP..
Overgens heeft D_H gelijk..je kunt gewoon nederlands typen.
Zat belgen die hier ook zitten en ook normaal typen.

Mitch
14 juni 2006, 20:21
't Ging dan ook meer om de ontiegelijke hoeveelheid spelfouten. Nou zijn we hier geen schoolmeesters, maar ik moest ook die zin twee keer lezen om te begrijpen wat 'wul' betekende. Houd het gewoon een beetje leesbaar i.p.v. MSN en kijk inderdaad even via de zoekfunctie naar crybaby dunlop.

tijs12
14 juni 2006, 20:24
Ok , Nu weet ik tenminste wat er bedoelt word ,Ik zal er op letten.

Dirk_Hendrik
14 juni 2006, 20:40
Even een rechtzetting , ik weet niet echt wat jij bedoeld met stoere praat maar in mij ogen was dit een topic als een andere, wat verstaan jullie in nederland onder stoere praat? daar geven wij in belgie een hele andere betekenis aan ,,Ik had het wel in 1 topic kunnen zetten ja,, is dit dan z'on ramp,?

Eén van de zaken die nogal eens als stoer wordt opgevat is het totale gebrek aan correcte interpunctie. Ik heb dat hierboven even weergegeven met rode letters.

Maar om het geheel verder uiteen te zetten:


ik ben vanplan deze wah pedaal te kopen(geen punt) iemand ervaring? Goeie pedaal? ,(punt, geen komma) Ben niet zo gewend met wah (punt)wul gewoon mijn effecten arsenaal wat uitbreiden , punt, (geen komma's) is altijd wel handiggeen punt

Niet om ja af te zeiken maar het is geen correct Nederlands en evenmin correct Vlaams. Gevolg is dat het voor de meesten onder ons, die dus niet aan deze schrijfstijl gewend zij, knap moeizaam leest. Laat staan dat je zin hebt er een antwoord op te schrijven. ;)

Verder heeft Robert gelijk. Stuur me even een PM-etje

Dirk_Hendrik
14 juni 2006, 20:41
't Ging dan ook meer om de ontiegelijke hoeveelheid spelfouten. Nou zijn we hier geen schoolmeesters, maar ik moest ook die zin twee keer lezen om te begrijpen wat 'wul' betekende. Houd het gewoon een beetje leesbaar i.p.v. MSN en kijk inderdaad even via de zoekfunctie naar crybaby dunlop.

[onderonsje modus]
wiseass :D
[/onderonsje modus]