PDA

View Full Version : Bijl



Bijl
7 juni 2006, 17:56
Hallo, mijn naam is Marcel Bijl, ik speel gitaar in de band My Every Thought. Ik ben inmiddels alweer zeven jaar actief in de weer geweest met (metal)bands waaronder Brainshake en Impassive.

Mijn eerste electrische gitaar is een Ibanez Universe, waar ik al een dikke twaalf jaar op speel. Verder gebruik ik een Ibanez RG 7-421 met Di Marzio pickups en een Jackson Stealth professional die ik in een Peavey 5150 combo prik.

:rockon: :rockon: :rockon:

Jax
8 juni 2006, 13:19
Nou, met je sound zit het dan denk ik wel goed. :D Je setup klinkt bruut!

Anyhoe, welkom hier. :)

Anders Destium
8 juni 2006, 14:05
Welkom, je bent zeker niet de enige 5150 fan hier :rockon:

iwamoto
8 juni 2006, 14:15
klinkt vet marcel, welkom,
heb je ook foto's van je ibanez universe? :D

Bijl
8 juni 2006, 14:56
Bedankt! Foto's van mijn twee Ibanez gitaren zijn hier te vinden: http://spaces.msn.com/anamefromthelistbelow/photos/?_c02_owner=1

Van beide gitaren een foto voor de behandeling, en een van erna. De RG heeft twee evolution 7 buckers, twee volumeknoppen en een 3-weg schakelaar. De Universe had ik in de loop der jaren vreselijk toegetakeld en daar had ik een beetje spijt van gekregen. :o Die heeft nu een Blaze Custom in de brug(ik heb DiMarzio gesmeekt er nog een voor mij te maken, was eigenlijk al uit produktie), en is verder origineel.

Sonnilion
8 juni 2006, 15:14
Welkom! :rockon: :)

iwamoto
8 juni 2006, 16:12
sow, die elementen, man o man! maar volgens mij zorg je er nu wel weer goed voor he? ik hoop het maar, want het zijn mooie dingen hoor :D

Bijl
8 juni 2006, 16:16
Zeker weten, voortaan hou ik het netjes!

iwamoto
8 juni 2006, 16:31
ik vind het namelijk zo zonde als ibanessen verloederen, een vriend van me heeft ook dezelfde RG570FM als ik, maar minder goedonderhouden, erg zonde, ik poets m echt vaak enzo, moet gewoon mooi blijven!

Bijl
8 juni 2006, 16:58
Ach ja, die Universe is mijn werkpaard. Bloed, veel zweet, tranen, bier, kots... Ik blijf niet poetsen he, die gitaar is om op te spelen! :blast: