PDA

View Full Version : hallo daar gitareerders(sters) van het goeie leven!!



Kurt Amat
9 juni 2006, 20:57
Hallo snaarverslaafden, ik ben nieuw hier ...duh! En ik dacht dat een kennismaking wel op zijn plaats zou zijn. Ik speel een lange tijd gitaar en verdien daar ook mn brood mee. Naast het optreden hou ik me bezig met singer-/songwriten en geef ik privéles.
Als mens en muzikant weet ik dat er nog veel te leren valt, daarom ben ik hier terechtgekomen.

Ik luister graag naar stevige rockmuziek met vette solo's, hoewel je verschillende soorten muziek in mn cd-speler zult vinden.

Veel meer weet ik op dit moment niet te zeggen, maar ik als je meer wilt weten over mij, don't be a stranger!
:gitarist:

Sonnilion
9 juni 2006, 21:00
Hey Welkom!
Cool dat je je geld verdient met muziek maken! :D

Kurt Amat
9 juni 2006, 21:05
Hey Welkom!
Cool dat je je geld verdient met muziek maken! :D
stelt niet veel hoor, it's a way of living...

Sonnilion
9 juni 2006, 21:07
stelt niet veel hoor, it's a way of living...

Ja, maar tis wel leuk dat je met je hobby geld verdient :)

Kurt Amat
9 juni 2006, 21:13
Ja, maar tis wel leuk dat je met je hobby geld verdient :)
das waar, maar ik las dat je metal speelt op een 7 snaar? wel stoer hoor! je bent de eerste meid die ik daarop zie spelen! Rock on!!
:rockon:

iwamoto
9 juni 2006, 21:13
Ja, maar tis wel leuk dat je met je hobby geld verdient :)
precies, ik zou dat ook het liefste doen :D

Kurt Amat
9 juni 2006, 21:16
precies, ik zou dat ook het liefste doen :D
wat houd je tegen? gewoon doen! je bent nu 15? nog heel wat jaartjes om verder te gaan als pro!!! je krijgt er gen spijt van...wel zelfmoordneigingen als je weer eens rood sta...maar spijt?? NOOIT!!!

Kurt Amat
9 juni 2006, 21:18
wat houd je tegen? gewoon doen! je bent nu 15? nog heel wat jaartjes om verder te gaan als pro!!! je krijgt er gen spijt van...wel zelfmoordneigingen als je weer eens rood sta...maar spijt?? NOOIT!!!
ohh sorry, ik dagt dat ik antw gaf aan dezelfde persoon ha ha...

iwamoto
9 juni 2006, 21:19
wat houd je tegen? gewoon doen! je bent nu 15? nog heel wat jaartjes om verder te gaan als pro!!! je krijgt er gen spijt van...wel zelfmoordneigingen als je weer eens rood sta...maar spijt?? NOOIT!!!
helaas, ik ben al 20 :p maar het liefste zou ik nu ook naar de rock academy gaan, en gewoon keihard mn droom verwezenlijk, ik heb nu 2x in de week les, omdat ik ook wel echt pro wil worden, en dat rood staan, ach komt wel goed :D kan ik niet bij je in de leer ofzo? :p

Kurt Amat
9 juni 2006, 21:20
helaas, ik ben al 20 :p maar het liefste zou ik nu ook naar de rock academy gaan, en gewoon keihard mn droom verwezenlijk, ik heb nu 2x in de week les, omdat ik ook wel echt pro wil worden, en dat rood staan, ach komt wel goed :D kan ik niet bij je in de leer ofzo? :p
tuurlijk dude! ik woon wel in Rdam

iwamoto
9 juni 2006, 21:25
dan maak ik gewoon mn opleiding af, praten we daarna verder, en dan voor je het weet, iwa aan de top :D

Sonnilion
10 juni 2006, 20:01
ohh sorry, ik dagt dat ik antw gaf aan dezelfde persoon ha ha...

Hehe, ik wil dat ook het liefst natuurlijk :)
Het is ook mijn doel op dit moment. :speed:

iwamoto
11 juni 2006, 03:51
Hehe, ik wil dat ook het liefst natuurlijk :)
Het is ook mijn doel op dit moment. :speed:
als hij nou een kleine school begint voor kids als ons :D

Bijl
12 juni 2006, 12:07
Hoi Kurt, volgens mij ken ik jou! Heb je een toevallig ook een blauwe maandag CMV gestudeerd?

Groet, Marcel Bijl

Bijl
14 juni 2006, 11:05
Je hebt gelijk. Maar dankzij jouw quote heeft editen ook niet veel nut meer he, slimmerd... :)

Kurt Amat
18 juni 2006, 13:26
Gelukkig is het te lang geleden dat Bijl mijn achternaam nog goed kan schrijven ;)...
:gitarist: :hippie:

Jax
18 juni 2006, 13:36
Lekker gedaan Jorien :D :D :D

crazylay
18 juni 2006, 13:39
Welkom! (Y) and have a nice time:)
leuk dat je je geld er mee verdient;) keep on going


och jonge wat ben ik brak vandaag :/ blaagh

Kurt Amat
19 juni 2006, 12:45
ach, het is alleen maar fijn om te weten dat ik niet de enige gestoorde gitarist ben...nice to be here guys!! :hippie:
.....and galls!!!

Kurt Amat
19 juni 2006, 12:55
ff testen hoor!

http://img206.imageshack.us/img206/1610/img35908gy.jpg

Kurt Amat
19 juni 2006, 12:57
GELUKT!!!!!!!!!!!!!! thats me!! wat kijk ik raar als ik on stage ben... :eek: