PDA

View Full Version : Coole performance



Dridon
14 juni 2006, 14:55
Kwam ik tegen toen over youtube aan het struinen was.

SRV acoustic (http://www.youtube.com/watch?v=lCF8IfdPpmE)

Roy K.
14 juni 2006, 14:57
Verkeerde subforum!!

Dridon
14 juni 2006, 15:00
Verkeerde subforum!!

Oooow! sorry! jezus, kalm down dude, als het echt zo is, dan kan hij versplaatst worden, zie hier wel vaker filmpjes worden gepost...

hoofd
14 juni 2006, 15:00
Ik verplaats 'm naar Gitaristen.


En ontopic vind ik het geen coole performance. Cool zou zijn als ie echt akoestisch zou spelen, dit is gewoon electrisch spelen op een akoestische gitaar. Neem dan even de moeite en rearrangeer het nummer voor de akoestische gitaar, ik vind het zo echt nergens naar klinken. Op een electrische had het beter geklonken.

Sim-Simon
14 juni 2006, 15:02
Ik vind dit ook niet zijn beste werk.. de sound van die 12 string is nogal kut.. het klinkt gewoon als inderdaad alsof hij elektrisch speelt op een akoestische gitaar.. neem nou Clapton bij Unplugged.. die nummers waren helemaal akoestisch "gemaakt"..

Roy K.
14 juni 2006, 15:03
Oooow! sorry! jezus, kalm down dude, als het echt zo is, dan kan hij versplaatst worden, zie hier wel vaker filmpjes worden gepost...

Ik ben de rust zelve, excuses dat ik zo oververhit overkwam...

Don Capo
14 juni 2006, 15:07
Ik verplaats 'm naar Gitaristen.


En ontopic vind ik het geen coole performance. Cool zou zijn als ie echt akoestisch zou spelen, dit is gewoon electrisch spelen op een akoestische gitaar. Neem dan even de moeite en rearrangeer het nummer voor de akoestische gitaar, ik vind het zo echt nergens naar klinken. Op een electrische had het beter geklonken.

Held!! schoenmaker blijf bij je leest

Wicked Willy
14 juni 2006, 15:56
Ik vind het een vermakelijk filmpje.

Het blijft toch SRV.