PDA

View Full Version : GFS bestelling



almarvk
11 juni 2006, 12:10
Dag luitjes!

Franc (van Vernet) en ik ga weer bezig met een bestelling van GFS pickups. Als we alles bij elkaar bestellen kan het een stuk goedkoper denk ik.

Je kan de elementen vinden op store.guitarfetish.com (http://store.guitarfetish.com) .

Als je wilt meebestellen kan je dat doen door mij of Franc een PM te sturen :)



Wie doet mee?

frekie
11 juni 2006, 12:14
Goed plan, zeker als je in Leeuwarden woont, kan ik ze gewoon (laten) ophalen. Ik heb nog wat wilde plannen met cheapo hollowbodies (Richwood, iemand nog wat te koop?) en "dogear" P90 elementen. Ik ga FF Googlen dan mail ik je nog wel.

almarvk
11 juni 2006, 12:15
Prima :)

Ik laat ze ook weer door Franc verzenden richting het hoge noorden ;)

Negative K3 fan
11 juni 2006, 12:22
jow je mag voor mij wel een creme p90 bestellen...

almarvk
11 juni 2006, 12:30
De dogear of de soapbar?

Izegrim
11 juni 2006, 12:48
Poeh, ik zie een H-S-S setje wel zitten maar ik heb absoluut geen kennis van 'traditionele' pickups omdat ik verder alleen maar metal gitaren heb. Het lijkt me wel vet om een echt mooi stratgeluid uit m'n Charvel te laten klinken maar ik weet niet wat ik moet kiezen.

Het is een alder body, maple neck, rosewood fretboard strat en ik speel er voornamelijk blues, akkoordjes (slag èn arpeggio's) op. Het is wel handig als de hum een beetje thrash trekt.

Iemand suggesties?

hansoonk
11 juni 2006, 13:02
Zeker weten dat het goedkoper wordt? verzendkosten vanuit de VS zijn namelijk vaak niet zo hoog. Als de spullen direct vanuit de States naar iedereen zijn huis wordt gestuurd zal het niet veel duurder zijn dan wanneer je laat alles opsturen naar één adres en dan vervolgens per PTT verder verzendt.

Daarnaast heb je kans dat de douane een groter pakket eruit pikt en dat je dus importbelasting en BTW moet betalen over aankoopbedrag en verzendkosten. Bij kleinere zendingen (alle pick-ups afzonderlijk) blijf je waarschijnlijk onder het maximum dat je belastingvrij mag importeren.

Negative K3 fan
11 juni 2006, 22:16
De dogear of de soapbar?

soapbar natuurlijk

nickbongers
11 juni 2006, 22:59
kan je geen groepskorting regelen? ik bedoel... stel dat we samen 30 elementen kopen.. -10% oid? zou nog mooier zijn. anders ben je mss 2 euro minder kwijt op deze manier. jullie moeten de elementen ook nog verzenden in nl?

Franc
12 juni 2006, 07:19
Niet iedereen heeft een credit card en/of PayPal.
Zo is het idee een beetje ontstaan. Of het echt goedkoper wordt durf ik ook niet te zeggen.

nickbongers
12 juni 2006, 15:47
oowja ok.. maar in principe kan je met elke betaalrekening geld overmaken naar je paypal 'rekening' (ipv creditcard). duurt wel een klein weekje voordat het op paypal beschikbaar is, maar ok. toch? (althans, zo deed ik dat n jaartje geleden toen ik wat dingen uit de usa bestelde)

een verwijzing naar grootschalige inkoopacties (waar vaak wel kortingen bij zitten wegens grote afnames.. dat is het hele idee) www.inkoopacties.net

Vonk
12 juni 2006, 17:46
Een klein weekje? Als ik het via rabobank telebankier naar Paypal staat het geld na max. 2 dagen erop. En Paypal is niet handig denk ik als je moet wisselen naar dollar aangezien ze daarmee hun geld verdienen, de wisselkoers is ongunstig. Daar moet je ook mee oppassen.

Franc
12 juni 2006, 18:09
Juist niet. Ze moeten wisselen naar Euro en dat komt momenteel gunstig uit.

scholier
12 juni 2006, 18:42
Hallo halloooo,

Ik ben Tom, sommigen zullen mij al kennen, wij hebben geen Paypal thuis dus ik vroeg me af of een van jullie hem kan bestellen? Ik woon in baarn(naast hilversum)
Ik wil de:

Chrome Stop Tailpiece with Mounting Studs (http://store.guitarfetish.com/chsttawimost.html)
En de: Roller Bridge Chrome plated fits Les Paul( http://store.guitarfetish.com/robrchplfile.html)
Als het kan zou ik graag willen dat diegene contact met mij opneemt via mail.
Thomas.Meijer@planet.nl
Tanx alvast:)

Vonk
12 juni 2006, 18:49
Paypal is gewoon "gratis" te krijgen, iedereen met een gewone bankrekeing kan het krijgen, gewoon even gratis aanmelden. Dan krijg je een altijd dezelfde code die je moet invullen bij aantekeningen als je geld overmaakt. Als je in euro's blijft rekenen is alles gratis, alleen valutawisselen en geld terughalen kost geld.

scholier
12 juni 2006, 19:21
Ik weet het maar me ouders zeiken erom, ze willen geen paypal, wel aardig klote, want nu blijven me snaren knappen, het is namelijk echt een verneukte brug die erop zit, (nee het ligt niet aan braampjes)
Maargoed

Frits van Mourik
15 juni 2006, 00:34
Dag luitjes!

Franc (van Vernet) en ik ga weer bezig met een bestelling van GFS pickups. Als we alles bij elkaar bestellen kan het een stuk goedkoper denk ik.

Je kan de elementen vinden op store.guitarfetish.com (http://store.guitarfetish.com/) .

Als je wilt meebestellen kan je dat doen door mij of Franc een PM te sturen :)



Wie doet mee?

Hallo Almarvk,

Ook ik zou graag meedoen. Ik heb je dagen geleden een PM gestuurd, maar nog nix gehoord. Zit je postbus misschien vol?

Groeten,

Frits

almarvk
15 juni 2006, 08:59
Sorry :(

Ik heb je een PM gestuurd ;)

frekie
15 juni 2006, 13:12
Almarvk, ik heb je ook een PM gestuurd. Wil je me FF een bevestiging sturen?

almarvk
15 juni 2006, 13:20
Nou vooruit! ;)

Franc
6 juli 2006, 14:48
Zou iedereen die iets wilde hebben en dat aan Almar doorgegeven heeft zijn PM willen checken?
Ik heb er een aantal verstuurd en nog maar van een paar antwoord.

Danku :)

RvB
7 juli 2006, 13:02
Poeh, ik zie een H-S-S setje wel zitten maar ik heb absoluut geen kennis van 'traditionele' pickups omdat ik verder alleen maar metal gitaren heb. Het lijkt me wel vet om een echt mooi stratgeluid uit m'n Charvel te laten klinken maar ik weet niet wat ik moet kiezen.

Het is een alder body, maple neck, rosewood fretboard strat en ik speel er voornamelijk blues, akkoordjes (slag èn arpeggio's) op. Het is wel handig als de hum een beetje thrash trekt.

Iemand suggesties?


Iemand ook suggesties voor mijn Richwood strat (s-s-s)? Zit te twijfelen tussen de vintage en de texas.

frekie
9 juli 2006, 10:50
Vintage alnico staggered is lekker qua clean en tussenstandjes, voor het betere SRV beukwerk kan je misschien beter Texas hebben.
http://members.home.nl/fmunniksma/RW/Richwood62LPB.htm

RvB
9 juli 2006, 12:01
Dat is dus mijn dilemma...ik wil RHCP kunnen spelen en SRV bijvoorbeeld.

Denk dat ik toch maar de vintage kies; zijn denk ik wat meer all-round.