PDA

View Full Version : Nieuwe AMP



Nine-Inch-Niek
6 juni 2006, 12:51
Kennen jullie dat.. heb je eindelijk beslist welke top je graag als 2e wil hebben... zegt de muziekboer ja je mot nog ff wachten hij komt de derde week van augustus GRRRRR moet ik nog zo lang wachten op mijn Randall RM100m :S

Wie heeft er ook wel eens zoiets gehad?? dat je dacht JA!!! en het NEE!! was...??

robert-gitarist
6 juni 2006, 13:19
RM100 bestaat toch al een tijdje? :stop:

Scali
6 juni 2006, 13:21
Had ik met m'n Zoom G9.2tt.
Die werd ergens halverwege 2005 aangekondigd, samen met de G2 en G7.
Ik wilde net aan modeling gaan beginnen, en twijfelde of ik de Vox Tonelab SE moest kopen. Toen zag ik de aankondiging voor de G9, en besloot maar even te wachten, want dat zag er indrukwekkend uit.
Paar maanden later kwam de G2... Dan zal de G9 ook wel snel komen, dacht ik...
Viel tegen... nog een paar maanden later, kwam eindelijk de G7... Nou... nu moet het toch niet lang meer duren?
Maar nee hoor, pas in mei 2006 was ie eindelijk in de handel. Maar even wachten totdat een winkel in de buurt er eentje heeft...
Niet dus... ofwel ze verkopen geen Zoom, of ze hebben alleen de G2, en soms de G7. Of ze zijn al weer uitverkocht.
Uiteindelijk maar besloten om er eentje in Duitsland te bestellen, toen ik hem op voorraad zag.

In de tussentijd had ik al een nieuwe versterker gekocht, omdat ik toch *iets* moest hebben... :)
Maar nu heb ik dus de rare situatie dat ik aan de ene kant de G9 niet echt meer nodig had, omdat m'n oude Zoom 8080 met de versterker in de loop eigenlijk praktisch dezelfde resultaten gaf. En aan de andere kant had ik die versterker niet hoeven kopen, omdat de G9 dermate goede modeling heeft, dat het verschil met de echte versterker niet te merken is.
Maargoed, ik zal niet de eerste gitarist zijn die gear heeft die ie eigenlijk niet nodig heeft.

Ik twijfel er nu wel aan of ik m'n oude versterker niet moet verkopen. Maarja, daar heb ik ruim 10 jaar op gespeeld, dus eigenlijk is het gewoon een hele goede vriend. En hij levert ook te weinig op om interessant te zijn.
De nieuwe versterker kan wel weg, die levert meer op, maar ten eerste vind ik die versterker veel te leuk, en ten tweede kan ik het op de een of andere manier niet verdragen om terug te gaan naar een 'mindere' versterker (hoewel je dat met de G9 eigenlijk niet hoort... je hoort wel dat de oude stereo is en de nieuwe niet... moeilijk).

Dus ach he :)

Rwin
6 juni 2006, 13:32
Met die termijnen zou ik zeggen (bij een product wat al lang leverbaar is in heel NL) :

Toedeloe muziekboer, ik ga naar je concullega...

Jimwoud
6 juni 2006, 15:19
Dan moet die concullega hem wel hebben staan natuurlijk. Denk niet dat er veel in NL zijn.

hassent
6 juni 2006, 15:59
Had ik met m'n Zoom G9.2tt.
Die werd ergens halverwege 2005 aangekondigd, samen met de G2 en G7.
Ik wilde net aan modeling gaan beginnen, en twijfelde of ik de Vox Tonelab SE moest kopen. Toen zag ik de aankondiging voor de G9, en besloot maar even te wachten, want dat zag er indrukwekkend uit.
Paar maanden later kwam de G2... Dan zal de G9 ook wel snel komen, dacht ik...
Viel tegen... nog een paar maanden later, kwam eindelijk de G7... Nou... nu moet het toch niet lang meer duren?
Maar nee hoor, pas in mei 2006 was ie eindelijk in de handel. Maar even wachten totdat een winkel in de buurt er eentje heeft...
Niet dus... ofwel ze verkopen geen Zoom, of ze hebben alleen de G2, en soms de G7. Of ze zijn al weer uitverkocht.
Uiteindelijk maar besloten om er eentje in Duitsland te bestellen, toen ik hem op voorraad zag.


Je vergat nog te vertellen dat ik 'm toen net voor je neus weg heb gekaapt en je dus nog een week moest wachten :rockon:

Rwin
6 juni 2006, 16:21
Dan moet die concullega hem wel hebben staan natuurlijk. Denk niet dat er veel in NL zijn.

Als je in Arnhem woont, dan is er meer dan alleen NL ;)
En als je toch al weet wat je wilt dan werkt het www ook nog eens mee! Vooral bij niet natuurlijke producten als mechanische amps. (gitaar is/voelt altijd anders natuurlijk, maar amps zijn standaard _in principe_ hetzelfde)