PDA

View Full Version : direc-t



EpiFiel
15 november 2002, 23:34
hallo allemaaaal
mijn peeceetje was eventjes kapot maar mijn pappie heeft em gemaakt dus ik ben er weer joehoe nou ik heb jullie allemala gemist hoorz iihihihi

hebben jullie nog gister dir-ect live op t-n-f- gezien? t was zo super ! spike zag er weer heerlijk uit hihihuhi

Cloud Strife
15 november 2002, 23:37
ROT NOU ES OP TERINGSLET JE VERZIEKT DIT HELE FORUM ALS JE ZOIETS wil melden doe et dan ergens anders sterf SLETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :@:@:@:@

Negative K3 fan
15 november 2002, 23:37
hihihi

Cloud Strife
15 november 2002, 23:38
Op 2002-11-15 23:37, schreef Negative K3 fan:
hihihi


en jij mag ook sterven teringjong sorry ik ben het helemaal zat dit is niet leuk meer

EpiFiel
15 november 2002, 23:39
doe tog eens niet zo boos joh

Negative K3 fan
15 november 2002, 23:41
Op 2002-11-15 23:38, schreef Cloud Strife:


Op 2002-11-15 23:37, schreef Negative K3 fan:
hihihi


en jij mag ook sterven teringjong sorry ik ben het helemaal zat dit is niet leuk meer


ur the boss...

EpiFiel
15 november 2002, 23:41
wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

Cloud Strife
15 november 2002, 23:45
als er nou es een ACTIEVE moderator was die dit soort zaken OP TIJD ziet en INGRIJPT dan zou dit forum een stuk serieuzer genomen kunnen worden...

Bins
16 november 2002, 09:20
(ik hoor het mezelf zeggen, maar...)
Ik ben het met dhr Cloud S. uit R. eens. Er zijn hier genoeg mensen die de ganse dag hier rondhangen die kunnen toch wel...DELETED!!!

FragDaddy
16 november 2002, 10:18
hey cloud. rustig joh. denk om je hart. adem in adem uit etc.

als we ons hier al over moeten opwinden..

Dude
16 november 2002, 10:54
idd man, neem je ritalin en voel je relaxt...

Cloud Strife
16 november 2002, 12:33
ok man ik ben relaxed nu, maar zeg nou es eerlijk moet er nou niet es een moderator komen die zen werk GOED doet. Kijk bijvoorbeeld naar het zware metalen forum, daar wordt op tijd ingegrepen als er onheil plaatsvind.

Mithrandir
16 november 2002, 13:44
Volgens mij kan je niet van een moderator verwachten dat hij 24 uur per dag het forum moderate. Hij is er niet altijd om van dit soort topics te verwijderen en de starter terecht te wijzen, daarom is het misschien handiger om per forumonderdeel meerdere mods aan te wijzen (2 of 3) dan is er een betere spreiding.

ondertussen vindt ik wel dat Epifiel maar eens vriendelijk, doch dringend verzocht moet worden zich iets anders te gedragen.

(Bah wat een politiek correcte zin, aaargh, ik bedoel eigenlijk gewoon: rot op Epifiel!!)

Thomasvv
16 november 2002, 14:14
Idd, meerdere mods per forum is OK, maar kan nie echt met dit forum (phpBB 1). Misschien dat t wel met phpBB 2 kan, maar volgens Ton (Gitaarnet) is t erg lastig om te updaten. Ik zou zeggen: Ton, t is de moeite waard, desnoods doe ik het! :smile:

Cloud Strife
16 november 2002, 15:11
meerdere mods is een goed plan maar dat is al zooooooooo vaak gezegt en nooit gebeurt het...

suzanne
16 november 2002, 18:56
je zou het je misschien ook gewoon iets minder aan kunnen trekken wat iemand anders zegt.....

Kitaarhiero
17 november 2002, 14:34
Op 2002-11-15 23:37, schreef Cloud Strife:
ROT NOU ES OP TERINGSLET JE VERZIEKT DIT HELE FORUM ALS JE ZOIETS wil melden doe et dan ergens anders sterf SLETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :@:@:@:@


stel je eens even niet zo aan!

MetalliCat
17 november 2002, 20:56
>suzanne: voor een keer ofzo is het niet erg maar het wordt nu echt irritant, en zij/hij is gewoon een dikke faker, het is gewoon TE overdreven..zij/hij doet het nog niet eens goed ook. Damn you Epifiel!

Harry
18 november 2002, 09:34
jongens, wat maakt het nou uit dat een puberjochie doet alsof of ie een 'breezah-slet' is, laat 'm toch lekker

suzanne
18 november 2002, 13:49
Psies, als niemand er op reageerd lijkt mij de lol er al snel af, nu lacht hij/zij zich rot om het feit dat hij er elke keer weer aandacht door krijgt.

MetalliCat
18 november 2002, 16:45
Of we hem/haar nou wel of niet negeren, hij/zij gaat gewoon door...de mods moeten niet wachten tot de lol er voor hem/haar af is maar hem/haar een ban geven :smile:

Rutger
19 november 2002, 10:27
Nog een leuke link voor epifiel:

http://www.musicforum.nl

:wink:

Ik denk dat je je daar erg thuis zult voelen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rutger op 2002-11-19 10:29 ]</font>

Neals
19 november 2002, 20:43
opflikkeren met die di-rect... maar epifiel doet nix wat tegen de regels is...

suzanne
19 november 2002, 22:03
iedereen mag posten wat ie maar wil, en dus ook over welke band hij maar wil vind ik! dus als iemand iets wil vertellen over di-rect dan vind ik dat ie daar het recht toe heeft. niet iedereen kan van dezelfde muziek houden! wat die epifiel doet keur ik daarintegen niet goed want dat zijn niet echt normale topics.

sweet
19 november 2002, 23:05
Ok, eerste post met serieuze mening over di-rect: Best een aardig bandje, soepel bezig enzo, maar ze moeten nog veel leren. Ik denk dat als we twee di-rect albums verder zijn de muzikale kwaliteit toch best wel aardig hoog kan liggen.

Ik vond di-rect eerst een veelbelovend bandje, maar helaas hebben al die desperate jonge meisjes het met hun obsessieve afgod-gedoe verpest! Nu vind ik 't nix...

moretel
20 november 2002, 00:11
Het punt is klein beginnen en groot eindigen.
Tegenwoordig wil iedereen groot beginnen en als de sjeu eraf is is het niks meer, dan gaan ze solo en eentje red het en de rest ...

geduld is een schone zaak.

Neals
21 november 2002, 11:05
zoals mijn bandje, die begint ook groot.... volgend jaar staan de eerste singles al in de hitlijsten....

maar effe on-topic...
ik denk dat di-rect het flink voor zichzelf aan het verpesten is...

Verstandigste voor di-rect zou gewoon wezen om zich een jaartje of 2 terug te trekken, zodat de hype wat afgekoeld raakt, en ze niet teveel irriteren..

Di-rect heeft het toch wel in huis om er goed vanaf te komen..... maar wanneer laten ze et merken?

sweet
21 november 2002, 18:46
Denk ff na Neals:
Duizenden tienermeisjes en dus 2x zoveel tieten aanbidden je. Denk je echt dat die lui er ook maar over nadenken om een paar jaartjes er tussenuit te gaan om de hype een beetje af te laten koelen?

Ik denk dat di-rect het niet voor zichzelf verpest maar de fans het voor di-rect verpesten.

suzanne
21 november 2002, 19:28
>sweet: daar zit misschien idd wat in ja, al die gillende kids das niet echt bevordelijk voor je ego! gnagna!

maaruh dat ze nog te weinig ervaring hebben enzo vind ik onzin, ja misschien is het wel zo maar je kunt alleen maar ervaring krijgen door op te treden en er mee bezig te zijn, zo begint elke band lijkt mij.

Ditmar
21 november 2002, 20:27
Op 2002-11-21 18:46, schreef sweet:
Duizenden tienermeisjes en dus 2x zoveel tieten

Denk effe na, die heeft de gemiddelde Di-Rect fan nog niet :razz:

Neals
21 november 2002, 21:22
je kan niet van de ene dag na de andere al populair wezen.

op een gegeven moment sta je voor lul omdat je geen riffjes meer kan verzinnen enzow.

Kitaarhiero
22 november 2002, 10:00
Dan moet je gewoon nummers die je eerder geschreven hebt achterstevoren gaan spelen :razz:
Of bekende nummers achterstevoren... nieuwe teksten erop...

Bins
22 november 2002, 10:05
Ja, idd wel nieuwe teksten. Wat anders hoort iedereen die stan-shit die je erin had gebouwd.
Maar als je dan een nieuw nummer achterstervoren speelt, hoor je dus een oud nummer met nieuwe satantext :grin: (tis ff een doordenkertje)

moretel
22 november 2002, 15:20
Er stonden vroeger trouwens ook hordes gillende tieners bij de Beatles en de Stones,
is toch nog goed gekomen met ze.

Anders Destium
22 november 2002, 16:52
Ja, mijn moeder was er zoeen, heel vroeger...

Kitaarhiero
22 november 2002, 18:01
Op 2002-11-22 15:20, schreef moretel:
Er stonden vroeger trouwens ook hordes gillende tieners bij de Beatles en de Stones,
is toch nog goed gekomen met ze.

maar de beatles hadden zelf al heel veel geregeld, optredens in het buitenland enzo.
Di-rect stond binnen een jaar in de top-40

FNaRK
22 november 2002, 18:29
we kunnen natuurlijk ook afspreken dat we Di-rect gewoon niet bespreken op dit forum.
Voor de Di-rect fans (???): http://www.musicforum.nl
:grin: :grin: :grin:

MetalliCat
22 november 2002, 23:28
:grin: :grin: