PDA

View Full Version : Mr. Big Muff from Russia => plaats voor 9V-aansluiting?



up-guitarman
12 juni 2006, 17:57
Allright, kheb net mijn big muff binnengekregen !!! Vet ding opzich, als je er een SD-1 voor zet wordt hij nog vetter en een OC-2 maakt het helemaal te gek, zo smooth om te soleren !!!

1 groot nadeel: Geen 9V-ingang ...
Deze zou ik er dan ook graag zelf inbouwen, maar waar kan ik dit best doen? Is er bij de in- en output nog plaats om dit te doen? (deze zitten nl. op de print gesoldeerd ... Of beter aan de zijkant of zo ???

Gegroet,
Erik

sickpunk
12 juni 2006, 18:38
ik heb mijne net onder de print tussen in en output zitten... wou hem eerst op dezelfde hoogte, maar daar zit inderdaad de print, maar goed je kan em doen waar je wilt, dit kwam mij het beste uit

up-guitarman
12 juni 2006, 19:26
ik heb mijne net onder de print tussen in en output zitten... wou hem eerst op dezelfde hoogte, maar daar zit inderdaad de print, maar goed je kan em doen waar je wilt, dit kwam mij het beste uit

Bedankt !!! Ik veronderstel dat dit iets lager is dan de in- en output als je het achterpaneel nu bekijkt dan !?!
Hoe heb je het gedaan trouwens? Alles eruit, printje en zo? Of gewoon laten zitten en goed mikken met de boor ;)

E-J
13 juni 2006, 08:34
Hoi,
Check deze site! Ik denk dat je hier een hoop aan zult hebben.

http://www.phys.uu.nl/~dvoosten/mod.html

up-guitarman
13 juni 2006, 13:29
Hoi,
Check deze site! Ik denk dat je hier een hoop aan zult hebben.

http://www.phys.uu.nl/~dvoosten/mod.html

Bedankt, met die adapter uitleg kan ik mss wel iets doen, eens rustig lezen na de examens !!!

almarvk
13 juni 2006, 13:34
Je hebt van Visual Sound ook plugjes die je kan vastzetten aan je batterijplug. Met het snoertje sluit je 'm gewoon aan je normale adapter vast.

Kost 3,50 bij de Feedback geloof ik en werkt prima.

up-guitarman
13 juni 2006, 13:42
Je hebt van Visual Sound ook plugjes die je kan vastzetten aan je batterijplug. Met het snoertje sluit je 'm gewoon aan je normale adapter vast.

Kost 3,50 bij de Feedback geloof ik en werkt prima.

Ja, dat weet ik, kan ik zelf ook maken, maar ik zou het liefst ineens goed doen en een 9V-jack inbouwen !!!

sickpunk
13 juni 2006, 15:39
Bedankt !!! Ik veronderstel dat dit iets lager is dan de in- en output als je het achterpaneel nu bekijkt dan !?!
Hoe heb je het gedaan trouwens? Alles eruit, printje en zo? Of gewoon laten zitten en goed mikken met de boor ;)

haha nou er zat bij mij al een adapter ingang in, dus wist waar die zat(overigens niet op de goede plek als er een grotere in moet) dus alles eruit gehaald, je wilt niet met je boor tegen of door je print... en verder dus maar gewoon op goed geluk

sickpunk
13 juni 2006, 15:39
of zat er nou geen ingang meer op :P ik weet et niet meer :D haha maar goed op goed geluk was het wel grotendeels

up-guitarman
13 juni 2006, 17:34
Cava, ik moet nog wel een boortje gaan kopen komende week. Ik heb het even bekeken en ik ga de adapterjack naast de ingang zette, niet tussen in- en uitgang, dit is praktischer op mijn board.