PDA

View Full Version : Boss gt6 gestolen



chikaratom
14 juni 2006, 16:36
Beste Mensen,

Wanneer jullie toevallig een verdacht goedkope boss gt6 tegenkomen op internet geef me dan een seintje via dit medium, hij is vorige week vrijdag 2 juni gestolen toen ik terug kwam van een optreden, hij zat in een groene weekendtas, waar tevens ook mijn leren broek in zat en nog wat kabels. Hij is gestolen in Tilburg.

alvast bedankt!
groeten Tom.

B_2_the_a
14 juni 2006, 17:12
k zou um nog geen eens missen dnek ik :P

wel zonde van het geld

iwamoto
15 juni 2006, 09:15
Beste Mensen,

Wanneer jullie toevallig een verdacht goedkope boss gt6 tegenkomen op internet geef me dan een seintje via dit medium, hij is vorige week vrijdag 2 juni gestolen toen ik terug kwam van een optreden, hij zat in een groene weekendtas, waar tevens ook mijn leren broek in zat en nog wat kabels. Hij is gestolen in Tilburg.

alvast bedankt!
groeten Tom.
ik woon toch in tilburg, zal wel een oogje open houden, heeft ie zelf nog kenmerken/butsen ?

chikaratom
19 juni 2006, 09:34
Hij zag er nog als nieuw uit dus niet echt specifieke kenmerken, verder ga ik em ook niet echt missen want ik wilde toch al liever een g-major kopen, maar aangezien ik van de verzekering niks terug krijg is het wel heel erg zonde van het geld ja...

bedankt voor de reacties in ieder geval!

ssj3goku
19 juni 2006, 10:59
Ah jammer kerel,

ik zal ook een oogje open houden voor je op wat internet sites. Iets verdachts en je hoort het van me!

Succes!

paulusdeBKB
21 juni 2006, 15:16
Heb je serienummers nog bij de hand enzo?

chikaratom
30 juni 2006, 16:56
ik heb de bon nog ergens liggen maar ik weet niet of daar het serienummer opstaat, ik zal eens kijken

ACSlater
30 juni 2006, 17:50
Klote voor je maareh.. een leren broek? Dat ken toch niet meer :)

AART
30 juni 2006, 23:44
Ik hou mijn ogen open hoor, als ik op markplaats een verdacht goedkope leren broek met bijpassende weekend tas tegenkom zal ik het melden.













:chicken:


:cool: