PDA

View Full Version : Catalinbread Sagrado Poblano Picoso



Goose
13 juni 2006, 19:35
Heb nu sinds een ruime week een SPP. Besteld via De Gier (erg snelle service!) en laten bezorgen op m'n werk. Heb nu een tijdje een Orange AD200B buizen bass versterker en wilde nu wel eens een mooie overdrive uit m'n bak halen ipv een effect pedaaltje. Het iis geweldig pedaaltje moet ik zeggen. Het laag wordt wat voller en warmer en strakker lijkt het wel en het hoog wordt ook wat meer benadrukt, soort van persence. Het geluid wordt wat breder en opener. Dit allemaal wanneer je volume helemaal links-om hebt in zijn laagste stand. vanaf een 11/12 uur krijg je wat meer boost is je signaal en beginnen dat pre-amp buizen erg mooi te oversturen. Zeker een aanrader voor bassisten en gitaristen die een wat groter bereik willen. Heb de SPP ook geprobeert met een Ovation en m'n Orange, erg mooie volle warme toon.

Greets Lex.

Mitch
13 juni 2006, 19:55
+1

Ja, van alle clean boosts vind ik de SPP toch wel heel erg lekker door dat extra strakke laag. Iedereen heeft 't altijd over de Super Hard On als 't om goeie mosfet boosts gaat, maar ik vind de SPP aanzienlijk plezieriger. Naast de gebruikelijke dosis tophoog ook een steviger, strakker laag.
Ik heb al een keer geprobeerd clips te maken, maar daar kwam -ie helaas niet uit de verf. Zal nog wel eens een poging wagen met betere apparatuur...

Goose
13 juni 2006, 20:08
Hee nog een gebruiker.....
Erg fijn kassie..... Voor zowel bass als gitaar, en akoestische gitaar.
Is hij trouwens niet tijdens de effecten meeting vergeleken met de SHO?

Mitch
13 juni 2006, 20:53
Ik ben 't even kwijt, maar ik dacht het niet. Een goeie voor de volgende keer dan ;)