PDA

View Full Version : BOss PSM-5 vraag



Vickman
10 juni 2006, 16:14
Ik kan het antwoord niet op het forum vinden, misschien kan iemand me helpen. Hoe kan het dat als ik een aantal Boss pedalen aan een PSM-5 pedaal hang alles begint te piepen en te storen. Als ik die pedalen voedt met een daisychain is er niets aan de hand.
Ik heb al meerdere verloopkabels gebruikt, maar het resultaat blijft klote. Wie heeft hier ervaring mee?

robert-gitarist
10 juni 2006, 17:22
hmm ik heb ook een PSM maar nooit problemen mee gehad..Ik heb diverse DC Chains erop aan gehad.Misschien levels van de pedalen te hard?Verkeerde volgorde? ik heb veder geen idee...

Vickman
11 juni 2006, 00:27
Aan de volgorde van plaatsing zal het niet liggen. Waar ik nu mee speel:

gitaar - Boss SD-1 overdrive - Boss MT-2 Distortion - Boss PH-2 Phaser - versterker.

Tussen de phaser en versterker zet ik nog wel eens een Boss CE-2 en een Boss OC-2. Maar bij die standaard setup geeft die al problemen. Ook de instellingen per pedaal staan niet op "extreem".

petpas
12 juni 2006, 09:23
Dit klinkt alsof je psm kaduuk is. Ik neem aan dat je m 2e hands gekocht hebt.

Wat ik zou doen is even naar de gitaarboer gaan met je pedaal en m laten nakijken. Je setup mag niet gaan piepen bij gebruik van een psm5.

Danny0166
12 juni 2006, 10:16
Gebruik je een adaptor van Boss?

Ik had indertijd zo'n allround adaptor er op aangesloten en toen had ik ook ruis en herrie, na ik de adaptor van Boss ging gebruiken was alle herrie weg.

Groeten
Danny