PDA

View Full Version : Amp Pimpen



future2future
5 juni 2006, 01:07
Ik heb een Mesa Mark IV, gewoon in het zwart.

http://myspace-007.vo.llnwd.net/00709/70/09/709079007_l.jpg


Nog ideeen hoe ik em kan pimpen? zat zelf te denken aan een krokodillen achtige print. Brand maar los!

provisus
5 juni 2006, 01:21
Een vaas met mooie bloemen er op zetten (nep bloemen met geen water erin natuurlijk, dadelijk stoot je em om! :O)

Hector_Tsolodimos
5 juni 2006, 01:44
als je er krokodillen dingen mee wilt doen, dan verneuk je em vast
zo is ie behoorlijk vet, houden zo

SimonS
5 juni 2006, 10:13
iemand heeft hier zoŽn Koch Top die bekleed is met dat zachte, pluizige stof. Koop dat in tijgerprint, big P*I*M*P*I*N*G

AART
5 juni 2006, 10:23
Je kan een andere grillcloth erop doen(niet moeilijk bij de Mark IV top).

Je kan ook een ander topje maken met een andere kleur tolex erop, maar das een hoop werk.

AART
5 juni 2006, 10:25
http://www.mesaboogie.com/gallery/gallery.php

daar kan je ene hoop inspiratie opdoen.

Ook leuk voor mensen die dachten nog geen GAS te hebben :satisfie:

future2future
5 juni 2006, 11:05
Zoo staan erge amps daar man! GAS GAS GAS!!!

brunodb
5 juni 2006, 11:18
je kan anders gewoon wildvreemde mensen ermee laten spelen en er geld voor vragen. Dat is pas Pimpen! :p

chennie
5 juni 2006, 15:44
Je kan er beter van afblijven =) Zo is die precies goed.

hoofd
5 juni 2006, 16:10
Onzin, gewoon lekker oppimpen!! Zo helemaal zwart is zo saai...gewoon knalrode tolex en een pimpelpaarse grillcloth! :soul:

Ik hoef mijn amp gelukkig niet te pimpen, daar zit standaard snakeskin tolex op :rockon:

Negative K3 fan
5 juni 2006, 16:16
je kan anders gewoon wildvreemde mensen ermee laten spelen en er geld voor vragen. Dat is pas Pimpen! :p

+1

9 10 11 12 13

caliban
5 juni 2006, 19:28
Als je hem niet goed vindt mag je hem ook altijd aan mij geven :p:p
Ik vind auto's eerder iets om te pimpen

Lock en Load
6 juni 2006, 23:19
Je set ziet er zoo al te vet uit. Gewoon zo laten en pomp je geld in iets anders leuks.

vulvasonic
6 juni 2006, 23:38
Het zou ook komisch zijn als je er een bak omheen timmert die je zo bewerkt alsof het echt brandhout is, bij elkaar gehouden door roestige stukken ijzer en schroeven en moertjes en stukken tape, gaten er in, houtrot, etc.
Dit alles een weinig schots en scheef uiteraard. De knoppen vervangen door diverse exemplaren van allerlei verschillende typen (denk ook aan oude gasfornuizen bijvoorbeeld), een roestige frontplaat........

Lijkt mij gaaf. Het idee om een oude 'machine' achter me te hebben die klinkt als een KLOK!



Ander idee: Je bouwt een plexiglazen behuizing met een ruimte van 20 cm om de volledige set heen (wel prijzig). Onder en bovenin de behuizing hang je blauwe TL lichten........., aan de achterzijde maak je strips voor de koeling.


Ik noem maar iets.

future2future
7 juni 2006, 00:21
Het zou ook komisch zijn als je er een bak omheen timmert die je zo bewerkt alsof het echt brandhout is, bij elkaar gehouden door roestige stukken ijzer en schroeven en moertjes en stukken tape, gaten er in, houtrot, etc.
Dit alles een weinig schots en scheef uiteraard. De knoppen vervangen door diverse exemplaren van allerlei verschillende typen (denk ook aan oude gasfornuizen bijvoorbeeld), een roestige frontplaat........

Lijkt mij gaaf. Het idee om een oude 'machine' achter me te hebben die klinkt als een KLOK!



Ander idee: Je bouwt een plexiglazen behuizing met een ruimte van 20 cm om de volledige set heen (wel prijzig). Onder en bovenin de behuizing hang je blauwe TL lichten........., aan de achterzijde maak je strips voor de koeling.


Ik noem maar iets.


Dat zijn de betere ideen!

BLOK182
7 juni 2006, 11:51
Ik zeg: purple tolex! Zwart/paars is bloedgeil! Maar dat van die afgetrapte ouwe bak lijkt me ook erg gaaf! Alleen vind ik het beter passen bij een "simpele" amp a la London City dan bij een hightech Mark IV.

vulvasonic
7 juni 2006, 16:52
Dat zijn de betere ideen!

Laat sowieso even weten wat je doet. Ik ben zeer benieuwd!