PDA

View Full Version : waar een epiphone electar Tube 30



a.c.
4 juni 2006, 15:57
Wie weet een winkel waar ze de oude Epiphone electar Tube 30 combo verkopen? (behalve de Plug, die vraagt er veel te veel voor!).
Ben er naarstig naar op zoek...

Dude
4 juni 2006, 15:59
volgens mij heeft feedback rotterdam er een staan

Wizz
4 juni 2006, 16:40
Waarom zou je die in vredesnaam willen hebben ? De helft ging in de winkel destijds al in rook op...

Wizz

a.c.
4 juni 2006, 17:54
Tja waarom wil ik er een? Onze mondharmonica speler kwam er mee aanzetten als lichte repetitieversterker i.p.v. bassman. Ik plugde erin en het klonk perfect met een vet randje, goede compressie bij een goed volume. Het is een koreaans barrel, maar dit leek me goed voor kleine optredens. Zit eerlijk wel een beetje te twijfelen of de electar een hele gig blazen wel aankan. Het exemplaar waar ik op speelde werd wel pisheet. Als betaalbaar alternatief misschien een fender blues junior met fatsoenlijke speaker zou ook kunnen.
Hebben die electars de naam onbetrouwbaar te zijn???

Wizz
4 juni 2006, 18:16
Hebben die electars de naam onbetrouwbaar te zijn???

Ze zíjn onbetrouwbaar. Als je hem voor een paar tientjes kunt kopen : Leuk. Breng je hem vervolgens meteen naar een goede amp-dokter om hem voor een paar honderd Euro tot een echte versterker te laten ombouwen. Maar ik zou er geen honderden Euro's aan uitgeven. Dan liever de nieuwe (Chinese) Epi Valve Jr. Combo, die is heel wat degelijker gebouwd en kost pakweg honderdvijftig Euro nieuw, dus met een jaar garantie...

Wizz