PDA

View Full Version : Squier Hello Kitty



Lies
7 juni 2006, 15:41
Ik ben op zoek naar deze gitaar weet iemand waar ik deze kan krijgen?

http://www.fenderhellokitty.com/index.html

MichaelSS
7 juni 2006, 15:43
Muziek Centrum van Gorp heeft hem staan. in zwart en rose.

Link vergeten :$

http://www.muziekcentrumvangorp.nl/pagina/?identifier=home

d'oh
7 juni 2006, 15:44
big one in zwolle had er 2 weken geleden nog 1 hangen. Heb hem gister niet gezien, maar ook niet echt opgelet.

Lies
7 juni 2006, 15:50
oke dankjewel

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 15:53
wat een klotegitaar :P
Fender wil zo te zien nóg meer geld verdienen

Blen-D*?
7 juni 2006, 15:53
feedback rotterdam

link (www.feedback.nl)

rocker_71
7 juni 2006, 15:53
Girl power gitaartje :cheerup: :dance: :seriousf:

Ik vind hem wel leuk hoor.

Lies
7 juni 2006, 15:56
wat een klotegitaar :P
Fender wil zo te zien nóg meer geld verdienen

ik vroeg niet om je mening hoor :sssh:
En idd het is een Girl Power gitaar daarom vind ik deze zo geweldig :soul:

Philippe
7 juni 2006, 15:57
Zoals al eens eerder gezegd is dit een schitterende gitaar om death metal mee te spelen.

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 16:03
ik vroeg niet om je mening hoor :sssh:
En idd het is een Girl Power gitaar daarom vind ik deze zo geweldig :soul:
veel power zie ik anders niet aan de meeste girls (op Anouk en nog een paar na)
je vroeg ook niet om mijn mening, maar ik dacht: achja, waarom ook niet
het is btw ook een érg kinderachtige gitaar, niet dat ik niet tegen een grapje kan in de zin van: leuk, een of andere gekke model, best leuk bedacht, en ook een goede commercieele zet.
Het is nu alleen wel zo dat alle 'rockchicks' die naar slechte muziek zoals Avril lavinge, Kelly Clarckson, Ashlee Simpson en andere slechte niks-kunnende artiesten luisteren nu allemaal z'n gitaar willen. Als je een vette girl gitaar wilt: neem dan een of andere model die je mooi vind en maakt em 'girlie'

geen idee of er nu iemand snapt wat ik bedoel

Jay75
7 juni 2006, 16:05
Ashlee Avril en Kelly zijn goed man! ;)

Lies
7 juni 2006, 16:17
Als je dit een kinderachtige gitaar vind moet je dat zelf weten ik snal niet dat ik (als kind zijnde) deze gitaar niet moet nemen.. Ja ik ben een kind ik ben 15!
En wat je over Avril Kelly en Ashlee zegt denk ik anders over

schizo910
7 juni 2006, 16:23
Goed zo Lies! Gewoon doen wat je zelf wilt! Dat is tenminste Rock'nRoll!!!

MichaelSS
7 juni 2006, 16:25
Inderdaad :blast:

Zo'n zwarte vind ik ook nog wel vet !!!!!! ( die rose is ook niet verkeerd )

Maar mischien moet je MP is in de gaten houden. Heb ze er vaak gezien. Scheelt enorm in prijs.

Lies
7 juni 2006, 16:28
Thnx!

ik zal meteen even op MP zoeken.

d'oh
7 juni 2006, 16:28
veel power zie ik anders niet aan de meeste girls (op Anouk en nog een paar na)
je vroeg ook niet om mijn mening, maar ik dacht: achja, waarom ook niet
het is btw ook een érg kinderachtige gitaar, niet dat ik niet tegen een grapje kan in de zin van: leuk, een of andere gekke model, best leuk bedacht, en ook een goede commercieele zet.
Het is nu alleen wel zo dat alle 'rockchicks' die naar slechte muziek zoals Avril lavinge, Kelly Clarckson, Ashlee Simpson en andere slechte niks-kunnende artiesten luisteren nu allemaal z'n gitaar willen. Als je een vette girl gitaar wilt: neem dan een of andere model die je mooi vind en maakt em 'girlie'

geen idee of er nu iemand snapt wat ik bedoel

grow up 78910

MichaelSS
7 juni 2006, 16:33
Thnx!

ik zal meteen even op MP zoeken.

Staat momenteel niks op. Heb al even gekeken.

Hier is hij trouwens 218

http://www.musicmaniacs.nl/pricelist.asp?HoofdGroepID=1&ObjectGroepID=3

Scheelt toch wat.

Lies
7 juni 2006, 16:36
ja helaas ik heb ook niet gevonden op MP..
Misschien over een tijdje wel ik zal het in de gaten houden want op het moment heb ik nog niet genoeg centen :angry:

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 16:37
Als je dit een kinderachtige gitaar vind moet je dat zelf weten ik snal niet dat ik (als kind zijnde) deze gitaar niet moet nemen.. Ja ik ben een kind ik ben 15!
En wat je over Avril Kelly en Ashlee zegt denk ik anders over

Ik ben 17, dus ook niet zo oud
en sorry, maar Avril, Kelly en Ashlee zijn echt niks
dat is geen rock of wat dan ook, dat is hele slechte pop
ze schrijven hun nummers niet zelf, zingen niet altijd live (Ashlee), dragen allemaal all stars.. (heb niks tegen all stars, heb ze er zelf 2, het gaat om de manier waarop: we dragen all stars dus houden we van rock)
ppfff, erg hoor, die 3

MichaelSS
7 juni 2006, 16:37
ow, tja je kan niet veel kopen zonder geld.

Die gitaren blijven toch niet waarde vast, dus de prijs ligt zo omlaag.

marc_o
7 juni 2006, 16:38
veel power zie ik anders niet aan de meeste girls (op Anouk en nog een paar na)
je vroeg ook niet om mijn mening, maar ik dacht: achja, waarom ook niet
het is btw ook een érg kinderachtige gitaar, niet dat ik niet tegen een grapje kan in de zin van: leuk, een of andere gekke model, best leuk bedacht, en ook een goede commercieele zet.
Het is nu alleen wel zo dat alle 'rockchicks' die naar slechte muziek zoals Avril lavinge, Kelly Clarckson, Ashlee Simpson en andere slechte niks-kunnende artiesten luisteren nu allemaal z'n gitaar willen. Als je een vette girl gitaar wilt: neem dan een of andere model die je mooi vind en maakt em 'girlie'

geen idee of er nu iemand snapt wat ik bedoel

Leuke stelling voor iemand met LimpBizkit in zijn hotmailadres....als je het dan toch over namaak en kinderachtig hebt...

Meid, haal die gitaar, want hij is gewoon erg leuk!

Lies
7 juni 2006, 16:39
Ik ben 17, dus ook niet zo oud
en sorry, maar Avril, Kelly en Ashlee zijn echt niks
dat is geen rock of wat dan ook, dat is hele slechte pop
ze schrijven hun nummers niet zelf, zingen niet altijd live (Ashlee), dragen allemaal all stars..
ppfff, erg hoor, die 3

ik draag ook all stars :hippie:
wat is er mis met all stars?
Avril schijft trouwens wel zelf nummers..

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 16:41
Leuke stelling voor iemand met LimpBizkit in zijn hotmailadres....als je het dan toch over namaak en kinderachtig hebt...

Meid, haal die gitaar, want hij is gewoon erg leuk!

nu heb je me even te pakken, maar dat is mijn oude mail, zeker 5-6 jaar geleden gemaakt
nieuwe is anders, limpb...hector@.. is mijn 'spam' mail die ik overal invul voor reclame enz., ik geloof trouwens dat ie niet eens meer bestaat ondertussen
en nog iets:
limp bizkit is wel heel erg veel beter dan Ashlee, Avril en Kelly bij elkaar..
zij schrijven (schreven) hun nummers tenmiste zelf, hadden een top gitarist en drummer
jammer dat Fred een raar mannetje was/is

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 16:42
ik draag ook all stars :hippie:
wat is er mis met all stars?
Avril schijft trouwens wel zelf nummers..

ik heb er even iets over toegevoegd, over all stars
gaat om de manier waarom

Avril kan van die 3 idd nog íets
maar Ashlee en Kelly zijn erg, vooral Ashlee
Kelly kan tenmiste zingen (American Idol)

Lies
7 juni 2006, 16:47
Tja.. het is jou menig en dat moet je toch echt zelf weten.
De bedoeling van mij was om te vragen waar ik deze gitaar kan kopen omdat ik deze erg leuk vind.. en ja hij is dan misschien wel iets kinderlijk maar dat vind ik als lief klein meisje van 15 wat van roze houd en all stars draagt nou leuk.. dus wat is je probleem?

marc_o
7 juni 2006, 16:49
nu heb je me even te pakken, maar dat is mijn oude mail, zeker 5-6 jaar geleden gemaakt
nieuwe is anders, limpb...hector@.. is mijn 'spam' mail die ik overal invul voor reclame enz., ik geloof trouwens dat ie niet eens meer bestaat ondertussen
en nog iets:
limp bizkit is wel heel erg veel beter dan Ashlee, Avril en Kelly bij elkaar..
zij schrijven (schreven) hun nummers tenmiste zelf, hadden een top gitarist en drummer
jammer dat Fred een raar mannetje was/is


Dit maakt het ook al niet beter.....
Weet je wat ruig is? Een gitarist in een semieruig rap-rock-bandje die steeds z'n gezicht verft en grote zwarte lenzen draagt, alsof ie uit een enge film komt, ja, dat is ruig, of een beetje als een robot doet, nou, dat maakt indruk...rolin'rolin'rolin
Veeeeel beter dan Avril Lavigne....die wordt stiekem aan een lekker wijf..

MichaelSS
7 juni 2006, 16:51
:cheerup: :rockon: :cheerup:

Dat was ze al :cheerup:

Lies
7 juni 2006, 16:56
jongens weer met hun eeuwige opsessie voor lekkere wijven... * zucht *

MichaelSS
7 juni 2006, 17:02
Een lekkere gitaar is ook niet verkeerd hoor !!!

marc_o
7 juni 2006, 17:04
jongens weer met hun eeuwige opsessie voor lekkere wijven... * zucht *


Zeg, jij bent toch niet opeens lelijk he? Anders is deze verdedigingsthread helemaal voor niks geweest....oh shit, je bent 15...

MichaelSS
7 juni 2006, 17:06
http://music.hotguitarist.com/images/AD_SIDE_girl_guitar_140.gif


:cheerup:

M Kactus
7 juni 2006, 17:06
Dit maakt het ook al niet beter.....
Weet je wat ruig is? Een gitarist in een semieruig rap-rock-bandje die steeds z'n gezicht verft en grote zwarte lenzen draagt, alsof ie uit een enge film komt, ja, dat is ruig, of een beetje als een robot doet, nou, dat maakt indruk...rolin'rolin'rolin
Veeeeel beter dan Avril Lavigne....die wordt stiekem aan een lekker wijf..

Jeetje :)
Weet je wat pas echt ruig is ? Lekker doorgaan op gitaristen, lekker tegendraads, terwijl het al jaren hip is om dat te doen.
Nee, Limp Bizkit is niet mijn favo groep. Nee, ik draag geen rode petjes. Maar Wes Borland is een hele gitarist. Ik weet niet of je hem ooit bezig gezien hebt, of zelfs maar gekeken hebt naar zijn werk, maar dat is best wel erg creatief.
Maar ach, die zwarte verf is natuurlijk belangrijker, hè ? Komopjoh.

Groetjes,
M Kactus

Lies
7 juni 2006, 17:31
Zeg, jij bent toch niet opeens lelijk he? Anders is deze verdedigingsthread helemaal voor niks geweest....oh shit, je bent 15...

he he he er is niets mis met mij leeftijd hoor :sneaky:

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 18:25
Jeetje :)
Weet je wat pas echt ruig is ? Lekker doorgaan op gitaristen, lekker tegendraads, terwijl het al jaren hip is om dat te doen.
Nee, Limp Bizkit is niet mijn favo groep. Nee, ik draag geen rode petjes. Maar Wes Borland is een hele gitarist. Ik weet niet of je hem ooit bezig gezien hebt, of zelfs maar gekeken hebt naar zijn werk, maar dat is best wel erg creatief.
Maar ach, die zwarte verf is natuurlijk belangrijker, hè ? Komopjoh.

Groetjes,
M Kactus

Ik heb vooraan gestaan bij concert van Limp Bizkit, ik heb de plectrum van de gitarist gevangen én ik kan je zeggen: ik heb van die show meer genoten dan van Santana laatst (stond ik ook al vooraan).

Wes Borland is super

Nova
7 juni 2006, 18:39
typisch hoor zo'n topic :D

laat dat meisje toch een gitaar kopen die zij leuk vindt..
ten eerste vroeg ze al niemand om een mening.. en dan ga je er nog zo lang over door ook.
Lies, koop die gitaar lekker en vergeet dat zielige zootje :)
Artiestje afzeiken is hier toch helemaal niet van belang..?

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 18:57
mag ze heus wel kopen hoor, maar forum zijn er ook om discusies te voeren
ik wilde dus even kwijt dat dit een kut gitaar is die waarschijnlijk ook nog eens niet klinkt(Squier)
en daarbij wilde ik ook nog even kwijt dat toen iemand over girl power begon ik overal kriebels kreeg
ik moest namelijk aan de 3 eerder genoemde artiesten denken, meteen, en ik had gelijk, ze zijn bij die meisje geliefd,
ik heb een beetje gezegd dat die artiesten zuigen, en ja, ik heb me behoorlijk ingehouden, normaal zeg ik er dan nog bij dat de mensen die daar naar luisteren zelf net zo weinig (niks dus) kunnen, of dat ze zwakzinnig zijn enz enz

Nova
7 juni 2006, 19:00
dat is heel fijn dat jij dat vindt, maar wat heeft ze daaraan? ze post toch op dit forum omdat ze verwacht geholpen te worden? Het is verder ook geen discussie maar meer iets van "ik kraak jou af, nou jij mij?"
moet zeggen dat ik het heel goed vind van Lies dat ze er gewoon niet op in gaat.
Laten we er nu over ophouden, anders loopt het alsnog uit de hand.. ik ben behoorlijk eigenwijs :D

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 19:02
ik ben ook eigenwijs

maar eehm, ik heb ook een Squier en ik gooi hem z'n beetje iedere dag op de grond uit frustratie, misschien heeft ze hier wat aan

en heb je er al over nagedacht dat deze gitaar maar één humbucker heeft? (brugpositie)

Lies
7 juni 2006, 19:06
als je zo'n hekel hebt aan je squier doe die dan weg en koop een andere..
en dat deze gitaar maar humbucker heeft vind ik niet erg want daar houd ik me toch niet mee bezig ik ben pas net 2maanden bezig met spelen.
en trouwens.. liever een squier dan een stag!

en nog iets.. ik heb niet gezegd dat ik fan ben van ashlee, kelly & Avril..
geef mij maar the strokes & the fray

MichaelSS
7 juni 2006, 19:06
Met gitaars gooien.

BEN JE GEK OFZO..... ZOU MET JOU GOOIEN.
Sorry even mijn frustratie kwijt.

Nova
7 juni 2006, 19:07
Tsja, het lijkt me ook niet echt een gitaartje dat veel kwaliteit biedt, maar dat is ook niet echt het doel ervan denk ik. Je weet het natuurlijk nooit totdat je het probeert.

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 19:08
als je zo'n hekel hebt aan je squier doe die dan weg en koop een andere..
en dat deze gitaar maar humbucker heeft vind ik niet erg want daar houd ik me toch niet mee bezig ik ben pas net 2maanden bezig met spelen.
en trouwens.. liever een squier dan een stag!

en nog iets.. ik heb niet gezegd dat ik fan ben van ashlee, kelly & Avril..
geef mij maar the strokes & the fray

strokes rock

maar eehm, ik ben ook voor een Fender aan het sparen, alleen het schiet niet op: laatst nog een buizen amp van Fender gekocht (60watt), en dat kost wel wat voor iemand van 17 (denk van iemand van 40 ook wel :P )
maar de zomer komt er aan, dus dat belooft wat (werken werken werken)

strontraper jos
7 juni 2006, 19:09
ik vind het echt een coole gitaar!
heeft zeker dat girl power gevoel in zich :)

lijkt me wel leuk om thrashmetal te maken met zo'n gitaar :p


m'n mening over avril, kelly, ... is niet gevraagd dus die hou ik lekker voor mezelf ;)

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 19:10
Met gitaars gooien.

BEN JE GEK OFZO..... ZOU MET JOU GOOIEN.
Sorry even mijn frustratie kwijt.

hahaha, het valt wel mee
maar soms dan, tja
even voor de duidelijkheid: ik heb ook nog eens de GOEDKOOPSTE Squier, en dat is niet veel !

MichaelSS
7 juni 2006, 19:10
strokes rock

maar eehm, ik ben ook voor een Fender aan het sparen, alleen het schiet niet op: laatst nog een buizen amp van Fender gekocht (60watt), en dat kost wel wat voor iemand van 17 (denk van iemand van 40 ook wel :P )
maar de zomer komt er aan, dus dat belooft wat (werken werken werken)

Ik heb laatst ook een fender gekocht. + vorige vrijdag een nieuwe AMP van fender. 65 watt. Klinkt als een trein. Niet te geloven.

En ik ben 16 dus er is nog hoop !!.

http://members.home.nl/gscheper/IMG_0088.jpg

Ow inmiddels is de fender schoon !. Ben er best wel blij mee :rockon:

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 19:12
ik vind het echt een coole gitaar!
heeft zeker dat girl power gevoel in zich :)

lijkt me wel leuk om thrashmetal te maken met zo'n gitaar :p


m'n mening over avril, kelly, ... is niet gevraagd dus die hou ik lekker voor mezelf ;)

oke, wat vind je van ze?
en vergeet de ergste van de 3 niet: Ashlee Simpson

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 19:14
Ik heb laatst ook een fender gekocht. + vorige vrijdag een nieuwe AMP van fender. 65 watt. Klinkt als een trein. Niet te geloven.

En ik ben 16 dus er is nog hoop !!.

http://members.home.nl/gscheper/IMG_0088.jpg

Ow inmiddels is de fender schoon !. Ben er best wel blij mee :rockon:

ziet er echt vet uit!
vette collectie, zeker voor iemand van 17
Fender rulezz! :P

MichaelSS
7 juni 2006, 19:16
ziet er echt vet uit!
vette collectie, zeker voor iemand van 16
Fender rulezz! :P

Maar Het komt mij ook niet zomaar binnen vallen... werken werken werken, scooter verkopen, laptop verkopen. Maja deze blijft de eerste 20 jaar wel bij me. En dan voor het 4 dubbele verkopen. :rockon:

Nova
7 juni 2006, 19:20
hehe ik zou dat nooit kunnen... 20 jaar met een gitaar doen :D
heb altijd veel bewondering voor mensen die dat wel kunnen. (niet sarcastisch bedoeld trouwens, om misverstanden te voorkomen :p)

MichaelSS
7 juni 2006, 19:22
Betekent niet dat dit mijn main gitaar is. Er komt heus wel een gibson of taylor in de loop der jaren bij.

Maar voorlopig heb ik aan deze 5 gitaren wel genoeg.

Al speel ik alleen op die fender, maar leuk voor decoratie. het doet mij meer dan een stom schilderij aan de muur van 150 euro.

marter544
7 juni 2006, 19:29
mag ze heus wel kopen hoor, maar forum zijn er ook om discusies te voeren
ik wilde dus even kwijt dat dit een kut gitaar is die waarschijnlijk ook nog eens niet klinkt(Squier)
en daarbij wilde ik ook nog even kwijt dat toen iemand over girl power begon ik overal kriebels kreeg
ik moest namelijk aan de 3 eerder genoemde artiesten denken, meteen, en ik had gelijk, ze zijn bij die meisje geliefd,
ik heb een beetje gezegd dat die artiesten zuigen, en ja, ik heb me behoorlijk ingehouden, normaal zeg ik er dan nog bij dat de mensen die daar naar luisteren zelf net zo weinig (niks dus) kunnen, of dat ze zwakzinnig zijn enz enz

Ga janken ofzo. Als iemand die muziek toch leuk vind, moet ze dat toch zelf weten? Het is ook niet mijn favo muziek (maar nog steeds beter dan Limp Kontkit, wat zijn dat een eikels zeg), maar das toch haar keuze? En dat jij toevallig een kutgitaar hebt, tja, das jouw probleem, maar lang niet alle squiers zijn kut. Tussen gibsons zit hier en daar ook wel een rotte appel, zijn nu alle gibsons kut? Zou toch niet goed zijn, want een LP standard kost je ook zo 2300 euro.

Owja, de TS vroeg waar ze die gitaar kon kopen, niet jouw mening over een paar artiesten en de kleur roze, dus hou volgende keer gewoon je mond dicht.

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 19:39
Ga janken ofzo. Als iemand die muziek toch leuk vind, moet ze dat toch zelf weten? Het is ook niet mijn favo muziek (maar nog steeds beter dan Limp Kontkit, wat zijn dat een eikels zeg), maar das toch haar keuze? En dat jij toevallig een kutgitaar hebt, tja, das jouw probleem, maar lang niet alle squiers zijn kut. Tussen gibsons zit hier en daar ook wel een rotte appel, zijn nu alle gibsons kut? Zou toch niet goed zijn, want een LP standard kost je ook zo 2300 euro.

Owja, de TS vroeg waar ze die gitaar kon kopen, niet jouw mening over een paar artiesten en de kleur roze, dus hou volgende keer gewoon je mond dicht.
tot uw orders, master.. eeh.. marter666. eeh.. maarten544, eeh.. marter544

marter544
7 juni 2006, 19:40
Zeg maar martijn :satisfie:

Nova
7 juni 2006, 20:13
klaar allemaal? :p
back to topic dan maar weer? :D

GunMetalBlue
7 juni 2006, 20:50
ik heb er even iets over toegevoegd, over all stars
gaat om de manier waarom

Avril kan van die 3 idd nog íets
maar Ashlee en Kelly zijn erg, vooral Ashlee
Kelly kan tenmiste zingen (American Idol)

shit man waar maak je je druk om! Ashlee en kelly zijn gewoon heet...
Vrouwen & gitaar & lekker lijf= heet ... Waarom moet de muziek goed zijn, DAAR DRAAIT HET NIET OM!!

shit man waar maak ik me druk om!

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 20:53
shit man waar maak je je druk om! Ashlee en kelly zijn gewoon heet...
Vrouwen & gitaar & lekker lijf= heet ... Waarom moet de muziek goed zijn, DAAR DRAAIT HET NIET OM!!

shit man waar maak ik me druk om!
je maakt zeker een grapje.. (hoop ik voor je)
en ik vind het btw heeter wanneer een vrouw niet op de gitaar muzikaal is, maar op een ander instrument zoals de piano

en die ashlee gevallen kunnen helemaal niet spelen (een Am en E akkoord noem ik geen gitaar spelen) maar ja, dat ze best heet zijn kan ik ook moeilijk ontkennen
nogmaals: ik hoop dat dit een grapje is:
'Vrouwen & gitaar & lekker lijf= heet ... Waarom moet de muziek goed zijn, DAAR DRAAIT HET NIET OM!!'

Lies
7 juni 2006, 20:57
sjonge wat een ramp zeg.. waar maken jullie je druk om? jullie ego?

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 21:00
ego, ego,
jij speelt graag met lego
hey ho
let's go

Lies
7 juni 2006, 21:01
en waar speel jij mee? powerrangers? :hippie:

Nova
7 juni 2006, 21:02
1-0 voor Lies

ga door, ik hou de score wel bij :D

Wormaap
7 juni 2006, 21:07
Kom kom kom, kinders toch. Laten we het gezellig houden.

Axelll
7 juni 2006, 21:08
ego, ego,
jij speelt graag met lego
hey ho
let's go

Hey loser!

Kap is met dan gezeik van je, snapte je de vraag die Lies stelde niet ofzo?

Zo nee: Dan ben je zelf ook behoorlijk zwakzinnig!!!

Bram+
7 juni 2006, 21:08
Hector is een echte man natuurlijk. Die snapt hoe de wereld in elkaar zit. Kelly en Avril zijn voor talentloze meisjes die op roze Fenders spelen. Limp Bizkit is muziek met ballen.

:roll:

fullorder
7 juni 2006, 21:14
Zoals al eens eerder gezegd is dit een schitterende gitaar om death metal mee te spelen.

Kijk dan ben je stoer! Als grote stoere metalgast met zo'n hello kitty het podium op lopen en een dikke bak herrie maken. Ben je een stuk cooler dan met zo'n standaard gestroomlijnde metal-ibanez met floyd rose of whatever :rockon:

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 21:14
jullie zijn echt grappig

Punkrockerke
7 juni 2006, 21:22
jullie zijn echt grappig
He lul ga eens ergens anders mensen irriteren!

Het is door zielige pubertjes zoals jij dat het forum hier net een kleuterschooltje wordt!

@ de mods: kan je zo'n mensen niet bannen? Door zo'n zeikertjes is het forum er de laatste tijd inhoudelijk sterk op achteruit gegaan...

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 21:23
He lul ga eens ergens anders mensen irriteren!

Het is door zielige pubertjes zoals jij dat het forum hier net een kleuterschooltje wordt!

@ de mods: kan je zo'n mensen niet bannen? Door zo'n zeikertjes is het forum er de laatste tijd inhoudelijk sterk op achteruit gegaan...
dat ze jou maar eens bannen
badaap

Wormaap
7 juni 2006, 21:28
Sjezus, doe allemaal eens even normaal :-\

Lies: Gewoon kopen dat ding en een lekkere bak snoeiharde takkeherrie op produceren. Ik ga hem misschien zelf ook kopen :P En dan door m'n 5150 heen >: )

interessander
7 juni 2006, 21:28
is de badaap familie van de badeend?

edit* Je kunt ook gewoon een witte squier kopen en er zelf een coole graphic op maken natuurlijk!

Hector_Tsolodimos
7 juni 2006, 21:30
is de badaap familie van de badeend?

edit* Je kunt ook gewoon een witte squier kopen en er zelf een coole graphic op maken natuurlijk!
!!goedzo!!

interessander
7 juni 2006, 21:37
Kijk dan ben je stoer! Als grote stoere metalgast met zo'n hello kitty het podium op lopen en een dikke bak herrie maken. Ben je een stuk cooler dan met zo'n standaard gestroomlijnde metal-ibanez met floyd rose of whatever :rockon:

Hij heeft ook wel goede specs (op papier) voor metal, gewoon no nonsense vaste brug, string through en maar een humbucker, perfect! en nog zo'n grote headstock ook.

Lies
7 juni 2006, 22:00
Hector is een echte man natuurlijk. Die snapt hoe de wereld in elkaar zit. Kelly en Avril zijn voor talentloze meisjes die op roze Fenders spelen. Limp Bizkit is muziek met ballen.

:roll:

wat hebben mannen toch tegen de kleur roze?
en wat badaapjes betreft wil je een kaartje naar de dierenthuin hector?
als je niet genoeg geld hebt zal ik wel voor je betalen hoor :hippie:

Bram+
7 juni 2006, 22:01
Ik niks, maar ik ben ook dan niet mannelijk als Hector denk ik.

Lies
7 juni 2006, 22:04
oh en BTW.. badeendjes zijn te vinden op de kinderafdeling
wie was hier nou kinderachtig?

Orpheo
7 juni 2006, 22:30
jongens weer met hun eeuwige obsessie voor lekkere wijven... * zucht *

ja en meiden dan niet? met hun loeren en lonken naar 'lekkere jongens'?

maar goed, on topic: ik vind t echt een supergitaar qua looks! en heel basic, een superdistortion ingooien, gaan met die banaan! (en hopen dat de hals niet krom trekt na x aantal jaar ;) )

interessander
7 juni 2006, 22:35
http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/37915206.html?return=eJwlykEKwjAQheG7FNplYhJBmRBKv cmghYTGZujMoire3cRu3v8tHoKBT4KTZzDWQcczbvfoowiB1ku heVVP3BahjCis1qyPi6JI456DGR4cpPRuMr275TrTxV4bbeP5T 6l8J2rcK1tfRwunCjtQcJ3%2F%2FgCaZSrM&df=1

In het kader van 'maak je eigen hello kitty strat'

sickpunk
7 juni 2006, 22:42
Lies vooral dat ding kopen als je em wil! hijs stijlvol! en onze vriend hector moet is eventjes wat dingen minder serieus nemen, wat minder vervelend worden, iets volwassener worden en niet meteen alles afvallen wat anders is dan zijn mening... las dat dat meisje nog niet zolang speelde(sorry als ik et verkeerd las) dan is dit best een leuk ding om mee te spelen... ik heb ook jaren op crappy bassjes gespeelt... nu fender jazz, en vanaf volgende week G&L erbij :D
nutteloos om vette goeie shit te kopen als je net bezig bent(mijn MENING)

strat58
8 juni 2006, 11:47
Nou ik zou zeggen gewoon kopen en probeer een van de eerste batch te pakken te krijgen, nieuwe producten van Fender zijn altijd erg ok als je de eerste batch te pakken kunt krijgen. Heb zo'n Kitty (gitaar) in mijn handen gehad en die was erg licht en resonant. Kun je nagaan als je hem versterkt.
Gewoon kopen is mijn advies. ziet erg zeker voordoel groep leuk uit.
en omdat nu eenmaal smaken verschillen.....
Peace Strat58

Lies
8 juni 2006, 16:04
Nou ik zou zeggen gewoon kopen en probeer een van de eerste batch te pakken te krijgen, nieuwe producten van Fender zijn altijd erg ok als je de eerste batch te pakken kunt krijgen. Heb zo'n Kitty (gitaar) in mijn handen gehad en die was erg licht en resonant. Kun je nagaan als je hem versterkt.
Gewoon kopen is mijn advies. ziet erg zeker voordoel groep leuk uit.
en omdat nu eenmaal smaken verschillen.....
Peace Strat58

dankjewel ik zal eraan denken

Hector_Tsolodimos
8 juni 2006, 17:35
wat hebben mannen toch tegen de kleur roze?
en wat badaapjes betreft wil je een kaartje naar de dierenthuin hector?
als je niet genoeg geld hebt zal ik wel voor je betalen hoor :hippie:
niks tegen de kleur roze!
mijn vaste band heet: Pink Pedal

Hector_Tsolodimos
8 juni 2006, 17:36
http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/37915206.html?return=eJwlykEKwjAQheG7FNplYhJBmRBKv cmghYTGZujMoire3cRu3v8tHoKBT4KTZzDWQcczbvfoowiB1ku heVVP3BahjCis1qyPi6JI456DGR4cpPRuMr275TrTxV4bbeP5T 6l8J2rcK1tfRwunCjtQcJ3%2F%2FgCaZSrM&df=1

In het kader van 'maak je eigen hello kitty strat'

vet vet vet

ssj3goku
8 juni 2006, 17:44
Oeh ik wil deze gitaar kopen ipv een schecter c7 hellraiser, hiermee kan je veel beter deathmetal spelen... Who needs a schecter anyway?

MonkeyFace
9 juni 2006, 02:07
Leuk om te zien, al die 'die-hard-metaaleters' hier die meteen hun testosteron niet meer onder controle hebben als er een meisje van 15 om gitaaradvies komt vragen omdat ze (eigenlijk wel gave) roze strat heeft gezien waarmee ze 'rockchick' muziek kan spelen (en nog veel meer).

1) Lies wil een Hello Kitty Strat, dus laten we even vergeten wat we zelf graag voor scheurijzer willen.

2) laat het gezever over 'nikskunners' als Ashlee, Avril en Kelly even achterwege. Stuk voor stuk hebben ze al heel wat meer bereikt dan 99% van de lui hier.

*2 cent in het potje gooit*

enne Lies: laat ze maar lullen ;)

Luke-wannabe
9 juni 2006, 03:03
Lies :rockon:
Wat een zeikerd zeg die Hector :chicken:
Vind Avril en Kelly en Ashlee cool! Gewoon omdat ze.. Kweenie. T is beter dan Ali B!
Squier Hello Kitty rockt! Niks mis met een Squier! Squiers heersen!

ssj3goku
9 juni 2006, 08:03
Hey man ik ben zelf op een squier begonnen, hartstikke goede beginnersgitaren hoor! Als Lies een Hello Kitty Squier wil moet ze die vooral kopen ;)

Kim Wilson
9 juni 2006, 09:40
Lies :rockon:
Wat een zeikerd zeg die Hector :chicken:
Vind Avril en Kelly en Ashlee cool! Gewoon omdat ze.. Kweenie. T is beter dan Ali B!
Squier Hello Kitty rockt! Niks mis met een Squier! Squiers heersen!
Hey! Don't fuck with Ali B! Ik vind hem toevallig wel wat hebben...

En wat betreft de Hello Kiity: DOEN!!! Het zijn erg goeie gitaartjes voor hun geld, en bovendien zien ze er supergaaf uit. Vette humbucker erin en je bent klaar.

Suc6!

Grtz Hans

Bram+
9 juni 2006, 11:00
Oeh ik wil deze gitaar kopen ipv een schecter c7 hellraiser, hiermee kan je veel beter deathmetal spelen... Who needs a schecter anyway?
Niemand inderdaad, dat heb je mooi geformuleerd.

Parasite
9 juni 2006, 14:07
vet vet vet

ziet eruit als een stagg s350, maar ik weet niet wat ik er nu van moet denke

Hector_Tsolodimos
9 juni 2006, 18:53
Leuk om te zien, al die 'die-hard-metaaleters' hier die meteen hun testosteron niet meer onder controle hebben als er een meisje van 15 om gitaaradvies komt vragen omdat ze (eigenlijk wel gave) roze strat heeft gezien waarmee ze 'rockchick' muziek kan spelen (en nog veel meer).

1) Lies wil een Hello Kitty Strat, dus laten we even vergeten wat we zelf graag voor scheurijzer willen.

2) laat het gezever over 'nikskunners' als Ashlee, Avril en Kelly even achterwege. Stuk voor stuk hebben ze al heel wat meer bereikt dan 99% van de lui hier.

*2 cent in het potje gooit*

enne Lies: laat ze maar lullen ;)

ze hebben idd meer bereikt dat de meesten van ons, zeg maar gerust: iedereen (toch?)
maar het trieste is dat zij zo veel succes hebben terwijl ze het helemaal niet verdienen

GunMetalBlue
9 juni 2006, 19:16
je maakt zeker een grapje.. (hoop ik voor je)
en ik vind het btw heeter wanneer een vrouw niet op de gitaar muzikaal is, maar op een ander instrument zoals de piano

en die ashlee gevallen kunnen helemaal niet spelen (een Am en E akkoord noem ik geen gitaar spelen) maar ja, dat ze best heet zijn kan ik ook moeilijk ontkennen
nogmaals: ik hoop dat dit een grapje is:
'Vrouwen & gitaar & lekker lijf= heet ... Waarom moet de muziek goed zijn, DAAR DRAAIT HET NIET OM!!'

Meen het wel!!



hormonen:sssh:

Lies
9 juni 2006, 20:38
ze hebben idd meer bereikt dat de meesten van ons, zeg maar gerust: iedereen (toch?)
maar het trieste is dat zij zo veel succes hebben terwijl ze het helemaal niet verdienen

Haha wat wil jij dan?
ook zo veel succes? verdien jij het wel dan? :sssh:

ssj3goku
9 juni 2006, 20:51
Haha wat wil jij dan?
ook zo veel succes? verdien jij het wel dan? :sssh:

volgens mij ben je pwnd :P

Hector_Tsolodimos
9 juni 2006, 21:02
Haha wat wil jij dan?
ook zo veel succes? verdien jij het wel dan? :sssh:

Nou, één ding die ik iig NIET wil is op de zelfde manier bekend worden als hun. Ik zou het denk ik best leuk vinden om beroemd te zijn, maar dan wel om een goede reden.
Ashlee Simpson is beroemd geworden omdat ze een lelijke zus heeft die bekend was, niet omdat ze o zo goed is. Ze kan namelijk helemaal NIKS, en ik kan een aardig potje gitaar spelen, en nog wat andere instrumenten bespelen. Dat is iig al een begin. Laten we zeggen: 10 x zo veel als wat zij kan. En ben ik beroemd? Nee. Kan ik (net als denk ik 85% van de mensen op dit forum) meer dan haar? JA.
Dus ik zou het eerder verdienen daar Ashlee Simpson. Maarja, ik zal nooit voor de kant kiezen van de uber pop, dus ik zal nooit net als haar worden.
Ken je deze Nederlandse artiesten? Kim-Lian, Chipz?
Die kunnen precies net zo veel als Ashlee Simpson. Niks dus (dansen telt natuurlijk niet mee, daar koop je hun single's niet voor toch?)
En nu praat ik wel meestal over Ashlee Simpson, maar Kelly Clarckson en Avril Lavigne kunnen bijna net zo weinig.
wat kan Kelly: zingen, en goed ook, alleen haar nummers zijn slecht, én ze schrijft ze niet zelf. Ook van laag niveau dus.

nja, ik heb denk ik wel weer even genoeg gezegd.

rickert
9 juni 2006, 21:37
nja, ik heb denk ik wel weer even genoeg gezegd.

te veel zelfs

Firebird
9 juni 2006, 21:41
Dude... het gaat erom dat je er keihard voor werkt... Er zijn zoveel artiesten die hun nummers niet zelf schrijven, zijn ze daarom slecht???
Misschien heb je wel een band die de allertofste show kan neerzetten die je ooit hebt gezien, maar toevallig wat minder is in goeie, pakkende nummers schrijven...

Ik ben ook geen fan van Ashlee (Avril vind ik wel oke)... Kim-Lian is trouwens wel leuk en nog n toffe chick ook.

Ff ontopic: Lies, kopen dat ding... hij ziet er echt ge-wel-dig uit... mn vriendin wil m ook hebben (en die speelt niet eens :P)

turboblues
10 juni 2006, 02:21
Hey, Elvis (ja de King) schreef ook geen eigen nummers.
Die verdiende het dus ook niet om beroemd te zijn en hopen geld te verdienen.. :)

Orpheo
10 juni 2006, 02:57
Nou, één ding die ik iig NIET wil is op de zelfde manier bekend worden als hun. Ik zou het denk ik best leuk vinden om beroemd te zijn, maar dan wel om een goede reden.
Ashlee Simpson is beroemd geworden omdat ze een lelijke zus heeft die bekend was, niet omdat ze o zo goed is. Ze kan namelijk helemaal NIKS, en ik kan een aardig potje gitaar spelen, en nog wat andere instrumenten bespelen. Dat is iig al een begin. Laten we zeggen: 10 x zo veel als wat zij kan. En ben ik beroemd? Nee. Kan ik (net als denk ik 85% van de mensen op dit forum) meer dan haar? JA.
Dus ik zou het eerder verdienen daar Ashlee Simpson. Maarja, ik zal nooit voor de kant kiezen van de uber pop, dus ik zal nooit net als haar worden.
Ken je deze Nederlandse artiesten? Kim-Lian, Chipz?
Die kunnen precies net zo veel als Ashlee Simpson. Niks dus (dansen telt natuurlijk niet mee, daar koop je hun single's niet voor toch?)
En nu praat ik wel meestal over Ashlee Simpson, maar Kelly Clarckson en Avril Lavigne kunnen bijna net zo weinig.
wat kan Kelly: zingen, en goed ook, alleen haar nummers zijn slecht, én ze schrijft ze niet zelf. Ook van laag niveau dus.

nja, ik heb denk ik wel weer even genoeg gezegd.


en je was zo goed op weg :(

for your information: kelly clarkson schrijft WEL zelf. ashlee simpson en avril niet, daar heb je weer gelijk in. en wat avril lavigne 'gedaan' heeft... ach geen idee... de pseudo-punk naar de massa (terug)gebracht, maar ach, das geen verdienste.

Hector_Tsolodimos
10 juni 2006, 11:10
Hey, Elvis (ja de King) schreef ook geen eigen nummers.
Die verdiende het dus ook niet om beroemd te zijn en hopen geld te verdienen.. :)

maar die kon tenmiste nog íets

Hector_Tsolodimos
10 juni 2006, 11:13
en je was zo goed op weg :(

for your information: kelly clarkson schrijft WEL zelf. ashlee simpson en avril niet, daar heb je weer gelijk in. en wat avril lavigne 'gedaan' heeft... ach geen idee... de pseudo-punk naar de massa (terug)gebracht, maar ach, das geen verdienste.

ik heb Kelly zelf horen zeggen dat ze dat niet doet, interview..
aan een aantal nummers heeft ze 'meegewerkt' en 'meegedacht'
zal dan wel hebben gezegd dat ze het refrein niet 2x maar 4x wilde doen

nee, geef mij maar muziek met een beetje niveau

Luke-wannabe
10 juni 2006, 13:33
Hey! Don't fuck with Ali B! Ik vind hem toevallig wel wat hebben...

En wat betreft de Hello Kiity: DOEN!!! Het zijn erg goeie gitaartjes voor hun geld, en bovendien zien ze er supergaaf uit. Vette humbucker erin en je bent klaar.

Suc6!

Grtz Hans
:seriousf: Jij vind Ali B cool?

Braindead
10 juni 2006, 13:47
En wat betreft de Hello Kiity: DOEN!!! Het zijn erg goeie gitaartjes voor hun geld, en bovendien zien ze er supergaaf uit. Vette humbucker erin en je bent klaar.

Suc6!

Grtz Hans


Hmm, op zich een goed advies, maar uh... Weet Lies wat een humbucker is? en ten 2de hoe ze die erin moet stoppen? Solderen etc.... :)

Maar ik sluit me bij dit advies aan. Koop gewoon lekker die gitaar. En die "betere" humbucker (Dimarzio-Seymour Duncan, als het maar high output is...) zetten ze er vast wel ergens voor je in.

Jeroenvanhulsteijn
10 juni 2006, 13:56
Bij www.promusicstore.nl hebben ze hem ook. Staat bij "Hot items" voor 239.

Orpheo
10 juni 2006, 14:18
ik heb Kelly zelf horen zeggen dat ze dat niet doet, interview..
aan een aantal nummers heeft ze 'meegewerkt' en 'meegedacht'
zal dan wel hebben gezegd dat ze het refrein niet 2x maar 4x wilde doen

nee, geef mij maar muziek met een beetje niveau

oh, en jij bepaalt wat muziek met niveau is? dude, kap met die arrogante houding! t siert je echt niet.

@ jorienR:
okay, dan ben ik dus abuis wat avril betreft.

maar dat die simpson gewoon meelift met haar zus, daar is iedereen t wel over eens geloof ik ;)

Dirk W
10 juni 2006, 15:43
ik heb Kelly zelf horen zeggen dat ze dat niet doet, interview..
aan een aantal nummers heeft ze 'meegewerkt' en 'meegedacht'
zal dan wel hebben gezegd dat ze het refrein niet 2x maar 4x wilde doen

nee, geef mij maar muziek met een beetje niveau

Hey, zei jij niet zojuist dat je genoeg gezegd heb?

bat
10 juni 2006, 16:08
oh, en jij bepaalt wat muziek met niveau is? dude, kap met die arrogante houding! t siert je echt niet.
Je probeert een discussie te winnen van een puber. Dat gaat je niet lukken.

Voor de rest: toffe gitaar. Sparen dus.

Maar goed, dat gaat nog wel een paar keer gezegd worden tussen de prietpraat over muzikale (wan)smaak door.

Bram+
10 juni 2006, 16:47
Laatst was er op MTV The Rise and Rise of Avril Lavigne voor, en daar kwam dus duidelijk in voor dat ze WEL haar eigen nummers schreef! En wat betreft Kelly Clarkson heb ik geen idee, maar ik weet wel dat dat ene nummer wat ze nu heeft ("Breakaway" ofzo) is geschreven door Avril Lavigne!
Wat ik overigens echt een goed nummer vind (Breakaway inderdaad). Het is misschien een 'luchtig nietszeggend' album dat een beetje té slepend wordt aan het eind, maar Kelly Clarkson kan wél zingen (ook live) en het rockt lekker weg hier en daar. Prima autorij/schoonmaakmuziek.

Aimé
10 juni 2006, 17:20
Ik ben 17, dus ook niet zo oud
en sorry, maar Avril, Kelly en Ashlee zijn echt niks
dat is geen rock of wat dan ook, dat is hele slechte pop
ze schrijven hun nummers niet zelf, zingen niet altijd live (Ashlee), dragen allemaal all stars.. (heb niks tegen all stars, heb ze er zelf 2, het gaat om de manier waarop: we dragen all stars dus houden we van rock)
ppfff, erg hoor, die 3

Dude, waarom maak je je in hemelsnaam zo druk...
Maakt toch niet uit wat zij wil kopen, je hebt er geen bal over te zeggen
En tegenwoordig beroemd worden hangt volgens mij (yep, volgens mij, heb je ooit) gewoon af van de connecties die je hebt.

edit: by the way, ik ben eigenlijk ook erg geinteresseerd in die gitaartjes, maar ben ze in België nog nooit tegengekomen...zo'n roze is té hard haha

o1251
10 juni 2006, 18:18
maar die kon tenmiste nog íets

Hij kon meer omdat hij goede songwriters had, (hij was ook goed)Ashley kan goed zingen anders had ze echt geen platencontract gehad. Hou gewoon op met zijken want je herhaalt je domme dingen steeds, je hebt al 10 keer gezegt dat je het een kutgitaar vind maar als Lies hem wilt kopen laat haar dan lekker of ga je naar die winkel toe en zeg je dat ze hem niet aan Lies mogen verkopen? en BTW je zegt wel dat Squier kutgitaren zijn maar je hebt er zelf ook een gekocht. think about it :satisfie:

ssj3goku
10 juni 2006, 19:32
Wat doen we weer moeilijk.

Lies ziet een gitaar die ze leuk vind. Ze speelt erop en koopt em.

Is dat nou zo moeilijk?

vulvasonic
10 juni 2006, 20:31
Wat doen we weer moeilijk.

Lies ziet een gitaar die ze leuk vind. Ze speelt erop en koopt em.

Is dat nou zo moeilijk?

Precies. Het is een leuk ding, ziet er goed uit en zo beroerd is ie niet.
Bovendien, Lies heeft al eeuwen niet meer gereageerd, dus waarom doen wij het nog?

Lies
11 juni 2006, 09:53
Precies. Het is een leuk ding, ziet er goed uit en zo beroerd is ie niet.
Bovendien, Lies heeft al eeuwen niet meer gereageerd, dus waarom doen wij het nog?

Ik ben er nog hoor!
alleen voel ik me niet echt geroepen om te reageren op onze vriend hector met zijn.. laten we maar zeggen puberende gedrag over zn 'geweldige' eigen mening. Avril rock's dr eerste album dan de rest vind ik minder maar dat is toch ook gewoon wat ik ervan vind! en ja hector begin er maar niet over dar ik ook een puberend ***** kind ben, maar ik weer me tenminste een beetje in te houden. misschien is het een idee voor je om je agressie kwijt te raken door met je oh zo vreselijke squier gitaar te gaan gooien? eigelijk nogal zonde want er zijn genoeg mensen die heel graag zo'n gitaar willen en eerst nog een half jaar moeten sparen totdat ze het zich eindelijk kunnen veroorloven..

vulvasonic
11 juni 2006, 12:31
Ik ben er nog hoor!
alleen voel ik me niet echt geroepen om te reageren op onze vriend hector met zijn.. laten we maar zeggen puberende gedrag over zn 'geweldige' eigen mening. Avril rock's dr eerste album dan de rest vind ik minder maar dat is toch ook gewoon wat ik ervan vind! en ja hector begin er maar niet over dar ik ook een puberend ***** kind ben, maar ik weer me tenminste een beetje in te houden. misschien is het een idee voor je om je agressie kwijt te raken door met je oh zo vreselijke squier gitaar te gaan gooien? eigelijk nogal zonde want er zijn genoeg mensen die heel graag zo'n gitaar willen en eerst nog een half jaar moeten sparen totdat ze het zich eindelijk kunnen veroorloven..

Sterker, ik wil er zelf ook een!
Het is wel waar dat wil je deze gitaar echt goed bruikbaar maken er zelf nog een aantal dingen aan zal moeten laten doen. Maar dat geldt voor de meeste gitaren (zo niet alle) in deze prijsklasse. Feit is dat je een coole gitaar hebt waar je mee vooruit kunt. Alle mindere onderdelen zijn uiteindelijk te vervangen.

En voor wat betreft het geluid......, de meeste elementen waarmee mensen hun gitaar upgraden geven een bepaald karakter aan de klank. Soms kan het juist heel prettig zijn om een neutraal geluid te hebben. Vrijwel niemand heeft op de gitaar gespeeld, maar iedereen weet bij voorbaat al dat de elementen niet goed zijn. Vreemd.

Ik heb zelf een goedkope Fender met humbucker en ik heb nog nooit overwogen om de humbucker te vervangen, omdat ik het geluid zo lekker vind. :)

djgitarist
11 juni 2006, 12:58
Mijn 1e gitaar was ook een squier met een humbucker element bij de brug. Die hello kitty heeft alleen een volume knop, geen toon-regeling potmeter, daardoor krijg je volgens mij een nog hogere output = vettere sound.

Ik vind die gitaar stiekum eigenlijk ook wel cool! Toen ik mijn 1e electrische gitaar kocht, had ik in het segment onder de 500 gulden maar keuze uit 2 modellen: een squier sunburst stratocaster of een rode vantage sg! Ik vind het een goede zaak dat er meer keuze is voor de beginnende gitarist.

Kim Wilson
12 juni 2006, 09:04
:seriousf: Jij vind Ali B cool?
Ja, ik vind hem wel tof ja. Niet qua muziek, maar gewoon zijn persoonlijkheid. Iets wat ik bij jou nou helemaal níet heb...

Lies
17 juni 2006, 22:08
Ali B is best grappig alleen niet mijn ding..

Even een Update,
Sinds vandaag ben ik in het bezit van mijn eigen gitaar!!
geen Hello kitty maar een 'gewone' Strat van squier! een zwarte een kado van mijn lieve pappie! ik ben er echt super blij mee!!

vulvasonic
17 juni 2006, 23:18
Ali B is best grappig alleen niet mijn ding..

Even een Update,
Sinds vandaag ben ik in het bezit van mijn eigen gitaar!!
geen Hello kitty maar een 'gewone' Strat van squier! een zwarte een kado van mijn lieve pappie! ik ben er echt super blij mee!!

Gefeliciteerd, Lies. :D
FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!

hoofd
17 juni 2006, 23:39
Idd, congratz Lies!! En je kan er altijd nog een Hello Kitty sticker opplakken ;)

ssj3goku
18 juni 2006, 00:28
Gefeliciteerd Lies! Veel plezier ermee, en heel veel spelen he? ;)

MichaelSS
18 juni 2006, 09:16
Felici....

Wel foto's he :)

Lies
18 juni 2006, 11:47
dankjulliewel allemaal :)
foto's zal ik vanmiddag wel even maken

Wizz
18 juni 2006, 11:58
Gefeliciteerd !
Ik heb vele tientallen gitaren van Gibson, Fender, Rickenbacker, Gretsch en nog zo wat merkjes, maar ik speel vooral op mijn Squier Stratje. En hij is nog helemaal origineel : Never shoot a winning horse.

Wizz

Lies
18 juni 2006, 22:36
Bij deze de foto's:

http://img430.imageshack.us/img430/1661/dsc004178nm.jpg (http://imageshack.us)

http://img430.imageshack.us/img430/694/dsc004087bs.jpg (http://imageshack.us)

http://img74.imageshack.us/img74/9863/dsc004116vm.jpg

http://img307.imageshack.us/img307/1977/dsc004131pu.jpg

http://img307.imageshack.us/img307/9081/dsc004190ey.jpg

http://img430.imageshack.us/img430/4118/dsc004312el.jpg

G.G.
18 juni 2006, 23:10
Goeie keus Lies


Het is wel waar dat wil je deze gitaar echt goed bruikbaar maken er zelf nog een aantal dingen aan zal moeten laten doen. Maar dat geldt voor de meeste gitaren (zo niet alle) in deze prijsklasse. Feit is dat je een coole gitaar hebt waar je mee vooruit kunt. Alle mindere onderdelen zijn uiteindelijk te vervangen.


Een van mijn favoriete gitaren was precies dezelfde (alleen dan ongeveer 15 jaar ouder).

Na een aantal jaren de witte slagplaat uitgevijld en een Seymour Duncan Jeff Beck humbucker bij de brug geplaatst. Weer later een Floyd Rose tremelo geplaatst. toplock op de hals gezet en gotoh stemmechanieken geplaatst. Hele hals van scallops voorzien. Daarna de witte slagplaat vervangen voor een zwarte 3 ply. Witte knoppen vervangen door zwarte. Hals element vervangen voor een DiMarzio PAF.

Ik geloof dat dat het wel zo'n beetje was. Deze gitaar is fantastisch en gaat nooit meer weg.

gefeliciteerd met je squire. Het is gewoon een prima gitaar die heel gemakkelijk is aan te passen naar je wensen mocht later blijken dat ie op bepaalde punten niet voldoet aan je eisen

De mijne:

http://img376.imageshack.us/img376/4813/image000783bw.jpg

Lies
19 juni 2006, 11:08
dankjewel maar aanpassen zal nog niet nodig zijn hoor!

MichaelSS
19 juni 2006, 11:36
Niceeeee :chicken:

Hoeveel watt is die amp ? 20 ?

Trouwens met een zwarte slagplaat is hij helemaal super! maja zo is hij natuurlijk ook gaaf.

Kim Wilson
19 juni 2006, 12:07
Hoeveel watt is die amp ? 20 ?


Ik denk 10, gezien het typenummer (SP-10) ;)

vulvasonic
19 juni 2006, 13:14
En nog gefeliciteerd met je verjaardag, Lies. :cheerup:

stefke_m
19 juni 2006, 13:16
Proficiat met je nieuwe gitaar! Het lijkt idd niet slecht, die amp is ook erg tof!

iwamoto
19 juni 2006, 14:10
En nog gefeliciteerd met je verjaardag, Lies. :cheerup:oei idd, nog gefelicitflapstaart he! maare, aanpassingen kunne ook klein zijn, of een klein iets van jezelf erop zetten, ik had op een gegeven moment een chinese geluksmunt aan mn strat gehangen, hehe, mischien werkte het wel echt :D

Lies
19 juni 2006, 21:35
thnx guys! :hippie:

Ehick
24 juni 2006, 22:32
musicallin in Noordwijk ZH heeft (had) er een hangen.

www.musicallin.nl