PDA

View Full Version : Straatwaarde Fender '65 Super Reverb Reissue?



Helter Skelter
9 juni 2006, 14:52
Een jaar of 3 oud, in goede staat....

Eko
9 juni 2006, 15:14
Als je in goede staat bedoelt met , in nieuwstaat, dan ongeveer 80% vd nieuwprijs.

PeeVee
9 juni 2006, 15:22
Ik gok zo rond tussen de 1000 en 1100 Euri, nieuw rond de 1450.

marc_o
9 juni 2006, 15:31
Ligt ook een beetje aan de straat Helter......"de Kalverstraat" is bijvoorbeeld veel duurder dan "Lange Poten"

MichaelSS
9 juni 2006, 15:40
UItleg graag.

Kim Wilson
9 juni 2006, 15:42
Monopoly. ;)

MichaelSS
9 juni 2006, 15:45
Dat snap ik :satisfie: maar wat heeft die uitspraak met een Fender te maken.

Naja het zou wel te warm zijn.

Kim Wilson
9 juni 2006, 15:47
Marc heeft al weekend...

Straatwaarde, Kalverstraat, Lange Poten... :)

Helter Skelter
9 juni 2006, 15:49
Ligt ook een beetje aan de straat Helter......"de Kalverstraat" is bijvoorbeeld veel duurder dan "Lange Poten"

heel goed! als je HOFPLEIN, BLAAK of COOLSINGEL had genoemd was ik het erg oneens met je geweest..

ik zette mijn zinnen altijd op de Geel Groene hoek + 3 of 4 stations, dan kon je bijna niet meer verliezen 8-)

marc_o
9 juni 2006, 15:51
heel goed! als je HOFPLEIN, BLAAK of COOLSINGEL had genoemd was ik het erg oneens met je geweest..

ik zette mijn zinnen altijd op de Geel Groene hoek + 3 of 4 stations, dan kon je bijna niet meer verliezen 8-)


Ik ging altijd naar de Gevangenis, zonder langs "start te mogen"

Kim Wilson
9 juni 2006, 15:52
Ik ging altijd naar de Gevangenis, zonder langs "start te mogen"
En terecht! Jij Marcrimineel!

Helter Skelter
9 juni 2006, 15:57
Hoeveel is ongeveer de handelswaarde van een in goede staat verkerende '65 Fender Super Reverb Reissue? :satisfie:

marc_o
9 juni 2006, 16:02
Hoeveel is ongeveer de handelswaarde van een in goede staat verkerende '65 Fender Super Reverb Reissue? :satisfie:


Ligt eraan.....wat noem jij goed?



:rockon:

Helter Skelter
9 juni 2006, 16:06
geen idee, ik ga af op de woorden van de verkoper, ik moet 'm nog zien/horen maar ik gooi hier maar alvast een balletje op over wat die amps zo ongeveer 2e-hands doen

marc_o
9 juni 2006, 16:10
Ik klooi je maar wat.......werkelijk geen idee.

:cheerup:

Helter Skelter
9 juni 2006, 16:13
Ik klooi je maar wat.......werkelijk geen idee.

:cheerup:


weet ik, maar zelfs DAN vind ik het nog een genot om met je te communiceren!

ONTOPIC!! :rockon:

ewout
9 juni 2006, 21:36
ik zie ze regelmatig voor +/- 1000 euro staan. Niet lager dan 900, niet hoger dan 1100 is denk ik redelijk, afhankelijk van hoe oud buizen zijn, cosmetisch ok of niet, enz.

Bouke
9 juni 2006, 23:40
Hey Helter, ga je dan een oude SR kopen ipv. een nieuwe? :D Best gave ampjes hoor, die bejaarde dames!

Maarehh ontopic 65 SR: Geen idee! Wat ik wel weet: ik heb een Twin Amp uit '98 en daar vang ik geen kloot meer voor. Nieuw was 'ie iets van 2900,- guldens destijds. Inruil doet 'ie 500,- eurie en da's ook ongeveer wat de gek er tweedehands voor geeft en daarom houd ik 'm liever. Ben wel benieuwd wat de jouwe gaat opbrengen, hopelijk heb je serieuzere kopers dan ik :D

Iemand nog een Twin Amp kopen? :D :D

Succes!!

Bouke

Helter Skelter
10 juni 2006, 09:08
Hey Helter, ga je dan een oude SR kopen ipv. een nieuwe? Best gave ampjes hoor, die bejaarde dames!

Maarehh ontopic 65 SR: Geen idee! Wat ik wel weet: ik heb een Twin Amp uit '98 en daar vang ik geen kloot meer voor. Nieuw was 'ie iets van 2900,- guldens destijds. Inruil doet 'ie 500,- eurie en da's ook ongeveer wat de gek er tweedehands voor geeft en daarom houd ik 'm liever. Ben wel benieuwd wat de jouwe gaat opbrengen, hopelijk heb je serieuzere kopers dan ik

Iemand nog een Twin Amp kopen?

Succes!!

Bouke

een oude SR? hij is 3 jaar oud (nog niet zo oud dus)

Ik zoek een 'bluesier' amp en van alle versterkers die ik in dit genre gehoord heb vind ik de SR de beste, die heeft echt DE sound samen met de Bassman RI) 8-) Wel een lompe bak qua gewicht etc, je moet wel wat overhebben voor de juiste tooone :)

Bouke
10 juni 2006, 17:54
dat bedoel ik dus, ga je je nieuwe verkopen en op zoek naar een oude? Zo te lezen wel en da's een top keuze! Ik ben helemaal content met mijn bejaarde dame!

Succes met zoeken naar een oude!

Bouke

Edit Ik begrijp het verkeerd denk ik, je loopt nu tegen een drie jaar oude SR aan? Kan ook maar een oudje klinkt in veel gevallen wat lekkerder, wat losser. Maar de RI's zijn niet verkeerd hoor!