PDA

View Full Version : Mezelf ook maar eens voorstellen



fhensen
14 juni 2006, 09:31
Het wordt eens tijd om mezelf eens voor te stellen nadat ik al een tijdje reageer en nieuwe onderwerpen op het forum plaats.

Frank Hensen, 40 jaar, speel al 25 jaar gitaar. Ik woon in het diepe zuiden van het land en ben projectmanager bij een zeer grote ICT en consultancy bedrijf (Capgemini). Getrouwd en ik heb 3 zonen.

Ik heb verder het geluk dat bij ons in het dorp een muziekcollectief is gevestigd die oefenruimte beschikbaar stelt (inclusief apparatuur) aan bands. En daar ben ik dan elke vrijdagavond te vinden om met ons bandje te repeteren. Het is een bijeenraapsel van jongens uit het dorp die in verschillende bands hebben gespeeld (sommige semi-professioneel en zijn dus lang on the road geweest). Naam van de band: Special Delivery en onze slogan is: Heavy and hard-rock from the past (Golden Earring, Bad Company, Y&T, Thin Lizzy, ZZ-Top, Deep Purple, Black Sabbath en meer van dat werk). En dat schijnt te werken want we zijn tot het einde van het jaar volgeboekt (we spelen maar 1 keer per maand, sommige zijn het reizen moe).

Apparatuur: 7 gitaren, 3 kochs (KC-50 DLX, KV-50 & KV-50S), ART SGX-2000 Express met 2 ART X-15's, H&K Tubeman Plus, GP-16 (doet het nog steeds), FC-100 en een FC-50.

Groet,

Frank

Helter Skelter
14 juni 2006, 12:07
Frank Hensen, 40 jaar

welkom ouwe lul!!

rocker_71
14 juni 2006, 14:39
welkom door een andere collega-oude-lul. :sssh: :dance:

Reel Big Fish
14 juni 2006, 15:31
Welkom!!! ;)

Helter Skelter
14 juni 2006, 15:34
welkom door een andere collega-oude-lul. :sssh: :dance:

o ja, dat was ik er nog vergeten bij te zeggen...

fhensen
14 juni 2006, 15:36
Hoi Nico,

Wanneer hebben we elkaar voor het laatst gezien???????