PDA

View Full Version : AMOR..... (kwijl)



Bouke
17 november 2002, 12:50
Hey,

ik begin er nogmaals over want ik heb ze gisteravond weer live gezien in Hellendoorn: AMOR.

Wauw! Ik had ze al meerdere malen zien spelen met drie man, maar sinds kort hebben ze een extra gitarist ingelijfd. Wordt het allemaal nog beter van, stukkie vetter. En wat kan Mr. Jon Amor belachelijk mooi gitaarspelen.... kwijl... eerbiedige stilte....

Kop op Bouke! Dit is wat ze noemen een bron van inspiratie. Werkelijk te gek om de lekkere songs live keer op keer voorbij te horen komen. De eerste plaat was al ernstig goed, de tweede doet er niet voor onder. Lekker originele bluesrock/groove muziek.

Jammer voor al die gitaarliefhebbers die gisteren en eergisteren niet bij ze zijn geweest... ze zijn weer terug naar Engeland...

Kijk ook eens op http://www.amor.uk.com

Gegroet,

Bouke

Kitaarhiero
17 november 2002, 14:32
Amor rules!!!

Marc Oblivian
9 december 2002, 12:09
Errug goed, ook een aardige gozer die zanger/gitarist.
Heb ze vorig jaar in Tegelen (Bleusrock festival) gezien. Dit jaar in Andijk op een festival...super!!
Hij heeft trouwens in de band The Hoax gespeeld: als je dus van zijn gitaarspel houdt, moet je dat ook eens luisteren.
Voral het nr. Don't shake my hand... is bloedjemooi!

Bouke
9 december 2002, 13:10
Hey marc,

Ik ben erg blij de Hoax te kennen (muzikaal dan), lekkere blues, aantal keer live gezien. Te gek. Don't shake my hand is idd een erg lekker liedeke (ook om te zingen/spelen met m'n band!), erg puur opgenomen en super gespeeld. Moet je dus ook eens luisteren naar Hit so hard van het eerste Amor album. Erg goed (je hebt 't live vast gezien).

Nog een aanrader voor begin volgend jaar: Nieuwe album 'Monkey #9' van The Davey Brothers (van het zelfde voormalige bandje).

Gegroet,

Bouke

Marc Oblivian
9 december 2002, 16:44
Senks! Ga het zeker ff uitchecken!!
Oh ja, nu we het toch over blues hebben: Sean Costello: cd: Cuttin'in
Ook de nieuwe van Slobberbone is errug okee (is wel meer rock, maar goed)

CU