PDA

View Full Version : Morley Markt Tremonti Power Wah



Traai
11 juni 2006, 22:32
Hi,
ik denk niet dat dit hier al eerder besproken is, maar heeft iemand ervaring met dit pedaaltje?

Ik zou em mss wel kopen, vrij makkelijk enzo met die boost en zonder dat kliksysteem.

Zeg maar ff je positieve en negatieve ervaringen....

Bedankt, rock'n roll
Terry

http://www.lapedale.fr/images_magasin/315_image_med_Morley_Tremonti%20Power%20Wah.jpg

the feable
12 juni 2006, 10:44
Het is een hele vette wah. Maar de kritieken lopen erg uiteen. Als het wah geluid van mark tremonti ( zoals dat live is) je bevalt dan is deze wah een goed optie. Het is een erg appart wah geluid en dat moet je net bevallen. Overigens zijn er ook nog andere wah pedalen die switchless zijn. Ga em zeker zelf eens testen in de winkel en vergelijken met andere pedalen.

BLOK182
12 juni 2006, 12:24
De boost zou ik trouwens niet al teveel van verwachten als in "volumeverschil". Clean merk je het zeker, maar met een vette scheursolo krijg je vooral mee gain dan volumeverschil. Wel fijn op zich, dat zeker!

The Chief
12 juni 2006, 12:32
ik heb het niet zo voor die "switchless" wahs... ben een dunlop 105Q bass wah aan't testdriven op dit ogenblik, het is leuk dat je hem niet moet 'aan' zetten, maar het is echt klote dat die nooit stopt wanneer jij dat zelf wil..., vanop het moment dat die geen beweging meer detecteert, duurt het bijna 2 seconden voor hij uitschakelt...

BeeJee
12 juni 2006, 12:46
Bij mijn Bad Horsie 2 kun je zelf (interne pot) instellen hoe snel hij uit moet schakelen na gebruik.

Harm
12 juni 2006, 13:10
Bij mijn Bad Horsie 2 kun je zelf (interne pot) instellen hoe snel hij uit moet schakelen na gebruik.

Bij de Bad Horsie 1 ook!

Geen probleem dus....

The Chief
12 juni 2006, 13:46
cool, die zal ik dan ook maar es checken

vinni
16 juni 2006, 16:57
Vergeet vooral de Silvermachine niet!

Da's pas een switchless wah......vrijwel iedereeen koopt'm na gehoord/gebruikt te hebben.

Dr zijn al een aantal gebruikers op dit forum van de SM o.a. moi.....

Vinni

LPplayer
16 juni 2006, 20:01
Alleeen het pedaal is veel pingen. 189 toch? Voorderest is tremonti wel een heel coole gast


Hi,
ik denk niet dat dit hier al eerder besproken is, maar heeft iemand ervaring met dit pedaaltje?

Ik zou em mss wel kopen, vrij makkelijk enzo met die boost en zonder dat kliksysteem.

Zeg maar ff je positieve en negatieve ervaringen....

Bedankt, rock'n roll
Terry

http://www.lapedale.fr/images_magasin/315_image_med_Morley_Tremonti%20Power%20Wah.jpg

Thom TK
17 juni 2006, 16:15
Ik personlijk vind 189 niet zo duur voor een goede wah...