PDA

View Full Version : Eagles Of Death Metal



Sliver
14 juni 2006, 13:08
29 Augustus De Effenaar, Eindhoven
30 Augustus Tivoli, De Helling, Utrecht

ik ga zo mn kaartjes halen :)

Fuhgawz
14 juni 2006, 13:12
w00t!!! MUST GO!!!!

Thanks voor de info, dude! ;)

Sliver
14 juni 2006, 13:20
no problemo :) ben zelf ook wel erg psyched, zou het liefst naar beide gaan, maar vervoersgewijs ga ik denk ik maar voor Utrecht.

Fuhgawz
14 juni 2006, 18:23
Ik ga naar Eindhoven dude... En ik ga ze twee weken daarvoor nog op PukkelPop zien. :cooler:

Treeb
14 juni 2006, 19:37
Dank je voor de tip! heb meteen 3 kaarten besteld, het is een eind rijden vanuit Friesland, maar het vast wel waard!

Sliver
14 juni 2006, 20:45
ha, graag gedaan. Ik hoop maar dat ze ook naar Groningen komen of Zwolle ofzo.

owja, in de tussentijd een geinige live registratie + interviews met Jesse Hughes en Joshua Homme, droge onzin!

http://www.megaupload.com/nl/?d=M310XQJO

Gitaargek
16 juni 2006, 13:52
ze zijn live echt cool. Heb ze op Rockin' Park gezien gaaf!

Sliver
16 juni 2006, 14:11
~gitaargek; stoer! ik was er ook en dat optreden was idd erg leuk, sowieso was dat hele rockin' park een grote verzameling van coole muziek.

duckman
16 juni 2006, 15:06
ik heb kaartjes gehaald voor Utrecht...YEAAHHHH. :cooler:

Sora
16 juni 2006, 21:43
Ik ga ze zien op Pukkelpop!

Fuhgawz
17 juni 2006, 13:38
ha, graag gedaan. Ik hoop maar dat ze ook naar Groningen komen of Zwolle ofzo.

owja, in de tussentijd een geinige live registratie + interviews met Jesse Hughes en Joshua Homme, droge onzin!

http://www.megaupload.com/nl/?d=M310XQJO

Vette link dude! :cooler:
Kaarten voor Ehv zijn binnen... :soul:

Pat85
18 juni 2006, 14:31
ik heb ook 2 kaartjes binnen voor eindhoven

Treeb
26 juli 2006, 18:03
Kreeg vanochtend een mailtje, het concert is afgelast. Krijg wel mijn geld terug maar niet de service kosten wat misschien een beetje vreemd is omdat ik geen service heb gekregen :).

duckman
26 juli 2006, 18:20
Kreeg vanochtend een mailtje, het concert is afgelast. Krijg wel mijn geld terug maar niet de service kosten wat misschien een beetje vreemd is omdat ik geen service heb gekregen :).


Da's mooi kilo utreg tango.

Fuhgawz
26 juli 2006, 19:38
Eindhoven gaat gelukkig wel nog door! Jullie kunnen ook allemaal gewoon daarheen komen ;)

Sliver
27 juli 2006, 00:36
fuck he, dat is balen, ik kan ws niet naar Eindhoven tenzij ik eerder wegga om de trein te halen. Nog maar even wachten dan. Btw, die kaartjes kun je ook gewoon ruilen bij het postkantoor (daar heb ik de mijne gekocht dus vandaar? Domme vraag ms, maar heb nog nooit meegemaakt dat de boel gecancelled werd)

Treeb
27 juli 2006, 08:13
fuck he, dat is balen, ik kan ws niet naar Eindhoven tenzij ik eerder wegga om de trein te halen. Nog maar even wachten dan. Btw, die kaartjes kun je ook gewoon ruilen bij het postkantoor (daar heb ik de mijne gekocht dus vandaar? Domme vraag ms, maar heb nog nooit meegemaakt dat de boel gecancelled werd)

Ja, zo stond het tenminste wel in de mail die ik van hun kreeg, dat je de kaartjes bij het postkantoor weer kon inleveren.

Fuhgawz
5 augustus 2006, 18:07
Yup, maar helaas krijg je de servicekosten (meer dan drie euro in dit geval, schunnig duur dus!) niet meer terug.

Bram+
5 augustus 2006, 18:30
Kreeg vanochtend een mailtje, het concert is afgelast. Krijg wel mijn geld terug maar niet de service kosten wat misschien een beetje vreemd is omdat ik geen service heb gekregen :).
Jawel, ze hebben je kaartje uitgeprint en zo...

Treeb
5 augustus 2006, 19:43
Jawel, ze hebben je kaartje uitgeprint en zo...

Zou een mooie boel worden als je in de winkel voor een kassabonnetje moet betalen terwijl je geen product geleverd krijgt. Ik begrijp dat ze administratie kosten maken, maar 4 euro per kaartje lijkt me een beetje overdreven.