PDA

View Full Version : Dream Theater - Overture 1928 & Strange Deja vue in een :)



DTmaster
7 juni 2006, 12:38
Hallo

Ik heb ff 2 nummers opgenomen om de uitdaging aan te gaan voor mij zelf :) , zijn nogal lastige nummers dus soms kan ik ff uit de maat gaan maar ik denk dat het geheel wel aardig gelukt is. Laat me weten of daar ook zo over denkt (of niet) :)



Veel plezier


http://www.putfile.com/dtmaster


filename: Dream Theater - Overture 1928 en Strange Dejavue.mp3

Nickname
7 juni 2006, 13:34
Klinkt goed :rockon:

DTmaster
7 juni 2006, 14:14
Ok bedankt

Greetz

DT

interessander
7 juni 2006, 21:42
Klinkt zeker goed maar naar mijn smaak iets te veel delay, voor de slagpartijen dan.

jw009
7 juni 2006, 23:19
Vet man!!! Echt heel lekker gespeeld, hier en daar wat dingen die iets anders klinken dan op de cd maar voor de rest heerlijk!

Anders Destium
7 juni 2006, 23:44
Inderdaad erg goed gespeeld, sommige stukjes zijn inderdaad niet precies het origineel maar het is wel strak steeds als je weer invalt!

MusicManMaestro
7 juni 2006, 23:52
Prachtig gedaan , je bent behoorlijk productief de laatste tijd zeg.
Keep them coming , want ik luister graag naar jou covers :)

DTmaster
8 juni 2006, 00:29
ok bedankt, en tsja die Reverb die hoor ik nooit zo goed als ik opneem daarom doe ik hem dan maar lekker vol :)


Thanx allemaal

interessander
8 juni 2006, 09:37
Pardon, dan bedoelde ik de reverb, blijft een vet nummer!

Maiden Michiel
8 juni 2006, 13:54
Ik weet niet hoe lang je al speelt maar ik vind het geheel wel heel erg klinisch overkomen! Werk aan je vibrato en toon.
Ik heb dit nummer ook geprobeerd en ik hoor dat je bij de snelle loopjes zo improviseert dat je het snelle loopje niet hoeft te maken. Dat vind ik vooral bij dit nummer wel jammer.

DTmaster
8 juni 2006, 18:45
welke loopje Improviseer ik dan ?>?? want dit was eigenlijk de eerste keer dat ik alles volgens de plaat deed behalve dat ene solotje voor de overture 1928 riedel aan het einde maar dat heb ik bewust gedaan om mijn ding gewoon wou doen :)

Scali
11 juni 2006, 16:06
Klinkt best okee, maar ik sluit me bij Michiel aan... sommige stukjes zijn net ff niet spot-on qua bends of vibrato (nou vind ik Petrucci daar zelf ook geen ster in, maar toch). Als je lead speelt, moet je het ook echt brengen als een zanger, als het ware. Vind ik dan. Probeer iedere noot te laten spreken en raak te laten zijn.

DTmaster
11 juni 2006, 19:04
nee dat klopt ook , ik moest nog duidelijk groeien in het nummer maar nu heb ik hem helemaal OK !:)