PDA

View Full Version : Terry_thinline



Traai
13 juni 2006, 22:22
Hi, Ik ben Terry ... kom van Belgie, Oostende ...
Ben al anderhalf jaar lid maar ik post ni zoveel, meestal lees ik gewoon lekker mee. Ik speel ongeveer drie jaar, maar speel nog niet echt in een band.

Oja, muzieksmaak dan ... euhm
velen vinden dit misschien heel erg dom maar ik vind ze super, Ryan Peake is tevens ook m'n favo gitarist (rhythm dan) en eigenlijk gaan ze wel vrij hard.

Nickelback dus,
The Datsuns, The Hives, RHCP, Fifty Foot Combo, Theory Of A Deadman, Arctic Monkeys, Alter Bridge, Guns'n Roses, Alice In Chains, Velvet Revolver, Disturbed, Metallica, Korn, Kaiser Chiefs, The Who, Led Zeppelin, Rage Agains The Machine, ... gho er zijn er zooooveel!!!

Favo gitaristen,
Ryan Peake
Mark Tremonti
Slash
Jimmy Page
Richie Sambora
...

dit ben ik en dit is m'n gitaar

http://static.redbox.be//p/oo/001/080/1080194.jpg

http://static.redbox.be//p/oo/001/080/1080213.jpg

Wormaap
13 juni 2006, 22:41
Heyo, welkom hier enzo :P

Traai
13 juni 2006, 23:02
thx guys, real nice of you

Nova
14 juni 2006, 00:46
welkom, welkom.

Mag ik vragen hoe oud je bent?

iwamoto
14 juni 2006, 01:42
hey terry, nou kijk eens aan, net nu ik me rot voel van mn allergie (check offtopic) en dan zie ik opeens, mooie lijstjes, mooi meisje, en een mooie plank, nou, voor mij zit het weer goed, veel plezier hier :)

heb je trouwens nog meer gitaren?

groetjes, camiel

Globetrotter
14 juni 2006, 02:03
Hoi Terry!


Welkom op dit forum... fijn te zien dat nog steeds Belgen hun weg vinden tot dit forum... denk dat een vrouwelijke Belgische Gitariste tot op heden redelijk uniek is... wie weet ben je wel trendsetter. Wel een heel mooie Tele... Welk model is het precies (thinline?)? Ik zou der graag vrij snel 1 kopen en die bevalt me wel... Speel je in een band? Je moet maar ens op zoek gaan naar Soulmobile, kerel is ook van Oostende en heeft wel een vrij sterke sound... misschien ken je hem al wel zo...
Cheers!

Bart

Traai
14 juni 2006, 07:33
Hey,;

jaja ik ken soulmobile vrij goed, woont hier toevallig achter m'n hoek...hij heeft me nog een tijdje wat geleerd ... heeft een mooi stel gitaren maar ik weet niet of ie nu nog veel speelt. Heb nu niet zoveel contact meer met hem.

de Thinline is een reissue van '72,de kleur is wel een limited edition...dus makkelijk vind je hem niet ...

Ik zit niet echt in een band, zoek al lang eentje maar blijkbaar zijn er gitaristen teveel en drummers en bassisten tekort.
Ik heb nog een Squier Telecaster, en m'n amp is een Fender Hot Rod Deville...plus nog een aantal pedaaltjes

oja en ik word dit jaar 20 ..

Nine-Inch-Niek
14 juni 2006, 09:03
Welkom Terry!!

Mooie plank :) veel succes met alles wat je gaat doen/berijken..

Groeten!!!

Wormaap
14 juni 2006, 17:23
Oh, en let er maar niet teveel op dat mensen gegarandeerd om tetten-foto's gaan schreeuwen. Er zijn sommigen de pubertijd nog niet ontgroeid (onafhankelijk van leeftijd :P )

iwamoto
14 juni 2006, 17:43
Oh, en let er maar niet teveel op dat mensen gegarandeerd om tetten-foto's gaan schreeuwen. Er zijn sommigen de pubertijd nog niet ontgroeid (onafhankelijk van leeftijd :P )
dat laatste kan ik beaamen :D

Lord Abortion
14 juni 2006, 18:19
Hoi Terry! Nu weet ik wie je bent! Jij hebt nog een tijdje in het college gezeten net als ik. Mooie Tele trouwens, allé, voor een Tele te zijn is ze toch mooi.

Traai
14 juni 2006, 19:05
idd idd .. 't college, waar is de tijd eh ....

Thanks

iwamoto
14 juni 2006, 19:07
idd idd .. 't college, waar is de tijd eh ....

Thanks
wat voor college dan? en wat voor muziek speelt terry trouwens op dr tele? heb je trouwens sound samples? :D

Traai
14 juni 2006, 21:08
neen gewoon middelbare school = college ...

wat ik allemaal speel..ik probeer zoveel mogelijk te spelen. meestal rock, hard rock, heel af en toe metal ... wil graag blues leren spelen wel.

Als'k iets hoor dan probeer ik het na te spelen, zelf dingen zoeken doe'k nog ni zoveel dus samples heb'k nog niet echt... sorry

Dark_457
14 juni 2006, 22:25
Hey kijk nou, eindelijk eens een meid die Slash kent :) Tof! Ik ga dit forum wel tof vinden, denk ik zo.

iwamoto
15 juni 2006, 01:12
neen gewoon middelbare school = college ...

wat ik allemaal speel..ik probeer zoveel mogelijk te spelen. meestal rock, hard rock, heel af en toe metal ... wil graag blues leren spelen wel.

Als'k iets hoor dan probeer ik het na te spelen, zelf dingen zoeken doe'k nog ni zoveel dus samples heb'k nog niet echt... sorry
weetje wat leuk voor jou zijn? :) de E blues ladder leren, en dan moet je maar ffe aan mij een backingtrackje vragen :)

ik speel zelf ook de blues ladder, maar euhm, iets wilder enzo ;) lekker tappen, snelle loopjes, en flinke trem abuse

maar de blues is echt heel leuk idd

Traai
15 juni 2006, 13:34
ah sgoed, moet maar ff doorsturen

soulwobby
25 juni 2006, 18:12
yooooooooooooooo