PDA

View Full Version : Gezocht: Gitarist(e) omgeving Sittard



N/a
15 november 2002, 11:04
Hi,

Punk/Rockband zoekt leadgitarist(e)!
Wij repeteren in Sittard (op vrijdagavond).

Zijn een beginnende band bestaande uit een zangeres, bassist, drummer en gitarist. Leeftijd tussen de 19 en 28, ervaring tussen de 1 en 5 jaar.

We spelen nummers van o.a. Anouk, krezip, Bob Marley, Nirvana, Bush, U2, Heideroosjes, K's-choice ed.

Als je interesse hebt of je wilt meer info, mail dan FF!

Guinness
24 november 2002, 22:23
Spelen jullie alleen maar covers?

N/a
25 november 2002, 10:01
Yep,

Tot nu toe alleen maar covers.
Dat is geen bewuste keuze, maar meer doordat er tot nu toe nog geen 'creatief talent' is opgestaan.

Guinness
29 november 2002, 13:03
Lijkt mij wel leuk.
Ik wil wel een keer meedoen. Kijken of het wederzijds bevalt. Kan dat?

King Eric
30 november 2002, 12:02
Hallo,

Ik ben de bassist van N/A en de drummer waar je hierboven contact mee hebt gehad, heeft me gevraagd om verder met je te 'praten'. Hij is zelf namelijk op vakantie. We hebben nog een aantal vraagjes voor je;
Hoelang speel je eigenlijk al gitaar? Heb je al in bandjes gespeelt? Ben je een lead of slaggitarist of beide? Hoe oud ben je en waar woon je?
Verder lijkt het me leuk als je een keer komt meespelen. Ik lees het wel!

Guinness
4 december 2002, 16:44
int kort:

woon in maastricht
ben 30jr.
speel vanaf 15
ervaring in meerdere bands
vaak opgetreden
CD's opgenomen
ben nog altijd lerende op gitaar (slag/lead)
heb eigen apparatuur
speelstijl/interesse rock en aanverwanten

ik hoor het wel

groetjes

King Eric
6 december 2002, 12:07
Bedankt voor je reactie. Mail me a.u.b. je tel. nr. dan bel ik je om iets af te spreken. Mijn adres is rjkuijer@yahoo.com

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: King Eric op 2002-12-06 12:10 ]</font>

sammick
6 december 2002, 16:53
he daar

volgens mij heeft een van jullie al eens gereageerd op het forum strictly limburg he ?

ff introduce
m'n naam is erwin, ben 22 en woon in susteren.
Ben zelf zanger gitarist in onze drie mans formatie age of HE.

Een echt zanger ben ik niet en gitaarlessen heb ik ook nooit gehad maar oondanks alles klinkt het af en toe toch nog ergens naar.
Wij repeteren op zaterdagavond maar de laatste tijd kn dan die weer niet of dan de ander weer niet.

Ik krijg er lichtelijk mayo van. Maar toen zag ik jullie reactie en keek en zag dat jullie op vrijdagavond repeteren.

Nog wat vragen. Zoeken jullie nog een man, zijn jullie eg profi, hbben jullie les gehad ?

nou hoe dan ook. Als de plaats nog niet versproken is heb ik wel interesse. Ben bereikbaar onder 0618250834 of mail erwinlemmus@hotmail.com (waarschuwing...mail check ik maar once in a while)

ok de groeten mocht ik jullie niet meer spreken, veel suces met jullie band in the future

erwin

Ceebee
9 december 2002, 20:20
Hoi!!

Mochten jullie heeeel toevallig op zoek zijn naar een net beginnende gitariste: HERE I AM. Ik kan dus nog niet veel op de gitaar, maar ze zeggen dat oefening (in dit geval met jullie band) kunst baart.
Mijn niveau? Laten we t hier op houden, ik ben er al trots op dat k t beginstukje van All Unsaid (Krezip) kan spelen.

k hoor t wel!

Groetjes
Caroline

Ceebee
9 december 2002, 20:20
Hoi!!

Mochten jullie heeeel toevallig op zoek zijn naar een net beginnende gitariste: HERE I AM. Ik kan dus nog niet veel op de gitaar, maar ze zeggen dat oefening (in dit geval met jullie band) kunst baart.
Mijn niveau? Laten we t hier op houden, ik ben er al trots op dat k t beginstukje van All Unsaid (Krezip) kan spelen.

k hoor t wel!

Groetjes
Caroline

Ceebee
9 december 2002, 20:20
Hoi!!

Mochten jullie heeeel toevallig op zoek zijn naar een net beginnende gitariste: HERE I AM. Ik kan dus nog niet veel op de gitaar, maar ze zeggen dat oefening (in dit geval met jullie band) kunst baart.
Mijn niveau? Laten we t hier op houden, ik ben er al trots op dat k t beginstukje van All Unsaid (Krezip) kan spelen.

k hoor t wel!

Groetjes
Caroline

Ceebee
9 december 2002, 20:20
Hoi!!

Mochten jullie heeeel toevallig op zoek zijn naar een net beginnende gitariste: HERE I AM. Ik kan dus nog niet veel op de gitaar, maar ze zeggen dat oefening (in dit geval met jullie band) kunst baart.
Mijn niveau? Laten we t hier op houden, ik ben er al trots op dat k t beginstukje van All Unsaid (Krezip) kan spelen.

k hoor t wel!

Groetjes
Caroline

N/a
11 december 2002, 09:54
CeeBee,

Check your mail!

Cheers

sammick
15 december 2002, 14:01
Heej leden van de band,

Ik vond het echt aangenaam om eens met jullie mee te spelen. Voor een groep die nog zo kort bij elkaar is klinkt het hendig lekker.

In elk geval tot over twee weekjes.
Groeten E

King Eric
15 december 2002, 16:54
Hey Erwin,

Ik vond het ook top. Eindelijk het gevoel dat de band met onze huidige samenstelling compleet is. Ik hoop dat we dat gevoel kunnen vasthouden. Ik verheug me alweer super op de 27ste. Ik bel je sowieso nog deze week.
Groetjes, RJ

N/a
18 december 2002, 16:44
Sammick,

>Ik vond het echt aangenaam om eens met >jullie mee te spelen.
Top dat je het leuk vond vrijdag. ik in ieder geval ook!

>Voor een groep die nog zo kort bij elkaar >is klinkt het hendig lekker.
Thanx;
Maar jij had ook zeker je aandeel in het lekkere geluid!

Cheers,
-B

sammick
25 december 2002, 15:30
ah, das mooi om te horen, veheug me al op komende vrijdag

groeten E

sammick
23 maart 2003, 21:39
Is hut oet gestorve hie of waaaaaat ?


ei hallo ?

no steeds gein reactie

zitten jullie eigenlijk wel eens op dit forum of niet ?

Alleen King Eric en n/a ?

en sammick en age of he

ageofhe
23 maart 2003, 21:43
ps.

wat was er vrijdag in hemelsnaam gaande ? :wink: heheh

ennuh RJ.....
hoe zit ut eigenlijk met 'Anno' ?

groeten E

N/a
24 maart 2003, 09:41
Wat was er vrijdag aan de hand?
Was nog bij 'Anno', alleen Lin nog gezien :sad:
Hoorde dat de special version van What's up weer gelukt is...