PDA

View Full Version : Wie d'r het eerste bij is!



zeppo
9 juni 2006, 00:49
Hier zullen een paar mensen onder ons wel helemaal van uit hun dak gaan.
Maar of er iets leuks bij zit?

Kijk hier voor de advertentie: klik (http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&q=16+Gitaren+in+1+koop)

STW
9 juni 2006, 00:57
hee ik heb precies zo'n hondo strat:) (tenminste.. ooit zag ze er zo uit)
mn 1e electrische
heb er nooit foto's van kunnen vinden.. maar here they are

iwamoto
9 juni 2006, 01:04
ik vind dat ze allemaal voor wietse zijn :D

Kasper
9 juni 2006, 01:06
'doe een serieus bod' staat er nog bij, nadat hij zegt dat hij er niet veel van kent.

Yup, die wordt genaaid :D
(indien het kwaliteitsgitaren zijn)

wietse
9 juni 2006, 06:21
ik vind dat ze allemaal voor wietse zijn :D
hij mag ze mooi houden, of ik moet al de hele bups voor 100 euro ofzo over kunnen nemen.
dan is het leuk voor de handel.
het zijn bijna allemaal egmonds, tenminste de akoestische, zit 1 electrische guyatone bij en nog wat andere japanse cheapo's(waarschijnlijk kawai's).
woonde die man wat dichterbij dan ging ik effe langs om te kijken maar nu niet.

Blen-D*?
9 juni 2006, 07:21
die gozer mag eerst zijn gitaren wel is afstoffen voor hij er een foto van maakt :hippie:

Jax
9 juni 2006, 07:21
Het ziet er idd allemaal niet al te best uit, low-budget planken. En nu al 300 geboden....

zeppo
9 juni 2006, 08:25
Inderdaad lijkt 300 me wat veel, het is ook nog maar afwachten in welke staat ze zich bevinden.

almarvk
9 juni 2006, 09:14
Waarschijnlijk niet in een te goede staat, anders waren ze niet zo verstoft enzo.

pimmetje
9 juni 2006, 10:28
Ach 't is wel grappig als je wat tijd over hebt.
Er hoeft er maar één geinig knutselproject tussen te zitten en je verkoopt de andere 15 individueel weer door. Op die manier hoor je een bod van 400 eu er zeker wel uit te krijgen.

Maar IK ga 't nu ff niet doen :D.
Het feit dat ik dan 16 gitaren vanuit Utrecht moet gaan slepen, speelt ook mee in die beslissing...

Kim Wilson
9 juni 2006, 10:58
Let op, het zijn er wel 16. Stel dat je ze weer verkoopt voor €50 per stuk, hebben we het toch over €800.

Nickname
9 juni 2006, 11:21
Er wordt al 400 euro voor die zooi geboden.. als ik hem was zou ik inderdaad proberen alles los te verkopen, vang je volgens mij veel meer geld voor :)

Anders Destium
9 juni 2006, 11:30
Alleen handelaren bieden hierop inderdaad. Her en der een nieuwe snaar erop, even oppoetsen en cashen! Het zal me benieuwen of het bedrag nog boven de 500 gaat uitkomen, dat is namelijk toch al 30 euro per gitaar. Ik vind dat vrij veel gezien de crap die je op de foto ziet, ervan uitgaand dat hij de mooiste gitaren op de foto heeft gezet :cheerup:

MichaelSS
9 juni 2006, 12:19
Wat een bende.

Wil ze voor 15 euro per stuk nog niet eens hebben

Jay75
9 juni 2006, 14:02
Volgens mij zie ik een paar Eindhovense gitaren :) Egmondjes, maar kan me ook vergissen, anyway, Zo'n plankje heb ik ook ooit gehad en daar heb ik uiteindelijk nog 100 euro voor gevangen !

sembo
9 juni 2006, 23:29
ze zijn wel stoffig hoor :cooler:

Tupelo
10 juni 2006, 00:19
Ik vind het ook nogal 400 euro. :o

Than again, kocht ooit een ranzig oud tjechisch archtopje voor 50 euro, een 3/4-tje maar wel met solid spruce top & kaarsrechte hals. Ding klonk te gek. Spijt van dat ik 'm heb weg gedaan. :(

jerome
10 juni 2006, 11:31
hij mag ze mooi houden, of ik moet al de hele bups voor 100 euro ofzo over kunnen nemen.
dan is het leuk voor de handel.
het zijn bijna allemaal egmonds, tenminste de akoestische, zit 1 electrische guyatone bij en nog wat andere japanse cheapo's(waarschijnlijk kawai's).
woonde die man wat dichterbij dan ging ik effe langs om te kijken maar nu niet.

Stel je voor dat er een Tokai of een oude Ibanez strat bij zou zitten...