PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar: HONDO II LES PAUL JUNIOR CUSTOM GOLDTOP UIT 1973.



rammybully
3 juni 2006, 22:43
HondoII Les Paul Junior Goldtop gekocht.

http://i68.photobucket.com/albums/i38/rammybully/Guitars/hondo1.jpg

Orpheo
3 juni 2006, 22:57
ja, deze gitaar is van forumlid wietse geweest! lees de threads er maar eens op na.

en uhm.. tis geen custom :sssh:

Wormaap
3 juni 2006, 23:04
http://www.wietsesguitars.nl/page48.html

rammybully
3 juni 2006, 23:08
GEZIEN...

bedankt voor de tip....

wietse
4 juni 2006, 05:42
vraag me af hoe hij 1973 weet, dat is mij een raadsel, die verkoper is erg goed in lulverhalen verzinnen in z'n eerste advertentie stond na 30 jaar trouwe dienst.
toch vreemd dat ik hem vorig jaar aan ska heb verkocht, hij kan hem dus nooit 30 jaar hebben gehad.
dat heeft hij veranderd nadat een forumlid hem op de vingers heeft getikt.
trouwens dimarzios werden voornamelijk eind 70er begin 80er jaren gebruikt bij hondo dus dat klopt ook al niet.
custom is hij alleen in de zin dat je er niet weer 1 vindt die zo gespoten is, had de kleur nog liggen want heb ooit een taunus in die kleur gehad.
hoop dat je er niet te veel voor hebt betaald.

rammybully
4 juni 2006, 10:13
Wietse...

Ik heb er 90 euro voor betaald, en 20 voor de koffer.
Dit valt toch wel mee??

Is het verder wel een goeie gitaar, ik heb hem gekocht als nood oplossing.
Klink hij en speelt hij goed??
Ik laat hem opsturen dus...altijd afwachten

Hoe oud is hij werkelijk??

wietse
4 juni 2006, 11:12
boel geld voor een niet originele hondo.
1 troost het element alleen brengt al 50 euro op dus dat valt wel mee, een koffer voor 20 euro mits netjes is altijd een goede deal.
speelt en klinkt prima, skabouter was ook aangenaam verrast toen hij hem bij mij teste, had hij niet verwacht namelijk.
zolang er niet met de setup gekloot is dan speelt hij goed.
die humbucker is splitsbaar dus hij is veelzijdiger dan je zou verwachten van zoiets.

forceps
4 juni 2006, 13:51
Ik heb pas ook een gitaar van die kerel overgenomen en hij kwam op mij wel betrouwbaar over. Hij liet me de betreffende Hondo die jij nu hebt overgenomen toen ook zien, maar daar ging mijn interesse niet naar uit.

Ik had hem 2 weken terug gemaild dat de Hondo van multiplex was, kreeg de indruk dat hij dat zelf helemaal niet wist... hij meende dat multiplex gitaren lichter zijn dan volhouten gitaren, daarom had hij er niet bij stilgestaan dat die zware Hondo wel eens van multiplex kon zijn.
Och ja, zullen dan maar voor waar aannemen, als je voor 110 euro een LP junior + koffer koopt, kun je daar mijns inziens ook geen supergitaar voor verwachten :)

Veel plezier ermee!