PDA

View Full Version : New, Lies



Lies
7 juni 2006, 17:23
Hee mensjes,

Al een tijdje ben ik hier lid en druk aan het meelezen over vanalles maar nu zal ik mezelf eens netjes aan jullie voorstellen.

Ik ben Lisa, 15jaartjes oud en ben geboren in hilversum waar ik vrolijk ben opgegroeid als lief klein meisjes meisje. Ondertussen ben ik verhuisd en woon nu in de prov. Utrecht. Mijn intresse in gitaar spelen is pas dit jaar begonnen toen ik op school meedeed aan de talentenjacht daar heb ik street/breakdance gedaan wat ik ook erg leuk vind. Daar heb ik dus veel bandjes leren kennen en zo ben ik dus in dit 'wereldje' terecht gekomen.
mijn eigen gitaar heb ik nog niet maar ik speel wel als ik bij vrienden ben.

Zo nou.. hoop dat dit voldoende is voor jullie!
bye bye

rocker_71
7 juni 2006, 17:31
Alsnog welkom.
Jij zit toch achter die Hello Kitty aan toch? Heb je hem al?

Lies
7 juni 2006, 17:33
Ja daar heb ik inderdaad mijn zinnen op gezet, ben druk op zoek maar mijn spaarpot moet nog even rente trekken helaas.

rocker_71
7 juni 2006, 17:48
Zoals in dat topic ook al stond: surf even rond, dan weet je zeker dat je niet teveel betaalt. Heb ik zelf ook gehad met mijn Epiphone Les Paul. Ik had hem voor 699, terwijl ie elders voor 100 euro meer stond. De prijzen kunnen erg verschillen. Lang leve internet!

Lies
7 juni 2006, 17:57
waar zouden we ook zijn zonder internet.. we moeten blij zijn om in deze eeuw te leven

crazylay
7 juni 2006, 17:58
welkom.
have fun!

Wormaap
7 juni 2006, 19:15
Heyo, welkom en veel plezier hier.

Nova
7 juni 2006, 19:53
hartelijk welkom :)

Lies
17 juni 2006, 23:06
Dankjulliewel allemaal!
even een update:
Sinds vandaag 17/06/2006 ben ik in het bezit van mijn eigen gitaar!
geen Squier hello kitty maar een 'gewone' Squier strat met versterkertje!
ik ben er zeer gelukkig en blij mee!!
ook heb ik het voor elkaar gekregen om wat acoorden onder de knie te krijgen!
zeg nou zelf wat wil je nog meer!

Nova
18 juni 2006, 05:15
Dankjulliewel allemaal!
even een update:
Sinds vandaag 17/06/2006 ben ik in het bezit van mijn eigen gitaar!
geen Squier hello kitty maar een 'gewone' Squier strat met versterkertje!
ik ben er zeer gelukkig en blij mee!!
ook heb ik het voor elkaar gekregen om wat acoorden onder de knie te krijgen!
zeg nou zelf wat wil je nog meer!


mij?





sorry...
in ieder geval: gefeliciteerd met je aankoop :). En nu goed oefenen en net zoals ik veel te optimistisch zijn en na een jaar een band oprichten (poging 4) :D

Dark_457
18 juni 2006, 12:20
Hey hey,

Grappig, je woont bij me in de buurt en je hebt het zelfde type gitaar als ik :) (ik heb zelf ook een Squire Strat). Naja, have fun en wie weet, wie weet kunnen we ooit eens samen spelen...wie weet...

iwamoto
18 juni 2006, 12:35
allereerst welkom :D enne, die hello kitty komt er wel, net als mijn versterker :D maare, hoe voelt het nou om je eigen gitaar te hebben, om een eigen gitaar in je kamer te hebben, die er speciaal voor jou is? een aantal stukken hout die samen een geluid kunnen vormen wat geen een instrument kan evenaren, de gitaar, als is het maar een squier, is werkelijk een geschenk :D

hehe, welkom dus :)

Lies
18 juni 2006, 12:49
Dankje, het is een goed gevoel om eindelijk op me eigen gitaar te kunnen 'spelen' echt spelen kan ik het nog niet noemen want ik heb net het G acoord onder de knie. en onderhand krijg ik ook pijn aan me vingers!
maja ik heb het ervoor over hoor!
en de gitaar is helemaal voor mij en voor niemand anders ;)

Nova
18 juni 2006, 16:18
*zucht*... de goeie ouwe tijd..

Ik was veel te fanatiek vroeger, mijn oom gaf me 'les' en ik speelde 4 uur achter elkaar met mijn nog zo tedere vingertjes op een elektrische gitaar, terwijl hij rustig op zijn spaanse speelde... De rest van de week speelde ik niet :p

Dark_457
18 juni 2006, 16:35
hoezo 'veel te' fanatiek?

Nova
18 juni 2006, 17:00
voor mijn vingers destijds.

Dark_457
18 juni 2006, 17:56
Ah, autsj.

iwamoto
18 juni 2006, 20:42
Dankje, het is een goed gevoel om eindelijk op me eigen gitaar te kunnen 'spelen' echt spelen kan ik het nog niet noemen want ik heb net het G acoord onder de knie. en onderhand krijg ik ook pijn aan me vingers!
maja ik heb het ervoor over hoor!
en de gitaar is helemaal voor mij en voor niemand anders ;)
naja, de truc is om de gitaar niet te zien als zomaar een plank hout, maar als een deel van jou, zie je gitaar als iemand uit je familie, je mag natuurlijk zelf bepalen in welke rang, maar zie je gitaar als een belangrijk iets, voor mij is mijn gitaar een soort van beste vriend (ja ik heb genoeg vrienden!) iemand die mij begrijpt, die snapt wat ik eruit wil halen, die mij gelukkig wil maken, je hebt ook 2 mensen, mensen die een gitaar kopen, en er wel eens op spelen, maar eigenlijk nooit, en mensen die de gitaar leven, en dat moet je bereiken, dat je in de klas zit en je al in zit te denken hoe je straks gitaar gaat spelen, en ook al gaat het nog niet goed in het begin, je gitaar helpt je wel! dus veel oefenen, schep een band met je gitaar, en dan komt je er wel, geloof me maar :D

Nova
18 juni 2006, 21:38
wow...

ok... ik heb behoorlijk wat ambities met mijn gitaar en ik doe niets liever dan gitaar spelen maar ehr... dat gaat wel erg ver :D

Lies
18 juni 2006, 21:43
Haha tja zo kan het ook ;)
Ik zie wel wat het wordt eerste maar eens leren spelen!
zo zal ik ook eens wat foto's malem :)

iwamoto
18 juni 2006, 22:27
hehe, nou, nog 1 tip om het af te leren, zet je gitaar in je kamer, het liefste in het midden, zorg ervoor dat je hem vaak kan zien, en je hoeft er niet op te spelen om hem bij je op schoot te hebben, kijk er nog even naar voor het slapengaan, waarom? wen er aan dat dat je gitaar is, dat hij een van jou gitaren is, en als je hem niet verkoopt zal hij altijd bij jou zijn.
damn, ik voel me nu echt mister miagi ofzo,
dus onthou, wax in, wax out!
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/41058000/jpg/_41058072_morita_ap.jpg

en doe idd maar foto's laten zien :D

Lies
18 juni 2006, 23:35
Hij staat op me kamer! om precies te zijn ligt ie nu op m'n bed.. zo goed? ;)

Hier nog even wat plaatjes omdat daar om gevraagd werd:

http://img430.imageshack.us/img430/1661/dsc004178nm.jpg (http://imageshack.us)

http://img430.imageshack.us/img430/694/dsc004087bs.jpg (http://imageshack.us)

http://img74.imageshack.us/img74/9863/dsc004116vm.jpg

http://img307.imageshack.us/img307/1977/dsc004131pu.jpg

http://img307.imageshack.us/img307/9081/dsc004190ey.jpg

http://img430.imageshack.us/img430/4118/dsc004312el.jpg


De kwaliteit is niet zo great maar foto's van je gitaar maken is anders dan van je wuppies ;) oh en let niet op de roze bloemetjes jongens.. mijn kamer is nou eemaal roze!!

iwamoto
18 juni 2006, 23:55
mooi ding, beter als mijn beginner, enne, die bloemetjes zijn wel leuk:D, serieuze kamers zijn zo saai, maar wat denk je, zit er iets in je gitaar naast electronica, zit er iets in het hout? zit er daar binnenin iets?

Nova
19 juni 2006, 00:15
wat een ontzettend schattig bed :D

Lies
19 juni 2006, 11:32
Ja mijn bed is lief net als mijn gitaar :hippie:

Nova
19 juni 2006, 21:53
die reflectie lijkt net een coole tijger-achtige print 8)

iwamoto
19 juni 2006, 22:34
die reflectie lijkt net een coole tijger-achtige print 8)
nou je het zegt :D lies, heb je nog meer foto's van je kamer, ik ben erg nieuwschierig geworden :D

Lies
19 juni 2006, 22:35
haha vanaf nu zal ik mijn gordijnen als tijger aanzien :cooler:

iwamoto
19 juni 2006, 22:46
foto's :D foto's :D en heb je ook een bureau?

Nova
19 juni 2006, 22:49
haha vanaf nu zal ik mijn gordijnen als tijger aanzien :cooler:

niet bang worden in het donker he? :p

en idd... foto's!! van je kamer.. dus.. :p

iwamoto
19 juni 2006, 23:06
niet bang worden in het donker he? :p

hihi, ik denk ik zeg dat maar niet, want ze is al 15, er zijn kinderen die op die leeftijd al lang zijn ontmaagd :o

Nova
19 juni 2006, 23:10
ook kinderen met een roze bloemetjes kamer? :D

iwamoto
19 juni 2006, 23:24
ook kinderen met een roze bloemetjes kamer? :D
hihi, nee, op een of andere manier weet ik dat lies een heel onschuldig meisje is :D

Nova
20 juni 2006, 00:23
dat hoop je, das heel wat anders ;)

Dark_457
20 juni 2006, 00:57
Ik ben stiekempjes ook wel benieuwd naar de persoon achter het hippe dekbed eigenlijk.

Nova
20 juni 2006, 08:54
mysterieus he?

Lies
20 juni 2006, 11:05
Haha jongens zo boeiend is mijn kamer toch niet?
al helemaal mijn bureau niet want daar ligt alleen maar zo ik kan m'n plectrums nu al nergends meer vinden!
En nee ik ben niet bang in het donker hoor ;)
En iwamoto heeft gelijk dat ik heel onschuldig ben :cheerup:

hendrix_appendix
20 juni 2006, 11:40
Haha, wat vreemd eigenlijk dat iedereen je kamer wil zien...
Jongens, vraag het nou gewoon maar.

Lies
20 juni 2006, 11:43
haha wat willen ze weten? ik bijt niet hoor :)

hendrix_appendix
20 juni 2006, 11:56
Het begint met een f, en het eindigt op oto van jouzelf ;)

iwamoto
20 juni 2006, 13:15
een mooi compromis, een foto van jou, met je kamer op de achtergrond, dan zijn we allemaal blij toch? :)

Anders Destium
20 juni 2006, 14:22
Doe eens niet zo zielig gasten.

Mithrandir
20 juni 2006, 14:26
Inderdaad, kappen met die stalker achtige praktijken. Hoe vaak is dat nu al niet gevraagd?

Lies
20 juni 2006, 15:58
Haha stelletje stalkers!
een foto van me gitaar kunnen jullie krijgen maar een foto van mij kunnen jullie toch egt vergeten! jullie zetten er toch ook geen foto van jezelf op ;)

iwamoto
20 juni 2006, 16:03
Haha stelletje stalkers!
een foto van me gitaar kunnen jullie krijgen maar een foto van mij kunnen jullie toch egt vergeten! jullie zetten er toch ook geen foto van jezelf op ;)
foto's van mij zijn er genoeg :p
http://www.gitaarnet.nl/forum/showpost.php?p=927202&postcount=7302
maar komop, ik vind stalken wel een heel groot woord, maar ik ben gewoon echt benieuwd naar de kamer met de tijger gordijnen

Nova
20 juni 2006, 17:22
foto's van mij zijn er genoeg :p
http://www.gitaarnet.nl/forum/showpost.php?p=927202&postcount=7302
maar komop, ik vind stalken wel een heel groot woord, maar ik ben gewoon echt benieuwd naar de kamer met de tijger gordijnen


mee eens, beetje aanstellerij om dan meteen mensen te gaan lopen verwijten van dat soort onzin... wat is er mis met een beetje interesse in elkaar? typisch Nederlands dit..

Anders Destium
20 juni 2006, 17:40
Er is een verschil tussen interesse en volkomen kansloos rukkergedrag. En het dan raar vinden dat mensen er iets van zeggen, triester dan triest...

Lies
20 juni 2006, 17:52
nou nou jongens maak er niet zo'n gedoe van!
Ik geef jullie je zin met een plaatje lief hè van mij!

http://i6.photobucket.com/albums/y237/kissiej_lisa/Foto220.jpg
3 in 1 :D me kamer met gitaar en ik :hippie:

iwamoto
20 juni 2006, 18:14
nou nou jongens maak er niet zo'n gedoe van!
Ik geef jullie je zin met een plaatje lief hè van mij!

http://i6.photobucket.com/albums/y237/kissiej_lisa/Foto220.jpg
3 in 1 :D me kamer met gitaar en ik :hippie:
yeah super te gek gaaf wow turbo kicke omfgrofllol! :D

paar vraagjes,

zijn dat van die ikea bakjes in je kast?

gebruik je die tas die daar hangt voor school?

issie met de zelfontspanner genomen?

wat is dat roze op de kast?

Lies
20 juni 2006, 18:21
yeah super te gek gaaf wow turbo kicke omfgrofllol! :D

paar vraagjes,

zijn dat van die ikea bakjes in je kast?

gebruik je die tas die daar hangt voor school?

issie met de zelfontspanner genomen?

wat is dat roze op de kast?

Jaa ikea rueleert! idd ikea bakjes :cooler:
Ja die tas is 1 van schooltassen ik heb er 3.. 1 zwarte eastpack en nog 2 andere maar die gebruik ik niet zo vaak..
zelfontspanner is een groot woord gewoon instelling van de webcam!
en dat roze is een sjaaltje.

Nova
20 juni 2006, 18:24
Er is een verschil tussen interesse en volkomen kansloos rukkergedrag. En het dan raar vinden dat mensen er iets van zeggen, triester dan triest...


is goed hoor.. je probeert sociaal te zijn, krijg je zoiets. ik vroeg niet eens om een foto van haar ofzo, maar al zou k dat wel gedaan hebben.. boeit dat? op een forum als "Stel jezelf voor!" lijkt het me niet zo vreemd om een fototje te laten zien toch?
Als Lies het erg vindt, dan zal ze dat vast wel zelf zeggen lijkt me..

iwamoto
20 juni 2006, 18:25
http://www.gitaarnet.nl/forum/showpost.php?p=914868&postcount=56

zoals je ziet is bij mij ook alles IKEA, zelfs het bed! maare, ik bedoel echt helemaal bovenop de kast, zie je zo van die roze ronde dingen, lijkt wel een roze olifant, is dat een sjaal? :p

Anders Destium
20 juni 2006, 18:26
is goed hoor.. je probeert sociaal te zijn, krijg je zoiets. ik vroeg niet eens om een foto van haar ofzo, maar al zou k dat wel gedaan hebben.. boeit dat? op een forum als "Stel jezelf voor!" lijkt het me niet zo vreemd om een fototje te laten zien toch?
Als Lies het erg vindt, dan zal ze dat vast wel zelf zeggen lijkt me..

Het valt gelukkig niet op dat elk meisje dat zich voorstelt gelijk wordt besprongen door een stel gefrustreerde pubers :roll:

Lies
20 juni 2006, 18:26
haha nee..
tja ik heb nogal grappige vriendinnen en ik was laatst jarig toen hebben ze bij de xenos van die opblaas cijfers gekocht het zijn een 1 en een 5 8-)

Lies
20 juni 2006, 18:27
Het valt gelukkig niet op dat elk meisje dat zich voorstelt gelijk wordt besprongen door een stel gefrustreerde pubers :roll:

ahjoh alsof dat op school niet gebeurt..
laat pubers lekker puberen ze doen het toch wel!

iwamoto
20 juni 2006, 18:35
haha nee..
tja ik heb nogal grappige vriendinnen en ik was laatst jarig toen hebben ze bij de xenos van die opblaas cijfers gekocht het zijn een 1 en een 5 8-)
hehe, doet me denken aan het kado voor een vriend van me dit jaar, hij roept altijd "bier en tiete!", dus ik met een vriend een deal gemaakt, hij een 6pack flesjes bier, en ik bij de expo, 2 nep tieten, man o man, geweldig gewoon,
en je had gelijk, pubers zijn pubers, al zijn ze 20!
http://img227.imageshack.us/img227/1830/dsc001419jj.th.jpg (http://img227.imageshack.us/my.php?image=dsc001419jj.jpg)

Dark_457
20 juni 2006, 18:35
Ze hadden gewoon het vermoeden dat er een mooie meid achter het Hello Kitty verhaal en het hippe dekbed zat, en guess what: ze hadden gelijk ;)

Toen ik lid werd, werd mij ook gevraagt om een foto, niks mis mee, zo weten we teminste een beetje wat er rondloopt op dit forum. Kijk, had ze nou nee gezegt en iedereen bleef zeuren om een foto, ok, dan was het stalk gedrag, maar nu was het gewoon nieuwsgierigheid en daar is niks mis mee.

Nova
20 juni 2006, 19:07
Ze hadden gewoon het vermoeden dat er een mooie meid achter het Hello Kitty verhaal en het hippe dekbed zat, en guess what: ze hadden gelijk ;)

Toen ik lid werd, werd mij ook gevraagt om een foto, niks mis mee, zo weten we teminste een beetje wat er rondloopt op dit forum. Kijk, had ze nou nee gezegt en iedereen bleef zeuren om een foto, ok, dan was het stalk gedrag, maar nu was het gewoon nieuwsgierigheid en daar is niks mis mee.


dankje.. das precies mijn punt.

maar ja, als iemand mij wil uitmaken voor gefrustreerde puber moet ie dat zelf weten, maar doe dat dan niet hier.

Terug naar het topic dan maar? :)

Lies
20 juni 2006, 19:51
Ja, lijkt me een goed idee!
ik was trouwens vanmiddag even naar Dirk witte geweest in utrecht om een standaardje en een tas voor me gitaar te halen.. komt er zo'n persoontje naar me toe 'speel jij gitaar?' ik heel vrolijk 'Ja' begint ie over een één of ander bandje.. Toen ik vertelde dat ik net 3akkoorden kon spelen zei die dat ik volgend jaar maar moet terugkomen.. vond het wel grappig!

iwamoto
20 juni 2006, 19:59
Ja, lijkt me een goed idee!
ik was trouwens vanmiddag even naar Dirk witte geweest in utrecht om een standaardje en een tas voor me gitaar te halen.. komt er zo'n persoontje naar me toe 'speel jij gitaar?' ik heel vrolijk 'Ja' begint ie over een één of ander bandje.. Toen ik vertelde dat ik net 3akkoorden kon spelen zei die dat ik volgend jaar maar moet terugkomen.. vond het wel grappig!
hehehe, zelfs ik ben zo niet, en geloof me, als iemand zegt dat ie gitaar speelt, dan ondervraag ik hem gelijk naar merk en invloed :p zo kun je ook snel kaf van koren schijden, laatst online met iemand aan het lullen, speelde volgen eigen zeggen al 6 jaar, maar hij wist zo snel even het merk niet, yeah right.... :p
maare, is dirk witte daar aan de gracht met de toonbank op de helft?

Lies
20 juni 2006, 20:01
maare, is dirk witte daar aan de gracht met de toonbank op de helft?

Jep, ik zag trouwens ook nog de hello kitty staan in baby roze! :hippie:

iwamoto
20 juni 2006, 20:16
Jep, ik zag trouwens ook nog de hello kitty staan in baby roze! :hippie:
hoe snel kan je denk je die winkel uitrennen? sneller als dat hun langs de balie zijn? ;)

@ jorien, ik ken iemand, hij speelt langer als mij, bij het woord fret kijkt ie je aan alsof je zegt "sumi masen, aigohga wa karimas'ka?" waar bij ie trouwens ook heel verward kijkt :D maar ik heb ook wel eens zijn gitaar een onderhouds beurt gegeven, ik kon het echt niet aanzien, zo vuil, en nee, geen relic vuil, gewoon echt verwaarloos niet schoongemaakt vuil! vreselijk

schizo910
20 juni 2006, 20:45
hoi




...........

Lies
20 juni 2006, 21:37
hoe snel kan je denk je die winkel uitrennen? sneller als dat hun langs de balie zijn? ;)

best snel eigelijk en hij staat bij de deur ;)
ga je um voor me halen? :D

iwamoto
20 juni 2006, 22:10
best snel eigelijk en hij staat bij de deur ;)
ga je um voor me halen? :D
volgens mij zou ik het nog doen ook voor een paar kusjes :p

"kunt u de dader omschrijven?"
hij had lang haar en wijde kleding
"oke, dan kunnen het maar een paar duizend verdachten zijn, die vinden we wel!"

Lies
20 juni 2006, 22:20
haha nou ga maar halen dat ding dan! 8-)

iwamoto
20 juni 2006, 22:25
haha nou ga maar halen dat ding dan! 8-)
de roze he? verder nog dingen die je dan moet hebben? :p

Lies
20 juni 2006, 22:39
Nee alleen die roze!

iwamoto
21 juni 2006, 01:43
je hebt een PM

staat bij gebruikers cp, en je kan waarschuwing dan bij opties instellen

arjen1976
21 juni 2006, 12:11
Hmm.. vanmiddag maar eens langs Dirk Witte lopen, kijken of dat roze ding er nog staat... anders weet ik waar ze moeten zijn :sssh:

Lies
21 juni 2006, 12:16
zeg zeg, je gaat ons toch niet verraden he! :sssh:

arjen1976
21 juni 2006, 12:25
Als Iwadinges gelijk zo'n standaard voor 3 gitaren meepikt hebben we het nergens meer over.. :cooler:

iwamoto
21 juni 2006, 12:43
Als Iwadinges gelijk zo'n standaard voor 3 gitaren meepikt hebben we het nergens meer over.. :cooler:
iwamoto, meester van schaduw, nacht in de heldere zon, raaf der confusie, etc. etc. zal wel eens kijken, maar dat word dan al een roze hello kitty, en standaard, en een variax voor mezelf, krijg ik dat wel mee? heeft er niet iemand een vluchtwagen?

arjen1976
21 juni 2006, 12:46
vluchtwagen staat in de Springweg-garage op een 100 meter afstand van de winkel. Redt het zover en we zijn in the clear! :soul:

Lies
21 juni 2006, 13:08
Nou jongens succes! :hippie:

iwamoto
21 juni 2006, 13:18
Nou jongens succes! :hippie:
en dan straks dan eindigt het net als resevoir dogs, dan lig ik daar achter in de auto te bloeden als een rund :D prachtfilm

Nova
21 juni 2006, 14:03
en dan straks dan eindigt het net als resevoir dogs, dan lig ik daar achter in de auto te bloeden als een rund :D prachtfilm


zit er dik in :D

TENZIJ... .. nee ik ken heel die winkel niet.. hebben ze Jackons? :D

iwamoto
21 juni 2006, 14:19
zit er dik in :D

TENZIJ... .. nee ik ken heel die winkel niet.. hebben ze Jackons? :D
dat weet ik echt niet, dat moet ik daar dan even kijken, maar wie is welke kleur dan? want ik wil wel mister blond zijn! :D enne, mag arjen mister pink zijn ;)

arjen1976
21 juni 2006, 14:27
pink kleurt zo slecht bij mn ogen. Maar ik ben net 10 minuten geleden bij Dirk geweest en die Hello Kitty staat er nog hoor...

Lies
21 juni 2006, 16:28
pink kleurt zo slecht bij mn ogen. Maar ik ben net 10 minuten geleden bij Dirk geweest en die Hello Kitty staat er nog hoor...

roze staat iedereen goed! :hippie: niet zeuren!!
haha mooi nog steeds daar bij de deur?

iwamoto
21 juni 2006, 16:48
roze staat iedereen goed! :hippie: niet zeuren!!
haha mooi nog steeds daar bij de deur?
ik heb net een pak roze yogho yogho framboos gekocht, hmmm, lekker lekker is me dat zeg :D

maar kan hij anders niet snachts geroofd worden? dan halen we gewoon heel de winkel leeg!!!

arjen1976
21 juni 2006, 17:15
Die roze rakker staat inderdaad nog bij de ingang ;)

Lies
21 juni 2006, 17:28
ik heb net een pak roze yogho yogho framboos gekocht, hmmm, lekker lekker is me dat zeg :D

maar kan hij anders niet snachts geroofd worden? dan halen we gewoon heel de winkel leeg!!!

Haha als klein meisje dronk ik altijd yogho yogho bij het ontbijt!!
enne ik denk dat ze s'avonds beveiliging hebben :sssh:

iwamoto
21 juni 2006, 17:32
Haha als klein meisje dronk ik altijd yogho yogho bij het ontbijt!!
enne ik denk dat ze s'avonds beveiliging hebben :sssh:
maar lies, ik ben iwamoto, meester van schaduw, nacht in de heldere zon, raaf der confusie, etc. etc. er is geen beveiliging die me tegenhoud, maar mijn krachten worden aleen door mams tegengehouden, stelen is verboden, en ik moet er maar voor werken :p dus deze vakantie kei hard werken voor een nieuwe brug, nieuwe neck, en een nieuwe custom gitaar :D

Lies
21 juni 2006, 17:35
maar lies, ik ben iwamoto, meester van schaduw, nacht in de heldere zon, raaf der confusie, etc. etc. er is geen beveiliging die me tegenhoud, maar mijn krachten worden aleen door mams tegengehouden, stelen is verboden, en ik moet er maar voor werken :p dus deze vakantie kei hard werken voor een nieuwe brug, nieuwe neck, en een nieuwe custom gitaar :D

ja ja :hippie: Het zal wel ;)

iwamoto
21 juni 2006, 17:38
ja ja :hippie: Het zal wel ;)
nee echt waar, kijk eens naar je bureau, waar is die balpen nou? ja die heb ik hier, zo snel als een schaduw!....ok wie hou ik voor de gek, ik kan niet eens een dropje bij de jamin jatten :p

Lies
21 juni 2006, 17:45
* kijkt naar dr bureau *

* ziet heel veel rotzooi... wuppies, plectrums, foto's, lege flesjes... *

nee geen pen!
Geef eens heel snel die pen terug! :mad:

Nova
21 juni 2006, 18:58
bijten Lies! bijten!

iwamoto
21 juni 2006, 19:32
bijten Lies! bijten!
auw! niet mn oor auw!!!!

Emocide
21 juni 2006, 19:59
* kijkt naar dr bureau *

* ziet heel veel rotzooi... wuppies, plectrums, foto's, lege flesjes... *

nee geen pen!
Geef eens heel snel die pen terug! :mad:


:cheerup: :cheerup: :cheerup:

ssj3goku
21 juni 2006, 20:06
Lies is wel heel populair aan het worden zie ik.

Welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe gitaar!

@iwamoto: Anata wa nihonjin ka? Ik hoop dat ik het zo goed heb? :D

iwamoto
21 juni 2006, 20:47
Lies is wel heel populair aan het worden zie ik.

Welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe gitaar!

@iwamoto: Anata wa nihonjin ka? Ik hoop dat ik het zo goed heb? :D
nee ik spreek geen japans....dat vroeg je toch? :p

ssj3goku
21 juni 2006, 21:02
nee ik spreek geen japans....dat vroeg je toch? :p

Ik vroeg eigenlijk of je japans was, maar bijna goed :P

bert k
21 juni 2006, 21:19
Hij gedraagt zich Japans.

iwamoto
21 juni 2006, 21:19
Hij gedraagt zich Japans.
ik ben wel een beetje een jap he? :p

future2future
21 juni 2006, 22:59
Het begint er op te lijken!

http://sprott.physics.wisc.edu/pickover/pc/sushi-large.jpg

Dark_457
22 juni 2006, 00:01
Ah, dus dat hebben jullie met Nemo gedaan nadat jullie die vis gevonden hebben...

Trocar
22 juni 2006, 00:35
Ah, dus dat hebben jullie met Nemo gedaan nadat jullie die vis gevonden hebben...

http://www.20minutestolessstress.com/nemo%20sushi.jpg

... en welkom Lies!

hoofd
22 juni 2006, 14:09
Topic opgeschoond, graag vriendelijk en aardig blijven!