PDA

View Full Version : What a freak!



wille525
8 juni 2006, 17:22
Listen to this:

http://video.google.com/videoplay?docid=3034776103380536828&q=guitarsolo

Globetrotter
8 juni 2006, 17:39
Verscrhikkelijk... vind 't al jammer dat ik der mijn Clash cd vor op pauze heb gezet. Wel sterke prestatie, maar zulke dingen zijn niet echt mijn ding...
Cheers,

Bart

terrasbeest
8 juni 2006, 18:07
Kunst, zowaar.
Volgende keer zal hij ook nog al die andere gitaren die nu aan de muur bleven hangen tegelijk bespelen,op elke gitaar een ander nummer van een collega shredder.

Bram+
8 juni 2006, 18:13
Dat de mogelijkheid bestaat dat men een overkill aan Michael Angelo Batio krijgt, wisten we al, maar dat die dubbelhalstechnieken van hem net zo interessant zijn om naar te kijken als naar groeiend gras, mag nog wel een keer gezegd worden.

Bl44t44p
8 juni 2006, 18:28
Ehm... dit heb ik live gezien :p Indrukwekkend en zitten paar goddelijke riffs tussen.

LuukieRayVaughan
8 juni 2006, 18:39
Ja, misschien als je ze versloomd afspeelt.

thomazzbootzz
12 juni 2006, 17:35
hendrix zou zich omdraaien in zijn graf..

Negative K3 fan
12 juni 2006, 18:15
hij verdient er wel zn brood mee

kan me trouwns niet voorstellen dat die kerel echt afgestudeerd is op compositie??

Richwoodje
12 juni 2006, 19:07
die jazzbak rechtsbovenin boeit me een stuk meer dan posertje batio

Gitaro
12 juni 2006, 19:18
hendrix zou zich omdraaien in zijn graf..

Boeiend, ik ken wel meer mensen die hierdoor omdraaien in hun graf.

Nouja, het is een leuke show en hij kan goed spelen. Zelf zou ik er geen cd van opzetten, maar ik snap toch echt niet wat men hier nou altijd zo heidens aan vindt.

hendrix_appendix
12 juni 2006, 19:19
Aparte kerel die Batio, ik vroeg hem laatst bij een clinic in Zwolle wat hij prefereerde: een band als Nitro, of een soloproject.
Hij zei dat hij Nitro te beperkt vond voor zijn gitaarspel omdat hij alleen maar snel een extreem hoefde te spelen. Ik vroeg hem maar niet wat ie dacht hoe die nu speelde....

iwamoto
12 juni 2006, 19:55
Ehm... dit heb ik live gezien :p Indrukwekkend en zitten paar goddelijke riffs tussen.
hey, jij was ook bij de clinic :D ik heb nog een plectrum gevangen :D

en nog eentje van m gekregen, samen met n paar handtekeningen en tap adviesjes enzo, die vent is TE aardig, we waren gewoon met zn 3e met m aan het kletsen, heel relaxt, ik had niet meer door dat ie beroemd was

ik werd trouwens echt volledig weggeblazen toen ie burn speelde bij de intro, ik had hem nog nooit live gezien, en al gelijk als een atoombom!! :D

GunMetalBlue
14 juni 2006, 18:12
1 flying V, nog nét...

Maar twee, en díe kleur... niet mijn ding. Hij kán het... dat wel. Maar mooi is anders


Jaap, ik weet dat je piano kan spelen, maar doe het nu is met wat minder noten...
Jaap, of hoe z'n pianist ook heette.

Daar kan die man nog van leren!