PDA

View Full Version : hellup xD



kim_mii
14 juni 2006, 10:18
hejhej;)

Ik ben wat aan het rondkijken voor een elektrische gitaar.. (speel een half jaartje akoestisch) en aangezien ik geen gitaar wil die ik niet na een half jaar al zat ben heb ik wat rondgevraagt en gespeeld. Zo heb ik dus op een behringer startersset gespeeld (man wat een brandhout :o lolz) en op een washburn.. ik weet niet precies welke maar hij had de vorm van een x 16 maar het was t niet :p.. die speelde echt fijn. Nu ben ik aan het denken aan een van deze 2:
- een squier startersset (is dat iets??)
- of een washburn
maar het probleem is dat ik bij die washburn het liefste alles los koop,, en ik wil/kan niet meer dan 450 euro besteden.. red ik het daarmee als ik een redelijk goeie wil?

kim_mii

Aron Maiden
14 juni 2006, 11:06
voor 450 euro kun je wel een leuke starters-set kopen, ik was zelf niet voor de squierset gegaan, waarschijinlijk is dat squier affinity en is niet zo goed,

maar hoe duur was die washburn? als die 450 kost, was ik daar niet voor gegaan je moet immers nog een versterker...

kim_mii
14 juni 2006, 11:14
jah daarom;) als ik alles los moet kopen dan ben ik duurder uit vooral omdat ik de versterker en gitaar apart koop.. ik weet nog niet wat voor een washburn.. maar op de les adviseert de lerares me washburn.. dus ik wil eiglijk gewoon in de winkel eens gaan kijken wat ze hebben ;) maar verder heb k er niet veel verstand van.. dus weet iemand wat ik absoluut NIET moet kopen? of welke starterssets wel de moeite waard zijn?

DarknessAwaits
14 juni 2006, 12:02
Koop geen Stagg. Verder mag alles ;).

Gewoon proberen wat je lekker vindt spelen en dan kun je naderhand altijd nog even checken wat wij er van vinden voordat je wat koopt.