PDA

View Full Version : Bon Jovi Bounce Tour 2003



FireBlade
15 november 2002, 19:45
Hey luitjes! Ik ga met een kameraad van me naar dit concert! Heb der nu al zin in, ookal ist pas op 3juni 2003 :grin: Gaan er nog meer van jullie heen? Laat et me weten! Cya all!

Phizer
15 november 2002, 20:21
ja hij sleept mij dus mee :razz:
nee serieus, het lijkt me echt ontzettend vet!!!

FireBlade
15 november 2002, 20:22
gehehehe :wink:
gaan er nog meer??

wanna1
16 november 2002, 20:31
Yep
ik hoop alleen dat ze het dak open laten
anders klinkt het zo GODVERDOMME vreselijk KUT !!!!

MAY
16 november 2002, 20:32
Ik ga ook met 4 maten naar Bon Jovi. Heb het eignelijk niet zo op stadion concerten maar als je naar bon jovi gaat heb je geen keus. Ik ben eigenlijk wel benieuwd, het is de eerste keer dat ik bon jovi live zal zien. Alhoewel de show wel veel hetzelfde zal zijn als de vorige ( ik heb beide shows op video ).

FireBlade
17 november 2002, 15:00
Wanne1, ik ben vorig jaar ook naar Bon Jovi in de ArenA geweest, met et dak dicht, ik vond het zeker niet kut klinken hoor! Reken er maar op dat 3juni et dak gewoon dicht zit..greetz

wanna1
17 november 2002, 16:47
De Kuip = openlucht = Topper
De Goffert = openlucht = Topper
Gelredome = dak dicht = kutgeluid
Arena = dakdicht = nog veel kutter geluid,
en veel te zacht !!
(en nee ik stond niet achteraan)
ach ja

MAY
17 november 2002, 22:16
Ik heb nog nooit een stadionconcert bezocht, maar ik vraag me af of je uberhaupt wel een lekker geluid hebt in een stadion?? Ik vond het geluid in een realtief grote zaal als de ahoy al niet al te best.

FireBlade
18 november 2002, 19:07
hmmz.. jij zegt et wanna1.. ik ben et er niet mee eens maar boeien! et wordt vast te gek! en over de "ahoy-sound" heb ik idd meerdere negatieve verhalen gehoord. greetz