PDA

View Full Version : advies gevraagd



sregor
4 juni 2006, 17:34
Ik ben dus al een tijd aan het kijken naar een mooie versterker, maar heb er technisch gezien echt geen veratand van. Nu heb ik deze (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=62030) zien staan en ik ben nieuwsgierig!
Ik heb nog nooit eerder 2e hands iets gekocht laat staan via internet, maar aangezien deze niet meer gemaakt worden heb ik geen andere keus. Mijn vraag aan jullie kunnen jullie me helpen met tips over hoe ik dit aan moet pakken zonder dat ik straks 850,- uitgeef en met een brakke versterker of geen versterker zit.

Is dit een redelijke prijs?
hoe check je of het betrouwbaar is?
Wat kan ik bekijken om te zien of ie in goede staat verkeerd?
ETC...

Alvast bij voorbaat dank (ik weet dat ik schijterig over kom, maar ik vind 850 EU een hele boel doekoes)

brunodb
4 juni 2006, 20:15
lijkt mij een leuke deal. misschien kan je er nog wat aan afbieden, maar je zal er zeker geen spijt van hebben door die versterker aan te schaffen.

bevalt ie dan na een tijdje toch niet helemaal, dan kan je hem altijd opnieuw doorverkopen zonder veel verlies aan te doen

sregor
4 juni 2006, 21:27
stel ik ga langs.. waar kan/moet ik dan op letten om te weten dat de amp ok. Moet ik bv de buizen nog laten vervangen etc..

(er staat wel dat de eindbuizen net vervangen zijn maar toch!)

Zijn er mensen die dit vaker zo gedaan hebben via internet en hoe deden jullie dat dan?

brunodb
4 juni 2006, 22:54
gewoon hem uittesten, luisteren of hij goed klinkt. hij beweert dat de lampen vervangen zijn, vraag hem dan achter een bewijsje hiervan ofzo.

maar op zich, als hij goed klinkt en alles werkt, kan er weinig fout gaan. en lampen moet je sowiezo zelf ook af en toe vervangen.

Eko
5 juni 2006, 11:39
Even voor de goede orde...Er zit geen box bij met speakers. Je kunt er thuis dus niet zo op spelen. Ik weet niet of je daar over na gedacht had?!

BLOK182
5 juni 2006, 12:54
En vraag de verkoper ff of ie een speakerkast heeft staan. Ja het klinkt dom maar het zal je overkomen dat die vent net alleen de top thuis heeft staan, kan je em nog niet goed testen/horen:-) Anders kan je zelf nog een eigen cab meesjouwen.