PDA

View Full Version : Hallo daar!



Rockamronald
6 juni 2006, 22:46
Heey mensen!


Vanuit Enschede zal ik me eens ff voorstellen. Ik ben Ronald, 19 jaar en ik speel een paar jaar gitaar. Ik hou van veel soorten muziek, hoeft niet eens rock te zijn.. Maar natuurlijk blijft rockmuziek wel het gaafst, helemaal omdat je het zelf kunt gaan spelen! Afgelopen weekend ben ik op Rock am Ring geweest, helemaal fantastisch!! :rockon: Nog meer mensen daar geweest btw???
Metallica was goed, jammer dat ze heel master of puppets speelde.. die ken ik dan weer net niet zo goed:S En een flinke toegift, daardoor bloodhound gang gemist:S. Guns 'n Roses (Axel met zn nieuwe band) was nog beter! Net als onze Anouk!
Minpuntje was het ontbreken van mijn favoriet Greenday, dit ben ik ook veel aan het spelen met een vriend van me.

Jammer genoeg heb ik er niet zoveel tijd voor gehad sinds ik ben begonnen, omdat ik ook ben gaan studeren.. Toch heb ik ook door Rock am Ring weer extra motivatie om er met gitaar eens ff flink tegen aan te gaan! Daarnaast heb ik een tweedehands versterker gekocht: marshall valvestate 8080, veeeel beter dan wat ik eerst had;) Hier sluit ik mijn ouwe vertrouwde squier op aan en ik heb in Enschede hier nog een akoestische gitaar. Aan de apparatuur ligt het dus niet:D

Het forum hier lijkt me echt relext, er zijn zat gave onderwerpen!

Groeten Ronald

Tho
6 juni 2006, 23:40
Hey Ronald!
Welkom op het forum dan maar :hippie: